brother52 +1quote:
Tja, maar White en Page hebben ook niet veel overeenkomsten. Ik vind Page dan weer het minst interessant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef brother52 het volgende:
En ik snap nog steeds niet wat the Edge in die docu doet.
Klopt, maar Page en White verdrinken hun spel niet in effecten. Bij hun hoor je ook echt wat ze spelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, maar White en Page hebben ook niet veel overeenkomsten. Ik vind Page dan weer het minst interessant.
Dat is wel zo ja. Maar daarom is het misschien juist interessant om The Edge daar over te horen praten. En natuurlijk deed hij dat in het begin nog niet zo, bv. I Will Follow is nog niet gecomputeriseerd. En ik wist trouwens helemaal niet dat The Edge zoveel computer bij z;n gitaarspel gebruikte dus wat dat betreft was het ook weer een eye openerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef brother52 het volgende:
Klopt, maar Page en White verdrinken hun spel niet in effecten. Bij hun hoor je ook echt wat ze spelen.
Dat zijn er al 3quote:
Ja, dat is zeker wel interessant om te zien. Volgens mij had hij die hele docu wel kunnen vullen door puur over effecten te praten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Maar daarom is het misschien juist interessant om The Edge daar over te horen praten. En natuurlijk deed hij dat in het begin nog niet zo, bv. I Will Follow is nog niet gecomputeriseerd. En ik wist trouwens helemaal niet dat The Edge zoveel computer bij z;n gitaarspel gebruikte dus wat dat betreft was het ook weer een eye opener
Misschien dat een paar plaatjes helpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:37 schreef belsen het volgende:
Daar houdt mijn kennis een beetje op, ze hebben ook nog een Hollerbody en diverse artiestenedities, waaronder eentje van Jimi Hendrix.
Zoiets?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Die is niet moeilijk....
- Les Pauls
- Flying V
- Explorer
- SG
- ES
- Firebirg
En ga zo maar door .....
Zo veel meer zijn er niet. Je hebt de Melody Maker nog en dan houdt het ook wel zo'n beetje op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Die is niet moeilijk....
- Les Paul
- Flying V
- Explorer
- SG
- ES
- Firebird
En ga zo maar door .....
Er zijn nog veel speciale uitgaven ..... modellen die speciaal ontworpen zijn voor gelegenheden...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo veel meer zijn er niet. Je hebt de Melody Maker nog en dan houdt het ook wel zo'n beetje op.
horned_reaper +1
Ja, dan zou je nog de Eye guitar en de Sharkfin kunnen noemen maar de speciale uitgaven zijn vaak weer les pauls of SG's en zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er zijn nog veel speciale uitgaven ..... modellen die speciaal ontworpen zijn voor gelegenheden...maar je hebt gelijk idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |