Hij lijkt er heel veel op, kijk maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is één van de goden uit de muziek wereld!
EDIT: Waarom zou ik om een voetballer vragen in een muziek topic?![]()
n00biedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan moet je eena Google proberen ofzo
Ha, ik weet wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef Burnett het volgende:
Ik zeg op de volgende vraag alvast: Γεώργιος Κυριάκος Παναυιώτου
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft nooit zijn Griekse roots verloochend
because I gotta have feta-feta-feta
Wordt tijd dat je monogaam wordt dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ow, dat heb ik even gemist in die 3 uur dat ik niet online op FOK! zit
Madmaster + 1
Als die irritante Rapper genaamd Akonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Nog maar één dan in dezelfde categorie:
Hoe kennen we Aliaune Damala Bouga Time Puru Nacka Lu Lu Lu BadaraThiam beter?
Vraag ik me ook af. Ik wilde dat je het wat later weer wist.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:32 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als die irritante Rapper genaamd Akon![]()
Waarom moet ik dit nu net weer weten? ......
Je hebt een T-shirt met z'n volledige naam voor je verjaardag gekregen, alleen bedek je dat met je armen en een bak water in je FoBoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:32 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als die irritante Rapper genaamd Akon![]()
Waarom moet ik dit nu net weer weten? ......
Horney .... dankje voor de verdraaingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt een T-shirt met z'n volledige naam voor je verjaardag gekregen, alleen bedek je dat met je armen en een bak water in je FoBo
Horney_Reaper +1
Wees blij dat ik er geen Horney Raper van heb gemaakt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:37 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Horney .... dankje voor de verdraaing
n00biedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
This World of Water - New Musik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |