Ik heb je nooit echt aardig gevonden maar dit doet me gewoon pijn om te lezen.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
even op de uni online, etiketjes uitprinten voor de blaadjes..
en nee, ik wil gewoon naar de 70, en dan post ik er hier maar niet over als men het er niet mee eens is, maar ik gá naar de 70, punt.
En ja, ik word wel ongelukkig van weer aankomen, en ja bij mij zit geluk wel in de cijfertjes en het bijbehorende spiegelbeeld waar ik van walgdus ik ga er gewoon voor, gezond, verantwoord en MET begeleiding hopelijk, maar ik wil NIET hier blijven, wat iedereen ook zegt. 't is mijn lichaam en mijn geluk en mijn gezondheid en ik weet zeker dat ik 't kan en dat 't lukt en zal blijven als ik straks al die stress niet meer heb en gewoon kan werken en studeren zonder elke dag spijt te hebben van een bestuur en zulks
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
overigens ben ik verder best gelukkig:
leuke man, leuke vrienden, leuke dingen, leuke motor, lekker koken en eten en sporten
Ben tevreden met mezelf als persoon (dus mijn karakter en zulks), dat is ook wel eens anders geweesten juist omdat ik verder erg goed in mn vel zit en tevreden ben, weet ik dat het moet lukken om ook dat laatste beetje gewicht er (weer) af te krijgen en tevredener in de spiegel te kunnen kijken
nou, niet echt, mn contract is afgelopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Sts het volgende:
Hey Kwak, ik las net je blog. Trakteer je omdat je klaar bent met je promotie? Wat fijn voor je zeg![]()
@ Mo, sorry, ik dacht dat het echt alleen om het getalletje ging, maar als je je ook aan het beeld in de spiegel stoort, snap ik het wel.
dat is goed om te horen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
overigens ben ik verder best gelukkig:
leuke man, leuke vrienden, leuke dingen, leuke motor, lekker koken en eten en sporten
Ben tevreden met mezelf als persoon (dus mijn karakter en zulks), dat is ook wel eens anders geweesten juist omdat ik verder erg goed in mn vel zit en tevreden ben, weet ik dat het moet lukken om ook dat laatste beetje gewicht er (weer) af te krijgen en tevredener in de spiegel te kunnen kijken
Ohquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou, niet echt, mn contract is afgelopenmaar t proefschrift gaat nog wel even duren, in mn eigen tijd.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik steun je Mo, zolang je het allemaal wel qua voeding, gezond gaat doen
Ik lag een beetje achter, had het topic open laten staan en daarna in de tuin gaan zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is goed om te horen.
zie verder mijn vorige reactie: ik zal je steunen, heb mijn zegje gedaan
@sarabi: ik denk dat het verstandig is om Mo haar keuze te laten maken, we hebben allebei gezegd wat we wilden zeggen, onderwerp kan nu beter even met rust gelaten worden denk ik zo.
ik geloof dat je het oprecht meent dat je graag zou willen dat mo meer van zichzelf in de spiegel kon houden, en dat gunnen we elkaar allemaal denk ik.
dat is precies waarom ik nu al twee weken ontzettend relaxed ben. over werk in elk gevalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:48 schreef Sts het volgende:
[..]
Oh. Dat is iets minder leuk. Maar als je geen contract meer hebt, hebben ze niet zoveel over het tempo te zeggen, toch? Dan staat er minder druk achter. Of ben ik nu te naïef
?
ik ben eindelijk eens een keer tevreden. so what, 5 toffees en twee van die niksige koekjes. dat is beter dan een zak chips die er bij mij ingaat als ik uit mn hum ben hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan mijn k*tlijst er ook nog wel bij. Ben onwijs uit m'n hum, iedereen heeft wat te zeiken vandaag op kantoor.
O: 250 gr kwark met wat jam
T: appel
L: 3 boterhammen, 1x pindakaas, 2x appelstroop
T: 2 café noir, 5 van die toffeekauwbonbonachtige dingen
D: Pasta met groenten en een vreselijk ongezonde tagliatelleroomsaus van Knorr.
Jammer dan.
Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk nog wel eens terug in de tijd, toen was ik gewoon gelukkig, vrat wat ik wilde, chinees, bbq, pizza's, ed. en geen notie had van mijn gewicht enzo.
The simple life
Dit ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik steun je Mo, zolang je het allemaal wel qua voeding, gezond gaat doen
Klinkt goed!quote:
Precies, datte!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.
Collega's zweren bij Montignac en Sonja Bakker en Dokter Frank. En ik heb de puf niet om ertegenin te gaan. Maar de onzin die ze uitkramen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |