dat kan kloppen, de winkels zijn namelijk name-it Nederland, en de webshop valt onder name-it Denemarken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
In Zoetermeer zit ook een name-it winkel
Die is op zich wel fijn vind ik
iig duidelijk alles gescheiden![]()
Maar ben op zoek naar een grotere want zie op de website altijd veel meer dan ze daar hebben
Ja ik ben bij beide geweest maar name it is gewoon niet heel erg mijn smaak denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat zijn allebei van die poepwinkels![]()
Die in Spijkenisse vooral, die is heel klein, of nouja, de ruimte is niet zo groot maar ze hebben wel het hele assortiment zeg maarmet een kinderwagen kun je er echt niet behoorlijk in, overal tussen die rekken door wringen enzo echt niet prettig winkelen/kijken.
Die in Leiden gaat wel, is ook aan de kleine kant maar ietsjes ruimer van opzet. Ik vind het daar alleen zo jammer dat het allemaal een beetje door elkaar hangt, qua maat en seizoen en wel of geen aanbieding enz.
welke heb je van lief gekocht?? op de website had ik ook een leuke gezien iddquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef NieuweUser het volgende:
BJ wat een superleuke jas zeg! Ik heb toevallig van de week een jasje van Lief gekocht, maar ik ga toch ook nog maar eens bij de Hema kijken!
Deze?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef NieuweUser het volgende:
Volgens mij is dat jasje nog niet te koop op de website, maar hij staat wel op het plaatje als je op de wintercollectie klikt. En dan op het plaatje helemaal bovenaan. Dat meisje heeft een rose jasje aan met witte stipjes.
Ik schoot meteen in de lach. XD!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jammer dat er 'lief!' op staat. Ik kan me daar zo aan ergeren.
hahaha muppetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jammer dat er 'lief!' op staat. Ik kan me daar zo aan ergeren.
ohw okeej, vandaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef p_iglet het volgende:
[..]
dat kan kloppen, de winkels zijn namelijk name-it Nederland, en de webshop valt onder name-it Denemarken.
en soms hangen er dan weer heel andere name it collecties bij bv de peek&kloppenburg ofzo.
Ik ga vast op voor de 'meest voorspelbare reacties'-award.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik schoot meteen in de lach. XD!
Iemand?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke jas BJ!
Dus we moeten toch maar wel binnenkort al een winterjas gaan zoeken denken jullie?
Lastig met de maat hoor, Kim zit al een tijdje in 116, maar past soms 110 ook wel.
En Tyler heeft maat 86. Misschien gewoon maar passen?!
oh!quote:
Het is alleen jammer dat je in de winter zo weinig te zien krijgt van die rompers. Er zit altijd wel iets overheen. Ik koop die dingen dus meer omdat ik er zelf vrolijk van word tijdens het verschonen. Ik merkte bij Ivan dat het uiterlijk van rompers pas belangrijk werd bij warm weer toen hij alleen nog maar rompers aan had.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:20 schreef huuphuup het volgende:
oh die katjesprint is zo leuk jaik vind die rompers zo schattig dat ik overweeg om er nog een of twee te kopen
![]()
ik zou in de winkel gaan passen.quote:
krantjes en buurtcentra's of scholen webpagina's in de gaten houden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
We gaan toch maar passen dan. Idd per merk kan het nogal verschillen. Zag bij C&A en H&M online wel leuke, Hema zag ik er maar 1.
Kledingbeurs is een idee. Geen idee wanneer die hier in de buurt is.
Eind augustus gaat de 2e hands kinderkledingwinkel weer open. Die hebben vaak ook wel jassen, soms zo goed als nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |