abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85204223
Ik heb een truitje voor jen gescoord van guess, voor een 10tje! Kijk dat vind ik leuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85204441
Wow, wickie, dat ziet er geweldig uit!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85204594
Trouwens, Twinkly, zocht jij nou nog een houtje-touwtje jas voor Niels?
Ik zag in een tijdschrift dat Petit Bateau die jasjes heeft voor jongetjes. Wel aan de prijs, een euro of 75, maar wellicht staat er wat op marktplaats voor de helft ofzo?

Tico nice! Dat zijn de betere koopjes.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85204705
Oh houtje touwtje jas zag ik ook vandaag, maar die was zeg maar niet afgeprijsd. Damn wat een geld.
pi_85206352
Ik ben echt blij met dit topic. Heel nuttig om te lezen dat spijkerbroekjes en capuchons in het begin heul niet handig zijn.

Tico tot wanneer duurt die sale bij de bonneterie? O-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85206553
Is het echt nodig om nu al een winterjas te kopen? Zijn alle leuke jasjes al uitverkocht tegen de tijd dat het koud wordt ofzo? :@
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:09:32 #182
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85206670
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef tessie het volgende:
Is het echt nodig om nu al een winterjas te kopen? Zijn alle leuke jasjes al uitverkocht tegen de tijd dat het koud wordt ofzo? :@
Ja, 't jasje wat ik voor Isa heb is er al niet meer in haar maat voor de winter. :D
pi_85206692
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef tessie het volgende:
Hier wel de ervaring dat je er op tijd bij moet zijn, aangezien je anders geen leuke in de juiste maat kan vinden.
pi_85206767
Bij Zara hebben ze ook houtje-touwtjejasjes voor jongetjes, ik heb er een gekocht voor 40 euro meen ik. Een bruine, en Lieuwe is net een kaboutertje als hij 'm aanheeft. Geen gezicht ook, hij had een kort broekje aan toen we de jas gingen passen :') .
pi_85206771
Mwah ik koop én graag vooruit én graag met korting :P er hangen nu nog dingen met korting in de winkels dus vandaar.

Maar ik hoor wel van heel veel moeders dat je uiterlijk september toch wel moet gaan zoeken omdat je anders echt misgrijpt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85207215
Ik ben nu al in een paar winkels wezen kijken voor een jas voor Timo maar ze hebben overal alleen nog maar meisjeswinterjassen binnen? :? Dus waar kijken jullie dan als je t nu al kunt vinden?
pi_85218668
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben echt blij met dit topic. Heel nuttig om te lezen dat spijkerbroekjes en capuchons in het begin heul niet handig zijn.

Tico tot wanneer duurt die sale bij de bonneterie? O-)
je ne sais pas.
pi_85223098
Als we het toch over jasjes hebben :)
Ik ben op zoek naar zoiets, maar dan in roze of bruin/grijs/blauw ofzo.
http://link.marktplaats.nl/367355377

zag een moncler jasje voor 300 in een webshop, dat vind ik nou teveel voor een jas die veels te vies wordt en en en.

En ik ga ook volgende week naar de primark, dus als iemand al weet wat ie hebben wil, en het te ver vindt. Wil ik best iets meenemen.

(je hebt overal plaatjes van vrouwenkleding op inet van primark, jammer dat er geen kinderkleding is heheh)
pi_85223422
Oh Mette wat ben je een plaatje O+ O+ O+
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:34:11 #190
298315 SacreCoeur
pi_85225549
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:32 schreef Sandous het volgende:

zag een moncler jasje voor 300 in een webshop, dat vind ik nou teveel voor een jas die veels te vies wordt en en en.

En ik ga ook volgende week naar de primark, dus als iemand al weet wat ie hebben wil, en het te ver vindt. Wil ik best iets meenemen.

(je hebt overal plaatjes van vrouwenkleding op inet van primark, jammer dat er geen kinderkleding is heheh)
Zara had die ook in 't zwart/rood & roze. :)
En bij name it hebben ze elk jaar dezelfde soort jassen alleen dan in andere kleur. :P
pi_85228366
thnx!!

Name it heb je alleen webshops toch? Geen winkel?
Ik heb het niet zo met jassen via inet kopen. Ik was laatst in de v&d en paste een jasje. Maatje 80 te groot, ze paste maat 74 pff.

Terwijl ze hema echt 86 heeft (jurkjes soms 92) en de h&m 80/86. Dus jah
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:11:26 #192
298315 SacreCoeur
pi_85228447
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef Sandous het volgende:
thnx!!

Name it heb je alleen webshops toch? Geen winkel?
Ik heb het niet zo met jassen via inet kopen. Ik was laatst in de v&d en paste een jasje. Maatje 80 te groot, ze paste maat 74 pff.

Terwijl ze hema echt 86 heeft (jurkjes soms 92) en de h&m 80/86. Dus jah
Jawel je hebt winkels die name it verkopen (zoals prenatal) & je hebt de eigen winkels van name it, onder andere in Spijkenisse & Leiden.
pi_85234030
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:32 schreef Sandous het volgende:

wel kinderkleertjes hoor, alleen staat er geen prijs bij.
Primark kinderkleertjes
pi_85234222
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Jawel je hebt winkels die name it verkopen (zoals prenatal) & je hebt de eigen winkels van name it, onder andere in Spijkenisse & Leiden.
Dat zijn allebei van die poepwinkels ;(
Die in Spijkenisse vooral, die is heel klein, of nouja, de ruimte is niet zo groot maar ze hebben wel het hele assortiment zeg maar :') met een kinderwagen kun je er echt niet behoorlijk in, overal tussen die rekken door wringen enzo echt niet prettig winkelen/kijken.

Die in Leiden gaat wel, is ook aan de kleine kant maar ietsjes ruimer van opzet. Ik vind het daar alleen zo jammer dat het allemaal een beetje door elkaar hangt, qua maat en seizoen en wel of geen aanbieding enz.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85234657
In Zoetermeer zit ook een name-it winkel
Die is op zich wel fijn vind ik :)
iig duidelijk alles gescheiden :)
Maar ben op zoek naar een grotere want zie op de website altijd veel meer dan ze daar hebben :')
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:34:08 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85245876
jeeujjjj kiek tan:

Evie dr winterjasje O+
*O*
mission completed :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85246216
Oooh BJ die is leuk O+ O+
Waar heb je die vandaan?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:43:37 #198
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85246355
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef wickie het volgende:
Oooh BJ die is leuk O+ O+
Waar heb je die vandaan?
gewoon bij de Hema O+ :Y
ben dr ook heel blij mee; past echt bij mijn meisje *O*

oh ja voor de geintresseerden; dezelfde was dr ook in donkergrijs met witte stipjes...
(uhhh misschien leuk voor Amelie Huup??)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85247724
Echt superleuk BJ!! O+

Ja ik had hem gezien, ik mag niet van B. ;( hij roept een halt aan mijn stiekemestippeninvasie :P

Ik had dat jasje vorig jaar ook, zelfde model maar dan donkergrijs, daar ga je een hoop plezier van hebben het is echt een heel fijn jasje :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85251544
Leuke jas BJ!

Dus we moeten toch maar wel binnenkort al een winterjas gaan zoeken denken jullie?
Lastig met de maat hoor, Kim zit al een tijdje in 116, maar past soms 110 ook wel.
En Tyler heeft maat 86. Misschien gewoon maar passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')