Dat laatste bestrijd ik, dat was voor zover ik weet Wendy Carlos (voorheen Walter Carlos) bij o.a. de soundtrack van 'A Clockwork Orange' in 1972.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef horned_reaper het volgende:
Uit welk nummer komt de screenshot van deze clip?
[ afbeelding ]
Tip.... het was één van de eerste nummers waar gebruik werd gemaakt van computers
Als dit gewoon een 80's plaat is dan heb ik m'n twijfels over dat statement...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef horned_reaper het volgende:
Tip.... het was één van de eerste nummers waar gebruik werd gemaakt van computers
pfft, dr00ft00ter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je moest eens weten wat Grobbebol mij allemaal al genoemd heeft
Het nummer is volgens mij uit het eind van de jaren 70..... maar de manier van computer gebruik is vrij kenmerkend en vernieuwend voor die tijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als dit gewoon een 80's plaat is dan heb ik m'n twijfels over dat statement...
en bij mij klaag je altijd over het ontbreken van hintsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
scheelt weer een pagina of wat met hints.
quote:If we're talking the full version with the spooky guitar solo fully intact it's an all time classic, but in this form it's merely four stars. Still has one of the greatest riffs ever though.
-------------------------------
Ä grëät śöńg tö śtärt wïth, büt thë ïńśtrümëńtåł brëäk ïś śïmpłÿ wöńdërfûł (öń thë füłł vërśïöń, thät ïś). Äńd thë fäçt rädîö wóüld äctûällÿ ëvëń płäÿ ït (thë brëäk äś wëłł äś thë śöńg ïtsëłf), üńbëłïëväbłë. Thïś bäńd håd thëïr müśïćäł üpś äńd döwńś, büt thëÿ wërë öń ä pëåk hërë.
ńöt ïń mÿ çöłłëçtïöń
fröm thë äłbüm Ągęńtś öf Förtüńę
-------------------------------
As good as classic rock radio gets. Byrds-like vocals, amazing guitar licks, dark-as-hell lyrics, and, of course, kickass cowbell.
Nietus, luister eens naar 'Singing In The Rain' op de soundtrack van de eerder door mij genoemde film.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het nummer is volgens mij uit het eind van de jaren 70..... maar de manier van computer gebruik is vrij kenmerkend en vernieuwend voor die tijd
quote:You drive me crazy with that
B00gie 00gie 00gie 00gie 00gie 00gie 00gie 00gie
You drive me crazy with that
B00gie b00gie b00gie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |