wat van wie?quote:They're meaningless and all that's true
Poets, priests and poiticians
Have words to thank for their positions
Words that scream for your submission
And no one's jamming their transmission
'Cos when their eloquence escapes you
Their logic ties you up and rapes you
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
wesley willis (die moest ik even opzoeken) piekte in de jaren 90
Die weet je iddquote:
Checkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:27 schreef MadMaster het volgende:
En aangezien iemand me toch moet kietelen en Gambolputty dat moeilijk kan met z'n mobiele verbinding, doe ik het zelf voor het herkennen van John Hiatt:
MadMaster +1
Ed Hardcourt me het gelijknamige nummer lijkt me.quote:
bedoelde ik niet en is gelukkig ook net andersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Bol_Wan het volgende:
Ed Hardcourt me het gelijknamige nummer lijkt me.
Ik dacht laat ik ook eens een progband vragenquote:
quote:vertaling: Jesus He Knows me - Genesis
Die is net iets anders (Do as I say, not as I do).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ed Hardcourt me het gelijknamige nummer lijkt me.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet veel teksten met dit woord....
quote:They call me Mr. Knowitall
I am so eloquent.
Perfection is my middle name
And whatever rhymes with eloquent
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef ranja het volgende:
Ik zie nu pas dat er heel vaak Christmas op staat. Niet dat me dat veel verder helpt.
Sinead O'Connor?
Noobiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lijkt me best een Generations of Love van Jesus Loves You te kunnen zijn
quote:Once bitten
Twice shy
Why don't you bite me again
Just take it in the right and go and tell your friend
Are you ready for the words
I turn the microphone on
A figure of speech to reach you at the back and so on
The style I'm stimulating dance floors
Raise your body temperature
Now
And this demands for power in the amp
You know loud's my diagnosis
'Cause I believe in miracles and words in heavy doses
iggy + 1quote:
Die pik ik nog even mee, U2 met Boy...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
Die laatste regel deed 't hem, zeg maar...
Welk album, van wie?
1. IWF
2. T
3. ACD
4. ITH
5. OOC
6. SFB
7. TO
8. ADWM
9. ATAP
10. TEC
11. SATT
MadMaster +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die pik ik nog even mee, U2 met Boy...
Peter Rowanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's dat jongetje op de hoes van Boy, War en best of 1980-1990
Damn, dacht hier even een uurtje mee weg te kunnen komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb 'm laatst zelf nog eens gevraagd op een andere site, vandaar
Je doet ook trivia-spelletjes op andere sites? Ik dacht al, waar is n00bie eigenlijk tijdens die 3 uur per dag dat ie niet online op Fok is...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb 'm laatst zelf nog eens gevraagd op een andere site, vandaar
Klopt. De F5-vinger wil anders nog wel eens verkrampen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je moet voorbereid zijn op downtime van FOK, he, je wilt niet in een zwart gat vallen op zo'n moment.
Nieuwe layout, automatische updates.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Klopt. De F5-vinger wil anders nog wel eens verkrampen...
Wanneer gaat die eigenlijk definitief live? Of moet je dat zelf omschakelen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Nieuwe layout, automatische updates.
quote:And Who You Think You Are Screaming Hollywood Burn?
If You Really Want To Stop It Then Burn Your Sperm
Wow, het is nog waar ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:03 schreef iggyinthehouse het volgende:
broad daylight van gabriel rios
quote:Re-sampled Lyrics -
"Their Lives again / Their Li / to pull us through" (Main Loop Throughout Song)
"Place to learn / Their Liv / its up to you" (Secondary Loop)
Eh, eh, eh...quote:
Push the feeling onquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, eh, eh...
Nightcrawlers - Push the feeling!
Nou nog snel dan.quote:
Ik heb wel eens een interview met Les Claypool gezien waarbij hij volmondig toegaf beinvloed te zijn door het spel van bijv Sting, maar ook van Stanley Clarke e.a.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:03 schreef Burnett het volgende:
[..]
Primus is natuurlijk schatplichtig aan The Police...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Nou nog snel dan.
iggy +1
Of Hocus Pocus en Waxattack (mijn favoriet).
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een interview met Les Claypool gezien waarbij hij volmondig toegaf beinvloed te zijn door het spel van bijv Sting, maar ook van Stanley Clarke e.a.
Die gebruik ik nog regelmatig bij een draaibeurt...quote:
Precies wat ik gezien hebquote:
Het is één van de goden uit de muziek wereld!quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat-ie toen nog anders heette, hoor
Ik wil jou ook best een punt geven.... maar hij heette toch echt Farrokh Bulsara en niet Frederick....quote:
Hij lijkt er heel veel op, kijk maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is één van de goden uit de muziek wereld!
EDIT: Waarom zou ik om een voetballer vragen in een muziek topic?![]()
n00biedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan moet je eena Google proberen ofzo
Ha, ik weet wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef Burnett het volgende:
Ik zeg op de volgende vraag alvast: Γεώργιος Κυριάκος Παναυιώτου
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft nooit zijn Griekse roots verloochend
because I gotta have feta-feta-feta
Wordt tijd dat je monogaam wordt dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ow, dat heb ik even gemist in die 3 uur dat ik niet online op FOK! zit
Madmaster + 1
Als die irritante Rapper genaamd Akonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Nog maar één dan in dezelfde categorie:
Hoe kennen we Aliaune Damala Bouga Time Puru Nacka Lu Lu Lu BadaraThiam beter?
Vraag ik me ook af. Ik wilde dat je het wat later weer wist.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:32 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als die irritante Rapper genaamd Akon![]()
Waarom moet ik dit nu net weer weten? ......
Je hebt een T-shirt met z'n volledige naam voor je verjaardag gekregen, alleen bedek je dat met je armen en een bak water in je FoBoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:32 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als die irritante Rapper genaamd Akon![]()
Waarom moet ik dit nu net weer weten? ......
Horney .... dankje voor de verdraaingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt een T-shirt met z'n volledige naam voor je verjaardag gekregen, alleen bedek je dat met je armen en een bak water in je FoBo
Horney_Reaper +1
Wees blij dat ik er geen Horney Raper van heb gemaakt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:37 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Horney .... dankje voor de verdraaing
n00biedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
This World of Water - New Musik
Dat laatste bestrijd ik, dat was voor zover ik weet Wendy Carlos (voorheen Walter Carlos) bij o.a. de soundtrack van 'A Clockwork Orange' in 1972.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef horned_reaper het volgende:
Uit welk nummer komt de screenshot van deze clip?
[ afbeelding ]
Tip.... het was één van de eerste nummers waar gebruik werd gemaakt van computers
Als dit gewoon een 80's plaat is dan heb ik m'n twijfels over dat statement...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef horned_reaper het volgende:
Tip.... het was één van de eerste nummers waar gebruik werd gemaakt van computers
pfft, dr00ft00ter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je moest eens weten wat Grobbebol mij allemaal al genoemd heeft
Het nummer is volgens mij uit het eind van de jaren 70..... maar de manier van computer gebruik is vrij kenmerkend en vernieuwend voor die tijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als dit gewoon een 80's plaat is dan heb ik m'n twijfels over dat statement...
en bij mij klaag je altijd over het ontbreken van hintsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
scheelt weer een pagina of wat met hints.
quote:If we're talking the full version with the spooky guitar solo fully intact it's an all time classic, but in this form it's merely four stars. Still has one of the greatest riffs ever though.
-------------------------------
Ä grëät śöńg tö śtärt wïth, büt thë ïńśtrümëńtåł brëäk ïś śïmpłÿ wöńdërfûł (öń thë füłł vërśïöń, thät ïś). Äńd thë fäçt rädîö wóüld äctûällÿ ëvëń płäÿ ït (thë brëäk äś wëłł äś thë śöńg ïtsëłf), üńbëłïëväbłë. Thïś bäńd håd thëïr müśïćäł üpś äńd döwńś, büt thëÿ wërë öń ä pëåk hërë.
ńöt ïń mÿ çöłłëçtïöń
fröm thë äłbüm Ągęńtś öf Förtüńę
-------------------------------
As good as classic rock radio gets. Byrds-like vocals, amazing guitar licks, dark-as-hell lyrics, and, of course, kickass cowbell.
Nietus, luister eens naar 'Singing In The Rain' op de soundtrack van de eerder door mij genoemde film.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het nummer is volgens mij uit het eind van de jaren 70..... maar de manier van computer gebruik is vrij kenmerkend en vernieuwend voor die tijd
quote:You drive me crazy with that
B00gie 00gie 00gie 00gie 00gie 00gie 00gie 00gie
You drive me crazy with that
B00gie b00gie b00gie
Nope, single van album met de beste hoes van 1994.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Boogie Woogie Baby - Mr. Walktie Talkie
Klinkt toch niet als een nummer van The Black Crowes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, single van album met de beste hoes van 1994.
Voor de googlers onder ons.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens worden in het origineel gewoon o-tjes gebruikt hoor
Ah, de andere helft van diezelfde foto?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind deze hoes nét iets beter
Voodoo Lady ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je 2 bekende nummers van Jimi Hendrix neemt, en van beiden 1 woord van de titel neemt en ze samenvoegt, heb je deze titel.
Rock-N-Rolla + 1quote:
James Michael ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:41 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Wie was de opmerkelijke co-writer van o.a. Meat Loaf's ''Couldn't Have Said It Better''?
Nopequote:
Je moet wel in even in zijn CV kijken ;-)quote:
Nee, dat mag niet. Maar als hij meer van James Michael weet, komt hij er ook wel achterquote:
Tip:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:00 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Maar als hij meer van James Michael weet, komt hij er ook wel achter
Hahaha!quote:
Ja..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:13 schreef ranja het volgende:
Ik ken dat nummer van Meat Loaf niet... heeft-ie nog meer co-geschreven?
Mötley Crüequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:15 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ja..
James Otto - Sunset Man
Lita Ford - Falling in and out of love
quote:Het vriest, het is koud
Het is heet, benauwd
Voorspellingen, weer slecht
Het stormt, ik waai weg
In de sloot
Als ik letterlijk terug vertaal, heb ik geen idee...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:50 schreef ranja het volgende:
Een stukje naar Nederlands vertaalde tekst.
Wat van wie?
[..]
en dan vertaal je terug naar welke taal?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:58 schreef MadMaster het volgende:
Als ik letterlijk terug vertaal, heb ik geen idee...
Engels, dacht ik gelezen te hebben, maar dat is ineens verdwenen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan vertaal je terug naar welke taal?
brother52 +1 = brother53quote:
quote:'t vros, 't is kaold
't is hiet, benauwd
veurspellingen, weer slecht
't stormt, 'k weij weg
in de sloot
Zal ik dan maar gewoon 10 kerstliedjes neerzetten die gaan over sneeuw?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef brother52 het volgende:
Mag ik dan 10 liedjes (+ uitvoerende) over het weer?
Alleen complete lijstjes graag.
Zat te denken aan wat je zoal in de regen tegenkomt en die paraplu kon ik zo snel niet kwijt in een Engelse song (nu wel, bij Rihanna...quote:
Pink_Floyd +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Pink_Floyd het volgende:
It's Raining Again - supertramp
Mr Bluesky - ELO
Sunny - Bobby Hebb
Rain down on me - Kane
Storm Warning - I am Kloot
Sunshine song - jason mraz
Walking on sunshine - Katrina and the Waves
The Rain Song - Led Zeppelin
Blame it on the rain - Milli Vanilli
Purple Rain - Prince
quote:an American alternative rock supergroup formed in Nashville, Tennessee in 2009
Welke band?quote:Members ofwill soon be going back to their other projects; however, Lawrence predicts that by the end of the year, the band "will either be recording or doing some more shows. I don't think we can stop; even if someone was too busy, nothing seems like it's going to be getting in the way of this," he says. "Our other bands are still alive, obviously, but this one is right up there. It doesn't feel like a side project or anything to us. It feels like a real band. And I think it's just getting better the more we get to play.
brother52 +1quote:
Tja, maar White en Page hebben ook niet veel overeenkomsten. Ik vind Page dan weer het minst interessant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef brother52 het volgende:
En ik snap nog steeds niet wat the Edge in die docu doet.
Klopt, maar Page en White verdrinken hun spel niet in effecten. Bij hun hoor je ook echt wat ze spelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, maar White en Page hebben ook niet veel overeenkomsten. Ik vind Page dan weer het minst interessant.
Dat is wel zo ja. Maar daarom is het misschien juist interessant om The Edge daar over te horen praten. En natuurlijk deed hij dat in het begin nog niet zo, bv. I Will Follow is nog niet gecomputeriseerd. En ik wist trouwens helemaal niet dat The Edge zoveel computer bij z;n gitaarspel gebruikte dus wat dat betreft was het ook weer een eye openerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef brother52 het volgende:
Klopt, maar Page en White verdrinken hun spel niet in effecten. Bij hun hoor je ook echt wat ze spelen.
Dat zijn er al 3quote:
Ja, dat is zeker wel interessant om te zien. Volgens mij had hij die hele docu wel kunnen vullen door puur over effecten te praten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Maar daarom is het misschien juist interessant om The Edge daar over te horen praten. En natuurlijk deed hij dat in het begin nog niet zo, bv. I Will Follow is nog niet gecomputeriseerd. En ik wist trouwens helemaal niet dat The Edge zoveel computer bij z;n gitaarspel gebruikte dus wat dat betreft was het ook weer een eye opener
Misschien dat een paar plaatjes helpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:37 schreef belsen het volgende:
Daar houdt mijn kennis een beetje op, ze hebben ook nog een Hollerbody en diverse artiestenedities, waaronder eentje van Jimi Hendrix.
Zoiets?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Die is niet moeilijk....
- Les Pauls
- Flying V
- Explorer
- SG
- ES
- Firebirg
En ga zo maar door .....
Zo veel meer zijn er niet. Je hebt de Melody Maker nog en dan houdt het ook wel zo'n beetje op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Die is niet moeilijk....
- Les Paul
- Flying V
- Explorer
- SG
- ES
- Firebird
En ga zo maar door .....
Er zijn nog veel speciale uitgaven ..... modellen die speciaal ontworpen zijn voor gelegenheden...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo veel meer zijn er niet. Je hebt de Melody Maker nog en dan houdt het ook wel zo'n beetje op.
horned_reaper +1
Ja, dan zou je nog de Eye guitar en de Sharkfin kunnen noemen maar de speciale uitgaven zijn vaak weer les pauls of SG's en zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er zijn nog veel speciale uitgaven ..... modellen die speciaal ontworpen zijn voor gelegenheden...maar je hebt gelijk idd!
Nee...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef Grobbel het volgende:
Buena Vista Social Club? Plaat is verder titelloos.
Ook weer in de buurt kwa stijl..... maar nee!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef Grobbel het volgende:
Oh, die hint over stijl zie ik nu pas. Jagged Little Pill van Alanis Morrissette?
Oeh! Die was warm..... maar neequote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef horned_reaper het volgende:
De eerste van Ilse was pas uit 1998 .... en gaat hier over 1996!
Grobbel +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Grobbel het volgende:
Pfft... Paradise in Me van k's Choice dan?
Het staat er wel in: tot en met december '97 maar liefst 107 (!) weken. Maar kwam ook al in '95 binnen, dus was sowieso niet goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef Grobbel het volgende:
Het is dat mijn (letterlijk uit elkaar vallende) hitdossier maar tot '98 gaat, anders had ik nog wel even gecheckt hoe lang Jagged Little Pill er in is gebleven. Want dat was toch ook belachelijk lang...
die stond er in 1995 al in en bleef veel langer dan 90 weken in de top 100 staan... 173 weken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef Grobbel het volgende:
Het is dat mijn (letterlijk uit elkaar vallende) hitdossier maar tot '98 gaat, anders had ik nog wel even gecheckt hoe lang Jagged Little Pill er in is gebleven. Want dat was toch ook belachelijk lang...
173.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef ranja het volgende:
[..]
die stond er in 1995 al in en bleef veel langer dan 90 weken in de top 100 staan... 173 weken.
edit: Oh, die 173 is wel inclusief re-entries dus niet onafgebroken. Maar dan nog.
241 wekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
173.Weet je nog hoe lang BVSC erin is gebleven uiteindelijk?
Binnenkort toch maar eens een nieuwe hitdossier aanschaffen/
Klinkt als bijzonder smakelijke naslagwerken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef ranja het volgende:
[..]
241 weken![]()
ook niet onafgebroken trouwens.
Heb net vorige week de editie 2009 gekocht, boek + cd-rom.
Dat is m'n 4e na edities 1987 (boek), 1998 (boek), 2004 (cd-rom).
en dan heb ik aan de popquiz nog het albumdoossier 2002 overgehouden, en het summum: The Complete Book of the British Charts 3rd edition (2004)
Dat boek van de UK charts heeft meer pagina's dan de Lord of the Rings Trilogie en blijft ook spannender...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Klinkt als bijzonder smakelijke naslagwerken.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef ranja het volgende:
Dat boek van de UK charts heeft meer pagina's dan de Lord of the Rings Trilogie en blijft ook spannender...
Ohw shit..... die weet ik... fuck.. Rudy?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef Doc het volgende:
De Nederlandse surfformatie The Phantom Four doen tegenwoordig aan zang. De gast die daarvoor komt opdraven noemt zich The Arguido. Onder welke naam is hij beter bekend?
Hij's verdwenenquote:
Rembo, nee, die zong in Hausmacher, bedacht ik me later.quote:
Close, but no sigar (it was very close, though...)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ohw shit..... die weet ik... fuck.. Rudy?
horned_reaper +1quote:
Ik ben altijd een groot fan geweest van het liedje Calling Dr.Love van Kiss.... en ik kende van Motorhead ook al iets dergelijks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
horned_reaper +1
Was niet zo moeilijk toch?
Inderdaad een geweldig nummer van KISS, die van Motörhead ook well. The Bumblebeez heb ik weinig mee, vriendin luistert dat nummer wel eens, vandaarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik ben altijd een groot fan geweest van het liedje Calling Dr.Love van Kiss.... en ik kende van Motorhead ook al iets dergelijks.
Dus toen was het idd niet moeilijk meer
Fuck, die wist ik ookquote:
Stel je vraag, het is langer dan een uur geleden!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:58 schreef Pankappen het volgende:
Ik wel. Ik kom toch nooit aan de beurt.
Maar ik vind het leuk om dingen te leren hier, mensen!
Lijkt mij de theme song van The Office? Artiest weet ik zo snel nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:08 schreef Pankappen het volgende:
Dit nummer gaat over het saaie kantoorleven dat veel mensen leiden. Vooral de instrumental versie van dit nummer is bekend, hoewel die versie nooit op CD is uitgebracht.
Artiest + Lied?
Geen idee... Tips?quote:
Nog steeds geen idee! Meer tips, aangezien wij 2 de enige zijn die in dit topic nog actief zijn!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:15 schreef Pankappen het volgende:
Het nummer is vooral bekend van de trailer van een film.
Cubicle Walls :p ? Geen idee!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:20 schreef Pankappen het volgende:
De titel verwijst naar de blokken waarin kantoormedewerkers werken (jeweet wel, van die dunne wanden, geen plafond). Het is van een self-titled album. Alternative rock.
Sin City, natuurlijk!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:25 schreef Pankappen het volgende:
Nooit Sin City gezien? Kom op, door jou kan ik nog niet naar bed
The Servants hebben iets met die film te maken.... Misschien die dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:31 schreef Pankappen het volgende:
De helft van het antwoord, dan maar: Het nummer heet Cells.
Moet je me wel eerst even een puntje gevenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:33 schreef Pankappen het volgende:
The Servant, inderdaadnou, ik ben weg, dan zie ik dit topic morgen wel weer!
Dan doe ik het zelf wel!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:34 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Moet je me wel eerst even een puntje geven
Ik was even weg... maar oké!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:04 schreef horned_reaper het volgende:
Nou.... nu moet jij ook met een vraag komen Rock N Rolla
Dat laatste had je niet moeten zeggen, prutserquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:14 schreef horned_reaper het volgende:
Marlboro als ik me niet vergis.... en dan de goud kleurige pakjes!
Stom van me!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:20 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Dat laatste had je niet moeten zeggen, prutser![]()
hij rookt Marlboro Red's
Gitanes had ook goed geweest!
horned_reaper +1
Toen ik hem laatst nog zag lag er een pakje Red's naast 'm! Haha...... Misschien waren de red's een keer op toen je dat lasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:21 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Stom van me!
Marlboro was het zeker.... alleen ik meen ergens gezien te hebben dat hij ooit is overgestapt op Light....
Maargoed, dat zou zijn stoere image misschien schaden![]()
Ik ga in ieder geval slapen.... de volgende vraag is voor de eerste die morgen wakker is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |