abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85118697
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Aw PF :* en Co, en Mini en Merel en DaD.. Allemaal treurige berichten, hoop dat voor iedereen de zon snel weer schijnt! Of een andere cliché-metafoor :@ als het maar duidelijk wordt dat ik jullie stuk voor stuk leuke, lieve, mooie, interessante en slimme dames vindt die echt het echt verdienen dat het goed gaat. Dus.
QTF! Zou zo graag hebben dat iedereen gelukkig kon zijn O+. Maar dat van die gewenste andere timing herken ik wel. Had vriendje best een jaar of 10 later willen ontmoeten. Al was ik dan waarschijnlijk alsnog bij een eerste vriendje blijven hangen, ik laat niet zo makkelijk los als ik eenmaal gehecht ben aan iemand.

En ik snap waarom iedereen opeens naar Inception wil, leuke film :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85118804
quote:
Mn internet crasht hier steeds op, zodra de site geladen is, blijft ie als een idioot verversen en reageert niets meer :').
pi_85119920
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Sinds december. Maar ik ben meestal bij mijn toch niet zo betere helft.
:* heeft ie je wat geflikt? je mag altijd PM-en hoor.

en helemaal op jezelf wonen, zonder huisgenoten, is best wennen. als je t niet leuk vindt zou ik toch gaan hospiteren voor kamers in de stad, lijkt stom, maar je komt daardoor wel in een huis met mensen die misshcien goed bij je passen enzo

:* ook een knuf voor Co...

en voor DaD, en voor Merel...

wat is iedereen toch sad!

ik wilde vanmiddag gaan klagen over mijn meneer, maar toen kreeg ik weer een ontzettend lief en zoetsappig smsje waardoor ik weer helemaal blij werd :@
Kwak
pi_85120035
ik las net "sjips" en wilde meteen chips gaan eten, maar dat doe ik niet en nu ga ik lekker slapen want mn keel doet minder zeer dan gisteren...
Kwak
pi_85120570
Ik werd vandaag wel heel vrolijk van mijn nagellak (Sold out forever)
En van mijn broertje die belde, waar ik nooit echt mee spreek.
Dat wel :P

Einde topic kaap ;)
pi_85120980
oh ik vergeet Mini nog :*
Kwak
pi_85121441
Trusten allemaal lieve slankies!
Morgen is mooi de tijd om beter te gaan dan vandaag, dus laten we daar op wachten onder zeil.
pi_85121449
Thanks. O+

Chico: dat getuigt wel van veel zelfinzicht, wat je daar zegt. :)
Voor mij was het waarschijnlijk wel beter geweest als ik een paar jaar alleen was geweest. Desnoods noodgedwongen want de kans is inderdaad groot dat ik me gewoon weer op een andere man zou hebben gestort als deze er niet was geweest. Dat gebeurt namelijk altijd als ik hem even niet zie. :+
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85123091
Ik moet maar eens gaan slapen geloof ik :P!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 01:08:17 #110
236335 neen
schone schijn
pi_85123294
Goed plan :')
het lijkt niet wat het is
pi_85123471
ik moet ook gaan slapen. suf.
Kwak
pi_85123512
Slaap lekker allemaal. :)

Ik moet maar eens gaan eten. :P
pi_85126461
Oh halp. Ik ben ziek. Werd duizelig wakker, haalde net de badkamer, heb daar 10 minuten op de grond gelegen, zweten, ijskoud, misselijk. Zo naar. Toen de wc op. En nu gaat het, zo lang ik maar dubbelgeklapt blijf zitten en m'n hoofd niet beweeg.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85126496
Meuh wat IS dit. Geen salmonella, de hond heeft ook kip gegeten en die ligt te snurken. Heb wel norit gevonden, goed tot 98. Oh, liggen gaat niet, weuh.

Dit gaat een lange nacht worden.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85126570
Dat klinkt inderdaad naar. :{ Beterschap. :*
pi_85127027
Ik zit nog steeds op de badkamervloer. Zo lang ik mijn benen opgetrokken hou en m'n hoofd ertussen klem gaat het wel. Liggen gaat niet, hoofd bewegen is direct misselijk. Vaag. En inmiddels ook koud en ongemakkelijk, maar alles beter.dan die misselijkheid.
  Vis een optie? woensdag 11 augustus 2010 @ 07:01:55 #117
70532 loveli
N
pi_85127456
Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, Syrena. Betersachap.
crap in = crap out
pi_85127559
Oei dat klinkt niet fijn Syrena :*. Heb je iemand die voor je kan zorgen, zo kan je geen hond uitlaten neem ik aan?
pi_85127568
Syrena! Hoe is het nu?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 11 augustus 2010 @ 07:39:13 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85127574
Wat een ellende hier allemaal ;(. :* voor een ieder die het nodig heeft :Y

Syrena dat klinkt ook niet fraai! :o Hoe gaat het nu? Nog beetje kunnen slapen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85127626
Bah Syrena, gaat het wat beter? Buikgriep? Verder; de relatieverhalen.. herkenbaar. Ik geloof dat ik het alleen zijn voor het eerst in 20 jaar eens begin te waarderen, en nu wil de ex weer een poging wagen zucht 8)7

Lijstje dan maar van gisteren:

O shake kwark, frambozen, lijnzaad en havermout
T twee broodjes kaas
L 3 pannekoeken
T bak kwark
T 2 tosties
Na sporten een whey shake
D broccoli en kipfilet
T 4 beschuitjes met kaas, in bed :+

Veel gesport, 3 kwartier krachttraining, 20 minuten gerend, half uur yoga. En de halve dag in het asiel gewerkt. Verklaart mijn flinke eetlust.

Fijne dag vandaag iedereen, hier plenst het bah.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_85127670
Jeetje syrena, klinkt als hel! *hoopt niet dat ze nu helemaal ziek op de koude badkamervloer in slaap is gevallen*
Relatie, tja, lastig. Mn highschoollover (niet van de middelbare overigens) heb ik gelukkig van me afgeschut. Deze is wèl lief. Twijfelen doe ik echter altijd :{ vraag me af of anderen dat wel helemaal tegen kunnen houden? Die roze wolk blijft niet, me dunkt.
pi_85127715
Syreentje! Hoe is het nu? :o. Beterschap, meissie!

Ik ben ook ziekjes. Kon er ook nog wel bij.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:19:20 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85127777
Beterschap, Syrena en DaD! :*. Ik had vannacht ook een kutnacht. Dreaming with a broken heart enzo. Nou ja, ik had ook niet mogen verwachten dat ik er na al die tijd zó gemakkelijk overheen zou kunnen stappen... :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85127809
Meh wat een verdrietigheid en ziekte hier! Kus voor iedereen die het nodig heeft :*

Ik ga maar eens werken. Had er denk
ik wel zin in gehad als mijn nacht iets langer was geweest, maar als ik er eenmaal ben gaat het altijd wel :)
fijne dag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')