abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85252156
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
In Zoetermeer zit ook een name-it winkel
Die is op zich wel fijn vind ik :)
iig duidelijk alles gescheiden :)
Maar ben op zoek naar een grotere want zie op de website altijd veel meer dan ze daar hebben :')
dat kan kloppen, de winkels zijn namelijk name-it Nederland, en de webshop valt onder name-it Denemarken.
en soms hangen er dan weer heel andere name it collecties bij bv de peek&kloppenburg ofzo.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:34:09 #202
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85256638
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat zijn allebei van die poepwinkels ;(
Die in Spijkenisse vooral, die is heel klein, of nouja, de ruimte is niet zo groot maar ze hebben wel het hele assortiment zeg maar :') met een kinderwagen kun je er echt niet behoorlijk in, overal tussen die rekken door wringen enzo echt niet prettig winkelen/kijken.

Die in Leiden gaat wel, is ook aan de kleine kant maar ietsjes ruimer van opzet. Ik vind het daar alleen zo jammer dat het allemaal een beetje door elkaar hangt, qua maat en seizoen en wel of geen aanbieding enz.
Ja ik ben bij beide geweest maar name it is gewoon niet heel erg mijn smaak denk ik.
Ik heb er ooit een winterjasje gekocht & wat ander spul.. maar ik vind 't niet veel aan net als Hema.
Ook totaal niet mij ding, vooral dat breisel prut wat ze dan hebben :P
pi_85257115
BJ wat een superleuke jas zeg! Ik heb toevallig van de week een jasje van Lief gekocht, maar ik ga toch ook nog maar eens bij de Hema kijken!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:05:34 #204
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85258319
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef NieuweUser het volgende:
BJ wat een superleuke jas zeg! Ik heb toevallig van de week een jasje van Lief gekocht, maar ik ga toch ook nog maar eens bij de Hema kijken!
welke heb je van lief gekocht?? op de website had ik ook een leuke gezien idd :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85258878
Volgens mij is dat jasje nog niet te koop op de website, maar hij staat wel op het plaatje als je op de wintercollectie klikt. En dan op het plaatje helemaal bovenaan. Dat meisje heeft een rose jasje aan met witte stipjes.
pi_85259219
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef NieuweUser het volgende:
Volgens mij is dat jasje nog niet te koop op de website, maar hij staat wel op het plaatje als je op de wintercollectie klikt. En dan op het plaatje helemaal bovenaan. Dat meisje heeft een rose jasje aan met witte stipjes.
Deze?

Ik vind hm lief! O+
pi_85259385
Jammer dat er 'lief!' op staat. Ik kan me daar zo aan ergeren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:25:18 #208
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85259422
die vond ik ook erg leuk; alleen over de kleur twijfelde ik... :Y

en ik weet welke jij bedoelt NU ;) die leek mij ook wel leuk voor Evie.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:28:22 #209
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85259589
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schoot meteen in de lach. XD!
pi_85259663
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
hahaha muppet :D

hoewel ik wel moet zeggen dat ik je mening deel.
Ergeren is een groot woord maar ik hou gewoon niet van merknamen zo op kleding, weet niet waarom.

Hoewel ik een truitje met daarop HEMA wel weer hilarisch zou vinden :')
maar das meer voor het gimmick effect :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85260552
Dat is nou ook mijn probleem met die Lief! kleertjes, ze zien er leuk uit, maar die tekst/kreten....
Ik heb een best wel een probleem (best wel een hekel) met teksten op kleding. Vooral met kreten of zinnen.
Maar die kleertjes van Lief! zijn in essentie zonder tekst best leuk.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85261111
Dat is hem inderdaad Meimeltje! Wat jij zegt Claudia heb ik ook een beetje! Het staat idd op bijna elk kledingstuk. Dat is wel een reden dat ik er niet zoveel van koop.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:18:31 #213
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85262147
Het eerste kindje dat je ziet met een stoer! rompertje aan is nog leuk, bij de zesentwintigste begint het afgezaagd te worden...

Ik heb net op MP een heel leuk pakket 86 gekocht voor de winter. Eentje waar niet alle jongenskleertjes blauw of bruin zijn. Ik ben gek op rood, oranje, felgroen...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85264531
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef p_iglet het volgende:

[..]

dat kan kloppen, de winkels zijn namelijk name-it Nederland, en de webshop valt onder name-it Denemarken.
en soms hangen er dan weer heel andere name it collecties bij bv de peek&kloppenburg ofzo.
ohw okeej, vandaar :)
weer wat geleerd
pi_85271467
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik schoot meteen in de lach. XD!
Ik ga vast op voor de 'meest voorspelbare reacties'-award.
pi_85281153
Ik heb de internetbestelling van de Hema binnen en de kleertjes zijn zo leuk! O+ Ik ben met name dol op de katjesprint. Het shirtje met giraf is ook erg schattig (en deze kleur is véél mooier dan het roze!). Bij de Hema zelf heb ik nog twee vestje gescoord: blauw met stippen met dank aan Huup, al vind ik bij nader inzien de stof niet helemaal fijn voelen, en grijs met paarse bloemen. En ik heb de antracietkleurige rompers gevonden met blommen! Daar heb ik er ook drie van meegenomen in verschillende maten.

Oh Huup, ik heb ook het billendoekjesdoosje gescoord. In het roze, want blauw/groen hadden ze niet meer. Achja, nu kan het, hè?
pi_85281397
o ja die rompers heb ik er ook 2 van gehaald voor Evie, met die schattige bloemetjes O+
pi_85284163
oh die katjesprint is zo leuk ja O+ ik vind die rompers zo schattig dat ik overweeg om er nog een of twee te kopen :P

Mooi gescoord dus Claudia! *O*
Ik vond dat vestje dus ook een beetje gek voelen. Stug, alsof de stipjes erop geverfd zijn, maar ik heb het zelfs nog gevraagd aan een medewerker en die zei dat de stippen erin geweven zijn (en zo ziet het er ook wel uit.)
Wellicht dat een rondje wasmachine en vooral een rondje droger wel helpen. Heb het hier nog niet geprobeerd though :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85285585
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke jas BJ!

Dus we moeten toch maar wel binnenkort al een winterjas gaan zoeken denken jullie?
Lastig met de maat hoor, Kim zit al een tijdje in 116, maar past soms 110 ook wel.
En Tyler heeft maat 86. Misschien gewoon maar passen?!
Iemand?
pi_85285648
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:19 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Iemand?
oh!

overheen gelezen sorry.

Ik zou zeker gaan passen. Soms hangt het ook maar net van het merk of het model af hoe groot iets valt.
Misschien van tevoren je ogen open houden in de stad of op internet voor jasjes die je leuk vindt zodat je Kim en Tyler niet een hele dag door de stad mee hoeft te slepen. :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85285671
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:20 schreef huuphuup het volgende:
oh die katjesprint is zo leuk ja O+ ik vind die rompers zo schattig dat ik overweeg om er nog een of twee te kopen :P
Het is alleen jammer dat je in de winter zo weinig te zien krijgt van die rompers. Er zit altijd wel iets overheen. Ik koop die dingen dus meer omdat ik er zelf vrolijk van word tijdens het verschonen. Ik merkte bij Ivan dat het uiterlijk van rompers pas belangrijk werd bij warm weer toen hij alleen nog maar rompers aan had.

Het vestje voelt een beetje plasticachtig aan. En inderdaad, die stippen voelen aan alsof ze erop geverfd zijn. Maar goed, laten we inderdaad hopen dat een ronde wassen en drogen het vestje zachter maakt. (Ik ben bang van niet.)
pi_85285743
Ik ben heel makkelijk met die dingen, Ingrid. Als ik twijfel over een maat bestel ik 2 stukken en stuur ik er 1 terug. Het blijft natuurlijk lastig om te schatten waar ze over een paar maanden in passen, maarja, daar maakt nu passen ook geen verschil in.
pi_85286046
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:19 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Iemand?
ik zou in de winkel gaan passen.
de mijne heeft ook 110/116 van shirts maar past de winterjas van vorig jaar nog maat 98/104.
maar dadelijk zijn de kledingbeurzen er weer dan ga ik lekker kijken voor een grotere jassen voor ze mij weer overal uit groeit. ik had net nieuwe kleding gekocht groeit ze me eruit net weer uit.
mama van 3 kids!
pi_85286571
We gaan toch maar passen dan. Idd per merk kan het nogal verschillen. Zag bij C&A en H&M online wel leuke, Hema zag ik er maar 1.
Kledingbeurs is een idee. Geen idee wanneer die hier in de buurt is.
Eind augustus gaat de 2e hands kinderkledingwinkel weer open. Die hebben vaak ook wel jassen, soms zo goed als nieuw.
pi_85286752
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
We gaan toch maar passen dan. Idd per merk kan het nogal verschillen. Zag bij C&A en H&M online wel leuke, Hema zag ik er maar 1.
Kledingbeurs is een idee. Geen idee wanneer die hier in de buurt is.
Eind augustus gaat de 2e hands kinderkledingwinkel weer open. Die hebben vaak ook wel jassen, soms zo goed als nieuw.
krantjes en buurtcentra's of scholen webpagina's in de gaten houden.

hier in limburg beginnen ze eind volgende maand. maar meestal wanneer je kinderbijslag krijgt zijn ze ;)
je kunt daar ook zelf kleding brengen krijg je er ook nog wat voor. ga ik dit keer voor het eerst doen.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')