iggy + 1quote:
Die pik ik nog even mee, U2 met Boy...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
Die laatste regel deed 't hem, zeg maar...
Welk album, van wie?
1. IWF
2. T
3. ACD
4. ITH
5. OOC
6. SFB
7. TO
8. ADWM
9. ATAP
10. TEC
11. SATT
MadMaster +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die pik ik nog even mee, U2 met Boy...
Peter Rowanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's dat jongetje op de hoes van Boy, War en best of 1980-1990
Damn, dacht hier even een uurtje mee weg te kunnen komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb 'm laatst zelf nog eens gevraagd op een andere site, vandaar
Je doet ook trivia-spelletjes op andere sites? Ik dacht al, waar is n00bie eigenlijk tijdens die 3 uur per dag dat ie niet online op Fok is...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb 'm laatst zelf nog eens gevraagd op een andere site, vandaar
Klopt. De F5-vinger wil anders nog wel eens verkrampen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je moet voorbereid zijn op downtime van FOK, he, je wilt niet in een zwart gat vallen op zo'n moment.
Nieuwe layout, automatische updates.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Klopt. De F5-vinger wil anders nog wel eens verkrampen...
Wanneer gaat die eigenlijk definitief live? Of moet je dat zelf omschakelen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Nieuwe layout, automatische updates.
quote:And Who You Think You Are Screaming Hollywood Burn?
If You Really Want To Stop It Then Burn Your Sperm
Wow, het is nog waar ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:03 schreef iggyinthehouse het volgende:
broad daylight van gabriel rios
quote:Re-sampled Lyrics -
"Their Lives again / Their Li / to pull us through" (Main Loop Throughout Song)
"Place to learn / Their Liv / its up to you" (Secondary Loop)
Eh, eh, eh...quote:
Push the feeling onquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, eh, eh...
Nightcrawlers - Push the feeling!
Nou nog snel dan.quote:
Ik heb wel eens een interview met Les Claypool gezien waarbij hij volmondig toegaf beinvloed te zijn door het spel van bijv Sting, maar ook van Stanley Clarke e.a.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:03 schreef Burnett het volgende:
[..]
Primus is natuurlijk schatplichtig aan The Police...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Nou nog snel dan.
iggy +1
Of Hocus Pocus en Waxattack (mijn favoriet).
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een interview met Les Claypool gezien waarbij hij volmondig toegaf beinvloed te zijn door het spel van bijv Sting, maar ook van Stanley Clarke e.a.
Die gebruik ik nog regelmatig bij een draaibeurt...quote:
Precies wat ik gezien hebquote:
Het is één van de goden uit de muziek wereld!quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat-ie toen nog anders heette, hoor
Ik wil jou ook best een punt geven.... maar hij heette toch echt Farrokh Bulsara en niet Frederick....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |