abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85144695
Omg, er ging een (leuke) gast naast mij zitten op het koningsplein terwijl de duiven zo ongeveer op schoot kwamen zitten. Vervolgens gooit hij eten voor mijn voeten, zo dat er nog 20 bijna tegen mijn hoofd aan komen vliegen.

Zo een beest prikt in mijn voet GADVER

Hij: they eat you

Ik: they have diseases

Vervolgens pakt hij een veer en begint mijn arm te aaien

OOO EM GEE

Ik stond op en ging weg :{w
pi_85144740
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Klinkt goed! :9
Hoe sta jij nou tegenover dat soort avondjes? Wil je dan nog proberen om zo gezond mogelijk te eten, of mag niet nadenken ook wel voor een keertje? Omdat je een tijdje terug zei dat je het lastig vond om niet teveel te eten op feestjes... (Ok dat klinkt wat lomp nu ik het zo teruglees, zo bedoel ik het zeker niet! Gewoon interesse.)
nee goed dat je het vraagt.
ik zorg expres dat ik niet heel veel teveel maak en dat ik ook dingen maak die ik zelf niet zo lekker vind.

verder probeer ik van alles wat te nemen maar niet meer dan mn maag fijn vindt (ik kan ook eten tot ik barst). gewoon zorgen dat ik niet pal naast de tafel zit. overigens zorgt uitgebreid koken vaak al dat ik minder trek heb.

verder mag ik gewoon lekker eten vrijdag. ik houd maximaal 1 dag in de week niet mn dieet bij, en van 1 zo'n partydagje kom ik geen kilo's aan (zeker omdat ik echt niet elke week zo'n feest heb). ik bak nu expres dingen waar ik in mn eentje nooit aan toe kom omdat t dan teveel en te ongezond is. dus ik ga er wel van genieten.

ziet t er evenwichtig genoeg uit? ik vind t moeilijk, wil niet alleen kinder-eten maken, er zitten echte culi-snobs tussen...
Kwak
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:12:46 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85144789
Ik zou jullie zo graag een portie zelfvertrouwen geven :* Heb genoeg :P

In tegenstelling tot veel anderen heb ik vandaag wel een goede dag:
- een mooie opdracht binnengekomen
- 10 vrije dagen meer dan ik dacht dat ik had
- een interessant bedrijf belt mij ipv dat ik moet acquireren
- bokkenpootjes gegeten
- borrelbuik wordt minder

*O*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85144841
Kwak, wat een feestmaal :9 Maar eeh... bij crack pie denk ik toch aan iets anders dan iets zoets... :@
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:14:57 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85144900
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef Ewelina het volgende:
Kwak, wat een feestmaal :9 Maar eeh... bij crack pie denk ik toch aan iets anders dan iets zoets... :@
Ach, word het in ieder geval een 'opgewekt' feestje ;) >:)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:15:23 #281
236335 neen
schone schijn
pi_85144924
Zo! Kamer is helemaal klaar hoewel ik nog wel wat voor m'n vuile was moet verzinnen maar goed plastic tas ofzo :') en ik moet bedenken wat ik vanavond ga eten want er is een change of plans natuurlijk :') wel kwam er net een folder van een nieuwe pizzeria met woensdag pizzadag, donderdag schoteldag en vrijdag weer pizzadag. Met de andere folders erbij hoef ik alleen nog dinsdag iets te vinden anders is er iedere dag wel korting! Nou zeg! Dus ik ga maar iets met groente maken straks.
Nu eindelijk weer eens Stereophonics op, inderdaad jammer dat Kelly zo klein is anders was ik zekers groupie natuurlijk. Want het is wel hele leuke muziek O+
En o bij mij mag er zeker nog wat af, het is eraf geweest, er is veel meer bijgeweest. Maar toch altijd een ontevreden gevoel dus iedereen heeft gelijk. Dit is mijn uitspraak hier zullen jullie het mee moeten doen.
het lijkt niet wat het is
pi_85145028
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef Ewelina het volgende:
het heet crack pie omdat ie zo addictive is als crack. en ongeveer even gezond maar dan op een andere manier...

in de winkel kost ie 44 $ per taart :o in mijn recept maak je twee taarten :o :o maar de ingredienten kosten lang niet zoveel ?(voornamelijk boter, suiker, suiker, boter, beetje melkpoeder en wat slagroom. oh een beeeetje meel) http://almostbourdain.blo(...)-bars-crack-pie.html
Kwak
pi_85145104
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee goed dat je het vraagt.
ik zorg expres dat ik niet heel veel teveel maak en dat ik ook dingen maak die ik zelf niet zo lekker vind.

verder probeer ik van alles wat te nemen maar niet meer dan mn maag fijn vindt (ik kan ook eten tot ik barst). gewoon zorgen dat ik niet pal naast de tafel zit. overigens zorgt uitgebreid koken vaak al dat ik minder trek heb.

verder mag ik gewoon lekker eten vrijdag. ik houd maximaal 1 dag in de week niet mn dieet bij, en van 1 zo'n partydagje kom ik geen kilo's aan (zeker omdat ik echt niet elke week zo'n feest heb). ik bak nu expres dingen waar ik in mn eentje nooit aan toe kom omdat t dan teveel en te ongezond is. dus ik ga er wel van genieten.

ziet t er evenwichtig genoeg uit? ik vind t moeilijk, wil niet alleen kinder-eten maken, er zitten echte culi-snobs tussen...
Klinkt verstandig. :) Je moet ook nog wel een beetje van eten kunnen genieten.

Ik vind het menu er goed uitzien. Allemaal lekkere dingen en volgens mij ook wel "sophisticated" genoeg. Het is niet alsof je knakworstjes in croissantdeeg rolt. :P
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85145141
hier een review:

quote:
I’ve never tried crack before, but after having this pie, I don’t feel I ever need to.

Feelings of euphoria? Check.
Supreme confidence? I can eat a whole pie! Check.
Paranoia? Somebody’s been eating MY pie! Check.
Loss of appetite? After eating a whole pie? Check.
A craving for more? Check.

Oh boy, is there a craving for more. Seriously, this pie is insanely addictive. An oatmeal cookie crust and a sweet, gooey, butterscotch-y filling combine to create a delicious bubbling mess of salty-sweet goodness. When it cools, you’ll have to fight for your share. Or you can grab the pie plate, turn your back and crouch in the corner, stuffing your face like a feral cat. A feral cat that uses a fork, of course.

Don’t worry, that didn’t happen. I thought about it though. Damn those feelings of paranoia, they make you want the pie all for yourself!

The smell of the pie baking is pleasantly sweet, but it doesn’t drive you into a frenzy the way that first bite will. You’ll never forget that first bite: it’s euphoric. You’ll feel like your hands can’t put pie into your mouth fast enough. After the first few mindless, breathless moments of all-consuming-pie-eating, I regretted halving the recipe to make just one pie.

Don’t make my mistake: make two pies. You’ll eat both of them. Or, you’ll have a guaranteed way to make some new friends if you somehow manage to resist the second pie. It’s a very irresistible pie; I consumed half of one myself.

Hours later with Crack Pie just a fuzzy memory, I was feeling slow, lethargic, and depressed. It was a gorgeous day outside, but the sunshine did nothing to cheer me up. I didn’t get it, but then, in a flash of brilliance, I realized: I was coming down from my crack pie high. Be warned, Crack Pie causes withdrawal symptoms.

I’ve now made Crack Pie three times, in three different incarnations: Crack Tart, Crack Pie Pops, and good old fashioned Crack Pie. I didn’t get any photos of the good old fashioned pie, we devoured it before photos could be taken.
_O- die moet ik toch proberen te maken, voor mn vriendjes, en vooral niet voor mij alleen...
Kwak
pi_85145168
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Klinkt verstandig. :) Je moet ook nog wel een beetje van eten kunnen genieten.

Ik vind het menu er goed uitzien. Allemaal lekkere dingen en volgens mij ook wel "sophisticated" genoeg. Het is niet alsof je knakworstjes in croissantdeeg rolt. :P
meheheh dat is de signature dish van een van de vriendinnetjes die níet zo'n ambitieuze kok is als de twee waar we ons kerstdiner (9 gangen) hadden...
Kwak
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:20:39 #286
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85145185
Ben jaloers op je gasten Kwak! :9

en P.F: :') wat een freak!

En ik ben maar niet meer naar de bios gegaan, had er de energie niet voor :') Ik heb echt een uitermate LUI dagje, beetje lezen, beetje internetten, beetje series kijken.. ben nu al een half uur aan het bedenken of ik even naar de ikea zal gaan of niet (met de auto :'))
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85145233
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef neen het volgende:

En o bij mij mag er zeker nog wat af, het is eraf geweest, er is veel meer bijgeweest. Maar toch altijd een ontevreden gevoel dus iedereen heeft gelijk. Dit is mijn uitspraak hier zullen jullie het mee moeten doen.
Wat ben jij toch droog neen. O+
Verder heb je wel een punt. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85145290
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.

Collega's zweren bij Montignac en Sonja Bakker en Dokter Frank. En ik heb de puf niet om ertegenin te gaan. Maar de onzin die ze uitkramen!
Was jij ooit dik dan?
pi_85145302
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.

Collega's zweren bij Montignac en Sonja Bakker en Dokter Frank. En ik heb de puf niet om ertegenin te gaan. Maar de onzin die ze uitkramen!
Herkenbaar. Bij Jan, mijn compagnon in de galerie staan de zakjes Modifast gezellig naast de Evergreens. Ach ja.

Ik zit met hond in het park naar de eendjes te kijken. Soms gaan ze onder en komen niet boven. Of zouden ze heel ver zwemmen onder water? Ik bedoel, ik hoef toch niet die sloot in toch? Operatie redt eend van verdrinking? ,:')
pi_85145476
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef kwakz0r het volgende:
hier een review:
[..]

_O- die moet ik toch proberen te maken, voor mn vriendjes, en vooral niet voor mij alleen...
ik denk dat ik deze ook maar eens een keer moet maken :9

Alleen klinkt hij gevaarlijk }:| Komt denk ik door de oatmeal. Ik kan in mijn eentje makkelijk zo'n rol met havermoutkoekjes op.

Jammer dat er een gazillion calories inzitten -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85145507
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef neen het volgende:

[..]

Jij bent gek.

Als je deze kans aan je voorbij laat gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

Even los van wie dan ook hier (of elders) - ben blijkbaar absoluut niet te koppelen. Te kritisch volgens vrienden.

En nu maar eens (beginnen met) koken voor diezelfde vrienden: zij zijn gelukkig dan weer helemaal niet kritisch. ;)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:52:54 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85146806
Oh koken voor vrienden is echt stress voor een niet-kookfan zoals ik :'). Hoe zet je in zo min mogelijk tijd met zo min mogelijk moeite toch iets lekkers en impressives op tafel?!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:56:13 #293
236335 neen
schone schijn
pi_85146988
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh koken voor vrienden is echt stress voor een niet-kookfan zoals ik :'). Hoe zet je in zo min mogelijk tijd met zo min mogelijk moeite toch iets lekkers en impressives op tafel?!
Albert Heijn Kies & Kook
:@
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:59:37 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85147154
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:56 schreef neen het volgende:

[..]

Albert Heijn Kies & Kook
:@
Nice, maar niet echt 'impressive' ;). Meestal gaan we maar uit eten :').
pi_85147193
Hoi!

Mo, dat klonk alweer meer als jij :* vind het alleen zo jammer dat veel mensen hier mede door de cijfertjes op de weegschaal gewoon niet zo blij zijn, terwijl ze zo veel meer andere kwaliteiten hebben! Maar tuurlijk word je hier gesteund :)

Kwak, ik ben benieuwd naar je blog!!! En dat menu ziet er echt :9~ :9~ :9~ :9~ uit, als je wat over hebt stuur mar op! En ik ben heel erg benieuwd naar de CrackPie..
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:00:57 #296
236335 neen
schone schijn
pi_85147230
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nice, maar niet echt 'impressive' ;). Meestal gaan we maar uit eten :').
Ik heb wel eens studiegenootjes meegenomen naar moeders :')
pi_85147707
Ik word GEK mweh ;(
pi_85147772
Oh ik wil ook bij je komen eten kwak O+ :9

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:13 schreef P.F. het volgende:
Ik word GEK mweh ;(
Waarom :*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85147787
Welke studie deed SDB vorig jaar?
pi_85147928
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik wil ook bij je komen eten kwak O+ :9
[..]

Waarom :*
Ik moet iets gaan doen wat ik leuk zou moeten vinden maar het hele concept staat mij tegen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')