Ik ga kijken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef bodpa09 het volgende:
@Claudia: heb je die jumpsuits in de Musjes nieuwsbrief gezien? Ik twijfel of het wat voor je is.
Ik ook, dat maakt het soms wat lastiger shoppen.Broekjes bijv. ik vind 1 spijkerbroekje nog wel leuk, maar in sommige winkels heb je echt letterlijk alleen maar spijkerbroekjes hangen, ik zoek dan gewoon een leuk ribbroekje ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind kleding voor jongens inderdaad gewoon minder leuk, maar ik ga wel mijn best doen om dat getut ook lekker bij Ivan te doen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef oeke het volgende:
Goed, in de herhaling:
Voor in de doek:
[ afbeelding ]
Iets te feestelijk misschien maar zo lief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk meisje kan een vestje gebruiken! Of twee, of drie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelpakjes:
Deze is misschien iets te hysterisch...
[ afbeelding ]
Maar de denim variant is erg stoer.
[ afbeelding ]
En dit rokje...
[ afbeelding ]
Misschien iets teveel aan Huup gedacht bij het zoeken? Of ligt mijn smaak iets teveel tegen het hare aan....
In dat geval doe ik een nieuwe poging.
Monsoon bezorgt overigens niet in NL, maar misschien wil mijn broerlief wel iets doorsturen/meenemen...
ik heb het wel gedaan, maar dat was er wel een van een zacht stofje. En het was natuurlijk dik zomer nog dus het was lekker luchtig. Overslagjurkjes vond ik fijn, en sowieso de wat minder hysterische exemplarenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je een meisje trouwens meteen jurkjes aandoen? Of is het fijner om te wachten tot een bepaalde maat, net als met spijkerbroekjes?
Wat lief van je!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef oeke het volgende:
Goed, in de herhaling:
Voor in de doek:
[ afbeelding ]
Iets te feestelijk misschien maar zo lief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk meisje kan een vestje gebruiken! Of twee, of drie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelpakjes:
Deze is misschien iets te hysterisch...
[ afbeelding ]
Maar de denim variant is erg stoer.
[ afbeelding ]
En dit rokje...
[ afbeelding ]
Misschien iets teveel aan Huup gedacht bij het zoeken? Of ligt mijn smaak iets teveel tegen het hare aan....
In dat geval doe ik een nieuwe poging.
Monsoon bezorgt overigens niet in NL, maar misschien wil mijn broerlief wel iets doorsturen/meenemen...
Haha, ik dacht het al! Het is vooral wat ik mooi vind. Maar niet echt praktisch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wat lief van je!![]()
Het is inderdaad niet helemaal mijn smaak. Ik vind Lena altijd erg leuk gekleed, vaak stoer maar toch zeker altijd meisjesachtig. Ik ben zelf allergisch voor strikjes, anders had ik dat eerste jurkje geweldig gevonden! Het tweede jurkje vind ik heel mooi, maar dan voor een ander kindje, denk ik. Het is mij iets te tuttig. Dat denimpakje vind ik leuk! Ik zie dan alleen niet zo goed hoe ik dat moet combineren met andere kleding. Wat zou je daarbij aantrekken?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat lief van je!![]()
Het is inderdaad niet helemaal mijn smaak. Ik vind Lena altijd erg leuk gekleed, vaak stoer maar toch zeker altijd meisjesachtig. Ik ben zelf allergisch voor strikjes, anders had ik dat eerste jurkje geweldig gevonden! Het tweede jurkje vind ik heel mooi, maar dan voor een ander kindje, denk ik. Het is mij iets te tuttig. Dat denimpakje vind ik leuk! Ik zie dan alleen niet zo goed hoe ik dat moet combineren met andere kleding. Wat zou je daarbij aantrekken?
prop gewoon een doos vol johquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat lief, ik word helemaal warm van je opmerking! Ik ben stomme werkdingen aan het doen en ondertussen (natuurlijk) aant meelurken hier, maar woensdag begint mijn vakantie, dan zal ik ook es ff rond PA-en voor je
Ja! En dan even wat drinken bij Dijkers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat een leuke kleertjes allemaalIk ben zo gek op name it. Iemand zin in een name-it meet in haarlem? In Amsterdam hebben we geen name-it winkel
Ik ook heel erg! Dat shirtje vind ik ook leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Stiemie het volgende:
Ik vind die beetje ouderwetse dingen ook altijd zo leuk
Deze heeft Linde bijvoorbeeld
Heb je niet een online fotoalbum van Lena dat ik kan bestuderen zodat ik zie wat leuk combineert?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat lief, ik word helemaal warm van je opmerking! Ik ben stomme werkdingen aan het doen en ondertussen (natuurlijk) aant meelurken hier, maar woensdag begint mijn vakantie, dan zal ik ook es ff rond PA-en voor je
Veel plezier!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook heel erg! Dat shirtje vind ik ook leuk![]()
Ik kom hier ook nog effe dag zeggen, vliegen morgenmiddag naar Spanje voor 12 dagen.
Hoop net zoals Huup ook nog wat leuks te shoppen voor Wolf op vakantie
Tot gauw
Dat jurkje is helemaal mijn smaak! Ik vind dit van DPAM ook leuk:quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef wickie het volgende:
Dit was haar eerste jurkje trouwens:
-edit- pfff... sinds Flickr nieuwe layout heeftdoen mn foto's het niet meer, maar is ie te zien http://flic.kr/p/8qWjth
Deze?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Jore het volgende:
Ik zou dat denimpakje met zo'n nieuwe romper van de Hema met blommetjes doen, stoer maar toch lief.
Heb je die rompers al gezien Claudia? Anders maak ik even een foto.
dibs voor claudia!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef wickie het volgende:
Heb allemaal kleertjes verzameld om te verkopen, het jurkje gaat ook in de verkoop
hier komt nog even geen 2de spruit, dus ga niet echt wat bewaren
Ik ben zó benieuwd naar jouw collectie!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef wickie het volgende:
Heb allemaal kleertjes verzameld om te verkopen, het jurkje gaat ook in de verkoop
hier komt nog even geen 2de spruit, dus ga niet echt wat bewaren
Ik weet niet wat 'dibs' betekent, maar het komt er vast op neer dat ik mijn portemonnee open moet trekken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dibs voor claudia!![]()
ik roep t alvast
Dwell Studioquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef huuphuup het volgende:
... Doe mij dat kleed en die slabbers!!!![]()
![]()
Dat je als eerste mag kijken/kiezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'dibs' betekent, maar het komt er vast op neer dat ik mijn portemonnee open moet trekken?
Nee, die vind ik niet stoer (en verder ook niet mooi eigenlijk).quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dat is een geweldige romper! Inderdaad ook mijn smaak, want door dat zwarte gewoon veel stoerder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef Jore het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet stoer (en verder ook niet mooi eigenlijk).
Behold:
[ afbeelding ]
Excuses voor de crappy foto maar het wilde niet helemaal met het licht. Het is een romper met lange mouwen, verder geen roezeltjes. De bloemetjes lijken wat feller vanwege de flits. Ik heb er al drie.
hier nog een name-it fanquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat een leuke kleertjes allemaalIk ben zo gek op name it. Iemand zin in een name-it meet in haarlem? In Amsterdam hebben we geen name-it winkel
Oh die is leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef Jore het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor de crappy foto maar het wilde niet helemaal met het licht. Het is een romper met lange mouwen, verder geen roezeltjes. De bloemetjes lijken wat feller vanwege de flits. Ik heb er al drie.
hoor ik daar een excuus om te kopen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedenk ineens dat ik nog een heel mooi dieppaars (tegen aubergine aan) rompertje heb met een mooi kraagje dat geweldig zou staan onder een spijkerpakje.
Sorryquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Jore het volgende:
Lange mouwen (staat erbij). Ik koop trouwens nooit rompers met korte mouwen, altijd zonder mouw of lange mouw. Het komt denk ik door mijn ervaring met de Jip & Janneke-rompers in het begin, die vond ik zo hopeloos zitten dat ik daarna nooit meer een romper met korte mouwen heb gekocht.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef oeke het volgende:
Och, wat een lieve dingetjes weer! Nu zie ik echt dat ik met mijn eerste zoektocht meer in jouw smaak zat.
Ja t mocht geen Wibra zijn, dan krijg je datquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuke kleertjes maar wat een prijzen Huup
Misschien wel niet de goede maat, maar wel errug leuk EN stoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef seilram het volgende:
Ik zoek een stoere regenjas maat 86. Iemand tips? Ik google me een ongeluk, maar vind alleen stomme gele saaie jassen...
Nohhhh dat schreeuwt mijn dochters naam gewoonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef huuphuup het volgende:
oh die zijn zo drollig![]()
die verkopen ze bij mij in t durp in de speelgoedwinkel ook, ik heb er echt al tig keer mee in mn handen gestaan maarja, veul te groot nog natuurlijk
[ afbeelding ]
Oeh, die's leuk zeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef huuphuup het volgende:
oh die zijn zo drollig![]()
die verkopen ze bij mij in t durp in de speelgoedwinkel ook, ik heb er echt al tig keer mee in mn handen gestaan maarja, veul te groot nog natuurlijk
[ afbeelding ]
Omdat ze zo isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik echt heel maf klinken, Huup. Ik snap werkelijk niet waarom iemand op dat punt koppig zou willen zijn.
hahhaa ja dat is schattig iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef tessie het volgende:
Das ook raar. En dan wel bellen om te vragen welke maat... Zonde.
Mijn mams had in het begin echt geen idee meer van de maten. Ze had een kraammand voor ons gemaakt, en daar zaten ook spulletjes in die nu nog te groot zijn voor Graeme. En ook echt een setje van een boxershort en een hemdje enzo. Maar wel heel lief bedoelt hahaTegenwoordig koopt ze wel de goede maat
boh!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
Deze dorpse Drent gaat dinsdag naar de Primark.. ik ben benieuwd na al jullie verhalen
Ik hoop op deze in een babyvariant:
[ afbeelding ]
Vervang de laarzen door pumps en het zou zo een outfit van mij* kunnen zijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
Deze dorpse Drent gaat dinsdag naar de Primark.. ik ben benieuwd na al jullie verhalen
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
boh!
ben je zo dicht in de buurt![]()
ik ben benieuwd wat je van de collectie vindt, ben erg benieuwd wat ze voor deze herfst/winter hebben. Vorig jaar was er zulk leuk spul
hahahhaaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet een groeicurve voor haar uitprinten en inlijsten?
De maat is het enige punt waarop mijn moeder niet koppig is. Ze vraagt altijd welke maat ik wil en koopt dan wat ze zelf leuk vindt.Het komt er vaak op neer dat ik de broekjes heel leuk vind, maar de bovenkleding niet. Best zonde, maarja. Ik probeer wel héél erg dik erbovenop te leggen wat ik leuk vind: "Ooohhh, streepjes! Ik vind streepjes geweldig! Geen rare frutsels of details of plaatjes of cijfers maar gewoon streepjes! STREEPJES!"
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Poppedein het volgende:
[..]
JaEen dag nadat jij helemaal hierheen gesjeest komt!
Dan zet je gewoon op het geboortekaartje cadeautip: En dan een kledingstukje met een groot rood kruis erdoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef tessie het volgende:
Ik moet echt nog een manier vinden om te zorgen dat straks de mensen die op kraamvisite komen geen kleertjes voor Anna meenemen, want we hebben echt al teveel.
Hangt er vanaf hoe erg ik ze vind. Hij heeft een bloesje gekregen dat hij nooit heeft aangehad omdat ik niet van bloesjes houd (die geven niet lekker mee). En ik houd niet van shirtjes waar overhemdmouwtjes aan zitten. Zo'n shirtje heeft hij 2 keer aangehad, beide keren op een dag dat zijn vader over zijn outfit ging (en mijn schoonmoeder trok Ivan bij haar meteen iets anders aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef tessie het volgende:
Haha Claudia!Trek je Ivan dan wel die kleertjes aan, die je krijgt maar niet mooi vind?
Precies!quote:Als Graeme iets krijgt wat ik echt niet mooi vind, doe ik het meestal 1 keer aan. En dan snel een foto maken en die opsturen haha![]()
Zulk soort dingen zou ik waarschijnlijk als pyjama wel weer geinig vinden.quote:Maar we hadden ook een keer zo'n winnie de pooh joggingpakje gekregen van een soort lichtblauwe fluweel achtige stof (volgens mij hebben ze die bij kruidvat ofzo) en die vond ik echt zo lelijk dat ik die echt nooit heb aangetrokken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Poppedein het volgende:
Kiek Tessie...kep m zelfs al gevonden voor je![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Poppedein het volgende:
Kiek Tessie...kep m zelfs al gevonden voor je![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde deze voor m'n nichtje hebben maar ze hadden 'm helemaal niet hangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt! 't is duur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind Kiezeltje echt een heel mooi merk met vaak lekker opvallende dingen die tóch leuk te combineren zijn met iets anders rustigers...maar mèn...wat is t duur zeg!
Deze vind ik ook tof..maar come one zeg...80 euro!
[ afbeelding ]
haha handig jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb voor Meike als kraamkado een zwempakje gekregen van nijntje. Maat 128!
Past ze nu nog steeds niet, en nog lang niet! haha
ik ik ik!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook naar Primark!
Kan volgende week donderdagochtend, dan zit de dochter op de pszWie gaat er mee?
Ik kan nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook naar Primark!
Kan volgende week donderdagochtend, dan zit de dochter op de pszWie gaat er mee?
Is wel de 19e ja..maar ik ben dan al ruimschoots terug. Moet om 11.45 beppert weer ophalenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ik ik!!!
of is dat de 19e? want dan moet k om 13,15 naar de gyn
kijk in dat geval kan k welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is wel de 19e ja..maar ik ben dan al ruimschoots terug. Moet om 11.45 beppert weer ophalen
Ga je naar de Primark in Bremen of in Rotterdam? Als je in Drenthe woont is Bremen waarschijnlijk dichterbij voor je. En; Bremen is stuuuuuuuuuuuuuukken rustiger dan Rotterdam!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef Poppedein het volgende:
ja en bedankt he! Ik ga dus naar Rotterdam omdat ik op kraamvisite ga in Vlaardingen, maar nu moet ik dus tijdens onze vakantie ook nog een dagtocht naar Bremen maken!![]()
Ze hebben iets wat er een beetje op lijkt in denim met witte biesjes... Dat was alweer 2 weken geleden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
[ afbeelding ]
maat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:15 schreef oeke het volgende:
Haha, komt de nadruk wel erg op het einde, he? Nouja, het is sowieso best een stom merk, vind ik.
Pfft, ik dacht ook eens een pakket te zoeken, maar voor jongens is dat toch niet te doen. Dan zie je die enorme stapels shirts met print of blauwe ruitjesbloezen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:21 schreef oeke het volgende:
Ja, maat weet ik ook niet meer. Ko is nu 77,5 cm. dus zit nog best lang in maat 80 en daar heb ik meer dan genoeg van. En maat 86 vind ik nog veel te ver.
Dus eigenlijk slaat zoeken ook nergens op. Misschien ben ik ook meer van het stuk voor stuk verzamelen. Als een eekhoorntje.Of een ekster.
Zeg, wat doe je? Geen excuses zoeken hoor! Gewoon ervan genieten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef huuphuup het volgende:
En och, kleding kopen is gewoon leuk![]()
haha nou hier inmiddels ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:44 schreef oeke het volgende:
[..]
Zeg, wat doe je? Geen excuses zoeken hoor! Gewoon ervan genieten.![]()
Hier moet even echt zuinig aan gedaan worden. Dus zolang hij genoeg broeken heeft koop ik liever lekker eten.
ah! thnx voor de tipquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Huup, de bonneterie in Den haag heeft spul voor 70% korting. Daar zag ik nog leuke jassen tussen hangen.
Ja, 't jasje wat ik voor Isa heb is er al niet meer in haar maat voor de winter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef tessie het volgende:
Is het echt nodig om nu al een winterjas te kopen? Zijn alle leuke jasjes al uitverkocht tegen de tijd dat het koud wordt ofzo?
Hier wel de ervaring dat je er op tijd bij moet zijn, aangezien je anders geen leuke in de juiste maat kan vinden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef tessie het volgende:
Is het echt nodig om nu al een winterjas te kopen? Zijn alle leuke jasjes al uitverkocht tegen de tijd dat het koud wordt ofzo?
je ne sais pas.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben echt blij met dit topic. Heel nuttig om te lezen dat spijkerbroekjes en capuchons in het begin heul niet handig zijn.
Tico tot wanneer duurt die sale bij de bonneterie?
Zara had die ook in 't zwart/rood & roze.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:32 schreef Sandous het volgende:
Als we het toch over jasjes hebben
Ik ben op zoek naar zoiets, maar dan in roze of bruin/grijs/blauw ofzo.
http://link.marktplaats.nl/367355377
zag een moncler jasje voor 300 in een webshop, dat vind ik nou teveel voor een jas die veels te vies wordt en en en.
En ik ga ook volgende week naar de primark, dus als iemand al weet wat ie hebben wil, en het te ver vindt. Wil ik best iets meenemen.
(je hebt overal plaatjes van vrouwenkleding op inet van primark, jammer dat er geen kinderkleding is heheh)
Jawel je hebt winkels die name it verkopen (zoals prenatal) & je hebt de eigen winkels van name it, onder andere in Spijkenisse & Leiden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef Sandous het volgende:
thnx!!
Name it heb je alleen webshops toch? Geen winkel?
Ik heb het niet zo met jassen via inet kopen. Ik was laatst in de v&d en paste een jasje. Maatje 80 te groot, ze paste maat 74 pff.
Terwijl ze hema echt 86 heeft (jurkjes soms 92) en de h&m 80/86. Dus jah
wel kinderkleertjes hoor, alleen staat er geen prijs bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:32 schreef Sandous het volgende:
Als we het toch over jasjes hebben
Ik ben op zoek naar zoiets, maar dan in roze of bruin/grijs/blauw ofzo.
http://link.marktplaats.nl/367355377
zag een moncler jasje voor 300 in een webshop, dat vind ik nou teveel voor een jas die veels te vies wordt en en en.
En ik ga ook volgende week naar de primark, dus als iemand al weet wat ie hebben wil, en het te ver vindt. Wil ik best iets meenemen.
(je hebt overal plaatjes van vrouwenkleding op inet van primark, jammer dat er geen kinderkleding is heheh)
Dat zijn allebei van die poepwinkelsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Jawel je hebt winkels die name it verkopen (zoals prenatal) & je hebt de eigen winkels van name it, onder andere in Spijkenisse & Leiden.
gewoon bij de Hemaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef wickie het volgende:
Oooh BJ die is leuk![]()
![]()
Waar heb je die vandaan?
dat kan kloppen, de winkels zijn namelijk name-it Nederland, en de webshop valt onder name-it Denemarken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
In Zoetermeer zit ook een name-it winkel
Die is op zich wel fijn vind ik
iig duidelijk alles gescheiden![]()
Maar ben op zoek naar een grotere want zie op de website altijd veel meer dan ze daar hebben
Ja ik ben bij beide geweest maar name it is gewoon niet heel erg mijn smaak denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat zijn allebei van die poepwinkels![]()
Die in Spijkenisse vooral, die is heel klein, of nouja, de ruimte is niet zo groot maar ze hebben wel het hele assortiment zeg maarmet een kinderwagen kun je er echt niet behoorlijk in, overal tussen die rekken door wringen enzo echt niet prettig winkelen/kijken.
Die in Leiden gaat wel, is ook aan de kleine kant maar ietsjes ruimer van opzet. Ik vind het daar alleen zo jammer dat het allemaal een beetje door elkaar hangt, qua maat en seizoen en wel of geen aanbieding enz.
welke heb je van lief gekocht?? op de website had ik ook een leuke gezien iddquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef NieuweUser het volgende:
BJ wat een superleuke jas zeg! Ik heb toevallig van de week een jasje van Lief gekocht, maar ik ga toch ook nog maar eens bij de Hema kijken!
Deze?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef NieuweUser het volgende:
Volgens mij is dat jasje nog niet te koop op de website, maar hij staat wel op het plaatje als je op de wintercollectie klikt. En dan op het plaatje helemaal bovenaan. Dat meisje heeft een rose jasje aan met witte stipjes.
Ik schoot meteen in de lach. XD!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jammer dat er 'lief!' op staat. Ik kan me daar zo aan ergeren.
hahaha muppetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jammer dat er 'lief!' op staat. Ik kan me daar zo aan ergeren.
ohw okeej, vandaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef p_iglet het volgende:
[..]
dat kan kloppen, de winkels zijn namelijk name-it Nederland, en de webshop valt onder name-it Denemarken.
en soms hangen er dan weer heel andere name it collecties bij bv de peek&kloppenburg ofzo.
Ik ga vast op voor de 'meest voorspelbare reacties'-award.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik schoot meteen in de lach. XD!
Iemand?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke jas BJ!
Dus we moeten toch maar wel binnenkort al een winterjas gaan zoeken denken jullie?
Lastig met de maat hoor, Kim zit al een tijdje in 116, maar past soms 110 ook wel.
En Tyler heeft maat 86. Misschien gewoon maar passen?!
oh!quote:
Het is alleen jammer dat je in de winter zo weinig te zien krijgt van die rompers. Er zit altijd wel iets overheen. Ik koop die dingen dus meer omdat ik er zelf vrolijk van word tijdens het verschonen. Ik merkte bij Ivan dat het uiterlijk van rompers pas belangrijk werd bij warm weer toen hij alleen nog maar rompers aan had.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:20 schreef huuphuup het volgende:
oh die katjesprint is zo leuk jaik vind die rompers zo schattig dat ik overweeg om er nog een of twee te kopen
![]()
ik zou in de winkel gaan passen.quote:
krantjes en buurtcentra's of scholen webpagina's in de gaten houden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
We gaan toch maar passen dan. Idd per merk kan het nogal verschillen. Zag bij C&A en H&M online wel leuke, Hema zag ik er maar 1.
Kledingbeurs is een idee. Geen idee wanneer die hier in de buurt is.
Eind augustus gaat de 2e hands kinderkledingwinkel weer open. Die hebben vaak ook wel jassen, soms zo goed als nieuw.
Ik heb een paar maand terug al winterjasjes gekocht voor (jawel!!!) 5 euro stukquote:
ik wilde het net zeggen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:21 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi, maat 92 is nu dus ook uitverkocht![]()
waarom??!quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:15 schreef Poppedein het volgende:
3suisses wordt omschreven als de franse hema, wel wat duurder vind ik, maar toch wel wat leuke dingen ertussen. Betaling kan met ideal, dus wellicht het bekijken waard!
Daar zit leuk babyspul tussen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:15 schreef Poppedein het volgende:
3suisses wordt omschreven als de franse hema, wel wat duurder vind ik, maar toch wel wat leuke dingen ertussen. Betaling kan met ideal, dus wellicht het bekijken waard!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Daar zit leuk babyspul tussen!
Ik heb al een favoriet.
[ afbeelding ]
haha ja dat is ook lastig in te schattenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel Huup. Ik had die cm's wel gezien maar ik vind het moeilijk in te schatten hoe lang een kindje nou wanneer is. Maatje 56 en 62 durf ik nog wel aan maar voor alles daar boven heb ik geen flauw idee in welk seizoen dat dan gaat vallen
ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik het prettig vind als dingen wat ruimer vallen dus ik ga relatief snel over naar volgende maten enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nein, dus ik mag sowieso nog niks bestellen en moet me erg in houden overal. Ik wil het lot ook niet tarten![]()
Zaterdag is het zo ver en daarna ga ik me ook meteen uitleven
Jouw tabelletje is nuttig, dank je wel
T-shirts kan nog een romper onder maar lange mouwen met 30 graden is zo sneu.
erg hè?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noh, dat lijkt mij ook het fijnst zitten, zeker als je gaat bewegen en rollen e.d.
Mag ik trouwens mijn beklag doen over de voorraad van goodmoodkids? Die is dramatisch
Nou Barbabientje dat zou in jouw geval wel gunstig zijn met die 6 dozen kledingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja zo'n tabelletje gaat denk ik voor de meeste wel op.
Bij ons niet, Isa groeit niet zo snel.. met 5/6 maanden zat ze net in 62 & dat zat nog ruim.
plus dat je bij voldoende rompers niet iedere dag hoeft te wassenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:56 schreef huuphuup het volgende:
tsja eh, zijn het 6 schoenendozen of 6 verhuisdozen?![]()
Wij hadden best wat kleertjes in maat 56 maar uiteindelijk kwam het maar tot 1 doos vol denk ik. In 62 en 68 had ik veel meer. Ik was er wel vanuit gegaan dat ze heel snel uit 50/56 zou zijn. Uiteindelijk bleef ze best wel lang in 56 zitten. Langer dan ik verwacht had.
En rompers kun je niet genoeg hebben![]()
lange mouwen, korte mouwen, met een hip printje of juist neutraal. Witte neutrale, bruine neutrale, roze of blauwe etc etc. See! je hebt ze gewoon allemaal echt heus nodig.
Die is van H&M toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
Stippenvest!
[ afbeelding ]
nog een pietsje ruim bij de schouders maar verder zit ie echt primamaat 92!!
mn kleintje wordt groohoot
Nee Hema is dit! Vandaar ook dat ik haar al in 92 krijg hahaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die is van H&M toch?
Die knoopvestjes daar zitten namelijk altijd ruim bij de schouders.
Isa heeft ook 92 & soms nu 98 maar 't zit altijd ruim.
Ah oké, ik heb ook zoiets gezien in de H&M online shop namelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee Hema is dit! Vandaar ook dat ik haar al in 92 krijg haha
H&M valt wel nog ruim. Of tenminste, normaal qua maat. Daar is ze nu net uit de maat 74 aan het gaan.
Misschien Simply Colors proberen? Daar heeft Lotte een jurkje van gekregen toen ze geboren werd (voor nu) en die is heel zacht en zit mooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn schoonzus staat op springen en ik wilde een jumpsuit met opdruk (als ik daar een andere kleur kies kan dat nog wel) maar alle mutsjes zijn uitverkocht
Ja breed en kort is een goeie omschrijvingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ah oké, ik heb ook zoiets gezien in de H&M online shop namelijk
Maar 't vestje staat er leuk, de kleur staat goed bij 'r donkere haartjes.
Hema vind ik breed, maar vrij kort.
Had laatst een leuk jurkje gezien met bloemetjes, ging 't passen, soepjurk
Die hebben geen jumpsuits zo te zien?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Misschien Simply Colors proberen? Daar heeft Lotte een jurkje van gekregen toen ze geboren werd (voor nu) en die is heel zacht en zit mooi
Owquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die hebben geen jumpsuits zo te zien?
quote:
Hij s nog niet gewassenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Stiemie het volgende:
Ah kijk je meiske nou Huup met die lieve stippen![]()
Huup voelt het vestje nu ook lekkerder aan na het wassen? Ik vond 'm leuk, maar het voelde zo gek
Ja klopt! dat zie ik ook vaak, ik denk dat 98 't meest in qua breedte verschillend is van 92.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef p_iglet het volgende:
maten zijn zowieso raar... en dan moet je van baby naar peuter maten en dan blijkt of maat 86 even groot te zijna ls maat 98 of er tussen maat 86 en 92 nog 3 maten ruimte te zitten...
Gisteren bij de bijenkorf in de aanbieding even 2 goede spijkerbroeken voor Pepijn op voorraad gekocht.
Het model wat bij hem het beste zit is het 6-pocket model van Imps&Elfs, maar dat is niet bepaald mijn normale budget. En nu waren ze in de aanbieding precies toen we wat belastingcentjes terug kregen. Dus nu weer heerlijk een maat 92 en 98 broek op voorraad (heel achterlijk tussen maat 86 wat nog babycollectie is en maat 92 zit zo'n 15cm lengte verschil en tussen maat 92 en 98 zo'n 3cm).
Deze dus.
[ afbeelding ]
Ja die laarzen gaan tot maatje 39quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:45 schreef Sandous het volgende:
Wat een leuke kleertjes.
en ja ga NIET naar de Zara was er vandaag, ben zonder niks naar buiten gegaan (ik wil een jas toch echt liever passen ipv op gevoel kopen.
Maar wat een leuke laarzen vanaf maat 24 in suede donkergroen en donkerblauw, als ze die zelfs voor m ij hadden, had ik ze gekocht!
En verder voor de meisjes, de vintage kleuren bruin, beige oud roze groen, gewassen blauw enzo
ik zei NIET gaan he!
Ze hebben ook een gave trenchcoat beige (burberry achtig) vanaf maat 92 I think
Kijk nu maak je me blij!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja die laarzen gaan tot maatje 39![]()
Heb weleens laarzen op de kinderafdeling daar gekocht.
Ik ga van de week weer naar de Zara, leeg kopen vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |