nee goed dat je het vraagt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Hoe sta jij nou tegenover dat soort avondjes? Wil je dan nog proberen om zo gezond mogelijk te eten, of mag niet nadenken ook wel voor een keertje? Omdat je een tijdje terug zei dat je het lastig vond om niet teveel te eten op feestjes... (Ok dat klinkt wat lomp nu ik het zo teruglees, zo bedoel ik het zeker niet! Gewoon interesse.)
Ach, word het in ieder geval een 'opgewekt' feestjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef Ewelina het volgende:
Kwak, wat een feestmaalMaar eeh... bij crack pie denk ik toch aan iets anders dan iets zoets...
het heet crack pie omdat ie zo addictive is als crack. en ongeveer even gezond maar dan op een andere manier...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef Ewelina het volgende:
Kwak, wat een feestmaalMaar eeh... bij crack pie denk ik toch aan iets anders dan iets zoets...
Klinkt verstandig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee goed dat je het vraagt.
ik zorg expres dat ik niet heel veel teveel maak en dat ik ook dingen maak die ik zelf niet zo lekker vind.
verder probeer ik van alles wat te nemen maar niet meer dan mn maag fijn vindt (ik kan ook eten tot ik barst). gewoon zorgen dat ik niet pal naast de tafel zit. overigens zorgt uitgebreid koken vaak al dat ik minder trek heb.
verder mag ik gewoon lekker eten vrijdag. ik houd maximaal 1 dag in de week niet mn dieet bij, en van 1 zo'n partydagje kom ik geen kilo's aan (zeker omdat ik echt niet elke week zo'n feest heb). ik bak nu expres dingen waar ik in mn eentje nooit aan toe kom omdat t dan teveel en te ongezond is. dus ik ga er wel van genieten.
ziet t er evenwichtig genoeg uit? ik vind t moeilijk, wil niet alleen kinder-eten maken, er zitten echte culi-snobs tussen...
quote:I’ve never tried crack before, but after having this pie, I don’t feel I ever need to.
Feelings of euphoria? Check.
Supreme confidence? I can eat a whole pie! Check.
Paranoia? Somebody’s been eating MY pie! Check.
Loss of appetite? After eating a whole pie? Check.
A craving for more? Check.
Oh boy, is there a craving for more. Seriously, this pie is insanely addictive. An oatmeal cookie crust and a sweet, gooey, butterscotch-y filling combine to create a delicious bubbling mess of salty-sweet goodness. When it cools, you’ll have to fight for your share. Or you can grab the pie plate, turn your back and crouch in the corner, stuffing your face like a feral cat. A feral cat that uses a fork, of course.
Don’t worry, that didn’t happen. I thought about it though. Damn those feelings of paranoia, they make you want the pie all for yourself!
The smell of the pie baking is pleasantly sweet, but it doesn’t drive you into a frenzy the way that first bite will. You’ll never forget that first bite: it’s euphoric. You’ll feel like your hands can’t put pie into your mouth fast enough. After the first few mindless, breathless moments of all-consuming-pie-eating, I regretted halving the recipe to make just one pie.
Don’t make my mistake: make two pies. You’ll eat both of them. Or, you’ll have a guaranteed way to make some new friends if you somehow manage to resist the second pie. It’s a very irresistible pie; I consumed half of one myself.
Hours later with Crack Pie just a fuzzy memory, I was feeling slow, lethargic, and depressed. It was a gorgeous day outside, but the sunshine did nothing to cheer me up. I didn’t get it, but then, in a flash of brilliance, I realized: I was coming down from my crack pie high. Be warned, Crack Pie causes withdrawal symptoms.
I’ve now made Crack Pie three times, in three different incarnations: Crack Tart, Crack Pie Pops, and good old fashioned Crack Pie. I didn’t get any photos of the good old fashioned pie, we devoured it before photos could be taken.
meheheh dat is de signature dish van een van de vriendinnetjes die níet zo'n ambitieuze kok is als de twee waar we ons kerstdiner (9 gangen) hadden...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt verstandig.Je moet ook nog wel een beetje van eten kunnen genieten.
Ik vind het menu er goed uitzien. Allemaal lekkere dingen en volgens mij ook wel "sophisticated" genoeg. Het is niet alsof je knakworstjes in croissantdeeg rolt.
Wat ben jij toch droog neen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef neen het volgende:
En o bij mij mag er zeker nog wat af, het is eraf geweest, er is veel meer bijgeweest. Maar toch altijd een ontevreden gevoel dus iedereen heeft gelijk. Dit is mijn uitspraak hier zullen jullie het mee moeten doen.
Was jij ooit dik dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.
Collega's zweren bij Montignac en Sonja Bakker en Dokter Frank. En ik heb de puf niet om ertegenin te gaan. Maar de onzin die ze uitkramen!
Herkenbaar. Bij Jan, mijn compagnon in de galerie staan de zakjes Modifast gezellig naast de Evergreens. Ach ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.
Collega's zweren bij Montignac en Sonja Bakker en Dokter Frank. En ik heb de puf niet om ertegenin te gaan. Maar de onzin die ze uitkramen!
ik denk dat ik deze ook maar eens een keer moet makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef kwakz0r het volgende:
hier een review:
[..]die moet ik toch proberen te maken, voor mn vriendjes, en vooral niet voor mij alleen...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent gek.
Als je deze kans aan je voorbij laat gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even los van wie dan ook hier (of elders) - ben blijkbaar absoluut niet te koppelen. Te kritisch volgens vrienden.
En nu maar eens (beginnen met) koken voor diezelfde vrienden: zij zijn gelukkig dan weer helemaal niet kritisch.![]()
Albert Heijn Kies & Kookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh koken voor vrienden is echt stress voor een niet-kookfan zoals ik. Hoe zet je in zo min mogelijk tijd met zo min mogelijk moeite toch iets lekkers en impressives op tafel?!
Nice, maar niet echt 'impressive'quote:
Ik heb wel eens studiegenootjes meegenomen naar moedersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nice, maar niet echt 'impressive'. Meestal gaan we maar uit eten
.
Waaromquote:
Ik moet iets gaan doen wat ik leuk zou moeten vinden maar het hele concept staat mij tegenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik wil ook bij je komen eten kwak![]()
![]()
[..]
Waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |