Nope, single van album met de beste hoes van 1994.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Boogie Woogie Baby - Mr. Walktie Talkie
Klinkt toch niet als een nummer van The Black Crowes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, single van album met de beste hoes van 1994.
Voor de googlers onder ons.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens worden in het origineel gewoon o-tjes gebruikt hoor
Ah, de andere helft van diezelfde foto?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind deze hoes nét iets beter
Voodoo Lady ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je 2 bekende nummers van Jimi Hendrix neemt, en van beiden 1 woord van de titel neemt en ze samenvoegt, heb je deze titel.
Rock-N-Rolla + 1quote:
James Michael ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:41 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Wie was de opmerkelijke co-writer van o.a. Meat Loaf's ''Couldn't Have Said It Better''?
Nopequote:
Je moet wel in even in zijn CV kijken ;-)quote:
Nee, dat mag niet. Maar als hij meer van James Michael weet, komt hij er ook wel achterquote:
Tip:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:00 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Maar als hij meer van James Michael weet, komt hij er ook wel achter
Hahaha!quote:
Ja..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:13 schreef ranja het volgende:
Ik ken dat nummer van Meat Loaf niet... heeft-ie nog meer co-geschreven?
Mötley Crüequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:15 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ja..
James Otto - Sunset Man
Lita Ford - Falling in and out of love
quote:Het vriest, het is koud
Het is heet, benauwd
Voorspellingen, weer slecht
Het stormt, ik waai weg
In de sloot
Als ik letterlijk terug vertaal, heb ik geen idee...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:50 schreef ranja het volgende:
Een stukje naar Nederlands vertaalde tekst.
Wat van wie?
[..]
en dan vertaal je terug naar welke taal?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:58 schreef MadMaster het volgende:
Als ik letterlijk terug vertaal, heb ik geen idee...
Engels, dacht ik gelezen te hebben, maar dat is ineens verdwenen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan vertaal je terug naar welke taal?
brother52 +1 = brother53quote:
quote:'t vros, 't is kaold
't is hiet, benauwd
veurspellingen, weer slecht
't stormt, 'k weij weg
in de sloot
Zal ik dan maar gewoon 10 kerstliedjes neerzetten die gaan over sneeuw?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef brother52 het volgende:
Mag ik dan 10 liedjes (+ uitvoerende) over het weer?
Alleen complete lijstjes graag.
Zat te denken aan wat je zoal in de regen tegenkomt en die paraplu kon ik zo snel niet kwijt in een Engelse song (nu wel, bij Rihanna...quote:
Pink_Floyd +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Pink_Floyd het volgende:
It's Raining Again - supertramp
Mr Bluesky - ELO
Sunny - Bobby Hebb
Rain down on me - Kane
Storm Warning - I am Kloot
Sunshine song - jason mraz
Walking on sunshine - Katrina and the Waves
The Rain Song - Led Zeppelin
Blame it on the rain - Milli Vanilli
Purple Rain - Prince
quote:an American alternative rock supergroup formed in Nashville, Tennessee in 2009
Welke band?quote:Members ofwill soon be going back to their other projects; however, Lawrence predicts that by the end of the year, the band "will either be recording or doing some more shows. I don't think we can stop; even if someone was too busy, nothing seems like it's going to be getting in the way of this," he says. "Our other bands are still alive, obviously, but this one is right up there. It doesn't feel like a side project or anything to us. It feels like a real band. And I think it's just getting better the more we get to play.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |