abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85143292
overigens ben ik verder best gelukkig:

leuke man, leuke vrienden, leuke dingen, leuke motor, lekker koken en eten en sporten O+

Ben tevreden met mezelf als persoon (dus mijn karakter en zulks), dat is ook wel eens anders geweest :) en juist omdat ik verder erg goed in mn vel zit en tevreden ben, weet ik dat het moet lukken om ook dat laatste beetje gewicht er (weer) af te krijgen en tevredener in de spiegel te kunnen kijken

^O^
Ja doei.
pi_85143328
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
even op de uni online, etiketjes uitprinten voor de blaadjes..

en nee, ik wil gewoon naar de 70, en dan post ik er hier maar niet over als men het er niet mee eens is, maar ik gá naar de 70, punt.

En ja, ik word wel ongelukkig van weer aankomen, en ja bij mij zit geluk wel in de cijfertjes en het bijbehorende spiegelbeeld waar ik van walg :) dus ik ga er gewoon voor, gezond, verantwoord en MET begeleiding hopelijk, maar ik wil NIET hier blijven, wat iedereen ook zegt. 't is mijn lichaam en mijn geluk en mijn gezondheid en ik weet zeker dat ik 't kan en dat 't lukt en zal blijven als ik straks al die stress niet meer heb en gewoon kan werken en studeren zonder elke dag spijt te hebben van een bestuur en zulks :)
Ik heb je nooit echt aardig gevonden maar dit doet me gewoon pijn om te lezen.....
Je bent net getrouwd, je hebt je P, het leven gaat goed maar nog steeds gaat het alleen om gewicht.
De vorige keer was je ook niet gelukkig met 70......wees nu gewoon gelukkig met wat je hebt, je mag trots zijn op wat je al afgevallen bent en het is moeilijk genoeg om stabiel te blijven.
Voordat je het weet weeg je nog meer.....geen betere manier om aan te komen is om nog meer te willen afvallen
pi_85143373
Hey Kwak, ik las net je blog. Trakteer je omdat je klaar bent met je promotie? Wat fijn voor je zeg *O*

@ Mo, sorry, ik dacht dat het echt alleen om het getalletje ging, maar als je je ook aan het beeld in de spiegel stoort, snap ik het wel.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:43:45 #254
236335 neen
schone schijn
pi_85143412
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:

leuke man, leuke vrienden, leuke dingen, leuke motor, lekker koken en eten en sporten O+

Ben tevreden met mezelf als persoon (dus mijn karakter en zulks), dat is ook wel eens anders geweest :) en juist omdat ik verder erg goed in mn vel zit en tevreden ben, weet ik dat het moet lukken om ook dat laatste beetje gewicht er (weer) af te krijgen en tevredener in de spiegel te kunnen kijken

^O^
^O^
het lijkt niet wat het is
pi_85143427
@ Kwak, je kan echt leuk schrijven ^O^
pi_85143503
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Sts het volgende:
Hey Kwak, ik las net je blog. Trakteer je omdat je klaar bent met je promotie? Wat fijn voor je zeg *O*

@ Mo, sorry, ik dacht dat het echt alleen om het getalletje ging, maar als je je ook aan het beeld in de spiegel stoort, snap ik het wel.
nou, niet echt, mn contract is afgelopen :P maar t proefschrift gaat nog wel even duren, in mn eigen tijd.
Kwak
pi_85143572
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:

^O^
dat is goed om te horen.

zie verder mijn vorige reactie: ik zal je steunen, heb mijn zegje gedaan

@sarabi: ik denk dat het verstandig is om Mo haar keuze te laten maken, we hebben allebei gezegd wat we wilden zeggen, onderwerp kan nu beter even met rust gelaten worden denk ik zo.
ik geloof dat je het oprecht meent dat je graag zou willen dat mo meer van zichzelf in de spiegel kon houden, en dat gunnen we elkaar allemaal denk ik.
Kwak
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:47:34 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85143595
Ik steun je Mo, zolang je het allemaal wel qua voeding, gezond gaat doen :)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85143646
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou, niet echt, mn contract is afgelopen :P maar t proefschrift gaat nog wel even duren, in mn eigen tijd.
Oh :') . Dat is iets minder leuk. Maar als je geen contract meer hebt, hebben ze niet zoveel over het tempo te zeggen, toch? Dan staat er minder druk achter. Of ben ik nu te naïef :+ ?
pi_85143685
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
:Y
pi_85143742
O: - veel te laat op
T: nectarine
L: boterham met pasta
T: banaan
D: nog geen idee
T: nog geen idee

Erg weinig tot nu toe, maar voel me niet optimaal vandaag. Flinke hoofdpijn gehad - die nu overigens prima te doen is- en vooral erg misselijk. Komt het eten niet ten goede ^^
pi_85143821
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat is goed om te horen.

zie verder mijn vorige reactie: ik zal je steunen, heb mijn zegje gedaan

@sarabi: ik denk dat het verstandig is om Mo haar keuze te laten maken, we hebben allebei gezegd wat we wilden zeggen, onderwerp kan nu beter even met rust gelaten worden denk ik zo.
ik geloof dat je het oprecht meent dat je graag zou willen dat mo meer van zichzelf in de spiegel kon houden, en dat gunnen we elkaar allemaal denk ik.
Ik lag een beetje achter, had het topic open laten staan en daarna in de tuin gaan zitten.
Zolang het allemaal gezond gaat is het helemaal goed, maar ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is en dat je ook gewoon gelukkig kan zijn met een ander gewicht
pi_85143845
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:48 schreef Sts het volgende:

[..]

Oh :') . Dat is iets minder leuk. Maar als je geen contract meer hebt, hebben ze niet zoveel over het tempo te zeggen, toch? Dan staat er minder druk achter. Of ben ik nu te naïef :+ ?
dat is precies waarom ik nu al twee weken ontzettend relaxed ben. over werk in elk geval :') dat vooruitzicht is heerlijk...

nog twee daagjes afscheid nemen, opruimen en spulletjes verzamelen en dan is t voorbij, de hel van de afgelopen 4 jaar...
Kwak
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:52:43 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85143878
Kan mijn k*tlijst er ook nog wel bij. Ben onwijs uit m'n hum, iedereen heeft wat te zeiken vandaag op kantoor.

O: 250 gr kwark met wat jam
T: appel
L: 3 boterhammen, 1x pindakaas, 2x appelstroop
T: 2 café noir, 5 van die toffeekauwbonbonachtige dingen :r
D: Pasta met groenten en een vreselijk ongezonde tagliatelleroomsaus van Knorr.

Jammer dan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:54:25 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85143964
Iig een appel :P

Sorry... :*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85143966
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan mijn k*tlijst er ook nog wel bij. Ben onwijs uit m'n hum, iedereen heeft wat te zeiken vandaag op kantoor.

O: 250 gr kwark met wat jam
T: appel
L: 3 boterhammen, 1x pindakaas, 2x appelstroop
T: 2 café noir, 5 van die toffeekauwbonbonachtige dingen :r
D: Pasta met groenten en een vreselijk ongezonde tagliatelleroomsaus van Knorr.

Jammer dan.
ik ben eindelijk eens een keer tevreden. so what, 5 toffees en twee van die niksige koekjes. dat is beter dan een zak chips die er bij mij ingaat als ik uit mn hum ben hoor.

ik gok dat je vandaag keurig op schema zit :* maak je niet te druk over je eten van vandaag, die vervelende zeikcollega's zijn al voldoende om chagerijnig te zijn,
Kwak
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:55:54 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85144040
Thnx. Ik geloof dat het vandaag "geef XM de schuld van alles wat er misgaat"-dag is :{.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:01:29 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85144299
Ja, je hebt van die dagen!!

Ik denk nog wel eens terug in de tijd, toen was ik gewoon gelukkig, vrat wat ik wilde, chinees, bbq, pizza's, ed. en geen notie had van mijn gewicht enzo.
The simple life O+
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:01:54 #269
331 Merel
Be here now.
pi_85144311
Lijstje:
O - beker yoghurt met aardbeien
L - tomatengroentesoep, bruine boterham met Old Amsterdam, bruine boterham met filet americain met een gekookt eitje, witte boterham met pure hagelslag, glas melk
T - beker vivit, 2 pruimen, 1 banaan
S - uur fietsen
D - nog geeeeeen idee

Ik ben pas iets meer dan een week gezond bezig, maar ik zie nog geen verschil. Natuurlijk moet ik geduld hebben, maar voor de motivatie zou het wel fijn zijn om al iets van mijn inspanningen op de weegschaal of in de spiegel terug te zien :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:03:09 #270
331 Merel
Be here now.
pi_85144366
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:

Ik denk nog wel eens terug in de tijd, toen was ik gewoon gelukkig, vrat wat ik wilde, chinees, bbq, pizza's, ed. en geen notie had van mijn gewicht enzo.
The simple life O+
Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.

Collega's zweren bij Montignac en Sonja Bakker en Dokter Frank. En ik heb de puf niet om ertegenin te gaan. Maar de onzin die ze uitkramen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85144394
Succes Mo. :*

XM: je lijst is helemaal niet slecht! Die paar snoepjes kun je makkelijk hebben. Vervelend van je collega's. :*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85144418
Nou, ik kan me volledig herkennen in het verhaal van Mo :o. Over zekerder zijn van je lijf als de spiegel je bevalt. Ik was na de vakantie zó blij, opeens 1.5 eraf en kon weer leuke shirtjes aan zonder dat die rond buik opbolden. Werd daar spontaan blij van, dat ik er leuk uitzag in die kleren. En daar kon ook vriendje zijn voordeel mee doen :+. Toch jammer dat het er nu weer aanzit.

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit ja.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85144428
zo, ik ben weer klaar voor vandaag @ office. morgen nog wat kopiëren, trakteren, lunchen met werk (raad eens, dat wordt weer brood met kroket :') overigens kom ik vandaag keurig op 1500 kcal uit, incl. kroketje. moet morgen ook zo kunnen. ) misshcien even koffiedrinken met mn moeder in de stad en verder vooral koken voor de big dinner party van vrijdagavond

krijg 11 vrienden over de vloer.

ik denk dat ik het volgende maak (fingerfood):
(groente)
-gegrilde groenten met basilicumdressing
-rauwkost met aioli-dip

(carbs)
-aardappeltortilla met ui
-knoflookbrood (warm - afbakstokbrood afbakken, besmeren met kruidenboter en de boterkant afbakken in een droge koekenpan *kwijl*)
-turks brood met optioneel: hummus en tomatentapenade (kopen niet maken)

(meat)
-oosterse kipkluifjes uit de oven
-gehakt-kebabjes met satékruiden
-stukjes gebakken merguezworstjes

(sweets)
-rocky road chocolate tiffin
-peanut butter choc chip cookies
-momofuku crack pie

ik heb al gezegd dat ze de dag ervoor niet teveel moeten eten :@ ik houd de hoeveelheden aan die ik geleerd heb van een ervarengroepskok: reken op 200 gram vlees pp, 150 gr. carbs en 200 gr groente. dan heb je ws iets over, maar niet heel veel...zeker niet als het in hapjesvorm is... de sweets zijn al wekenlang ebsproken en beloofd...
Kwak
pi_85144598
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef kwakz0r het volgende:
-menu-
Klinkt goed! :9
Hoe sta jij nou tegenover dat soort avondjes? Wil je dan nog proberen om zo gezond mogelijk te eten, of mag niet nadenken ook wel voor een keertje? Omdat je een tijdje terug zei dat je het lastig vond om niet teveel te eten op feestjes... (Ok dat klinkt wat lomp nu ik het zo teruglees, zo bedoel ik het zeker niet! Gewoon interesse.)
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:10:23 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85144684
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.

Collega's zweren bij Montignac en Sonja Bakker en Dokter Frank. En ik heb de puf niet om ertegenin te gaan. Maar de onzin die ze uitkramen!
Precies, datte!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')