QTF! Zou zo graag hebben dat iedereen gelukkig kon zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Aw PFen Co, en Mini en Merel en DaD.. Allemaal treurige berichten, hoop dat voor iedereen de zon snel weer schijnt! Of een andere cliché-metafoor
als het maar duidelijk wordt dat ik jullie stuk voor stuk leuke, lieve, mooie, interessante en slimme dames vindt die echt het echt verdienen dat het goed gaat. Dus.
Mn internet crasht hier steeds op, zodra de site geladen is, blijft ie als een idioot verversen en reageert niets meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
Mehehehe
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sinds december. Maar ik ben meestal bij mijn toch niet zo betere helft.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:15 schreef Syrena het volgende:
Ik zit nog steeds op de badkamervloer. Zo lang ik mijn benen opgetrokken hou en m'n hoofd ertussen klem gaat het wel. Liggen gaat niet, hoofd bewegen is direct misselijk. Vaag. En inmiddels ook koud en ongemakkelijk, maar alles beter.dan die misselijkheid.
Ook van mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een ellende hier allemaal.
voor een ieder die het nodig heeft
Dat lijkt me echt het zwaarste aan kinderen hebben. Ik heb al moeite om zelf op tijd klaar te staan 's ochtends...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:06 schreef Laureline het volgende:
Beterschap syrena en DAD!
Pfft, ik heb mijn hele ritme in de vacantie laten verschuiven naar steeds later naar bed en steeds langer uitslapen. Vandaag is nog vroeg voor mijn doenEn volgende week moet de mini weer om half 9 paraat zijn op school!
Dat wordt weer niks...
Vanaf vandaag vroeg naar bedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:06 schreef Laureline het volgende:
Beterschap syrena en DAD!
Pfft, ik heb mijn hele ritme in de vacantie laten verschuiven naar steeds later naar bed en steeds langer uitslapen. Vandaag is nog vroeg voor mijn doenEn volgende week moet de mini weer om half 9 paraat zijn op school!
Dat wordt weer niks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: (om half zeven vanochtend!): optimel vla/yoghurt en albran Fruit 'n fibre
T: stuk mango en wat kersen
L: gehaktballetjes met sla
S: kijken of ik kan rennen
T: wodka, chips
D: 2 drumsticks met sperzieboontjes. Citroendropijs.
Ik las het en ik dacht: leuk! En toen dacht ik: o aan mij heb je nietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik jullie nogmaals herinneren aan BBQ @ my place op zaterdag 21 augustus?
Niet zozeer bij de dokter, nee. Waarom hanghing je aan de lijn bij de dokter?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef P.F. het volgende:
Heb je wel eens dat je met de dokter in de wacht staat en zooo lang moet wachten dat je denkt: nou zo belangrijk was het ook weer nietEn dat je dan ophangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |