Ja, 't jasje wat ik voor Isa heb is er al niet meer in haar maat voor de winter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef tessie het volgende:
Is het echt nodig om nu al een winterjas te kopen? Zijn alle leuke jasjes al uitverkocht tegen de tijd dat het koud wordt ofzo?
Hier wel de ervaring dat je er op tijd bij moet zijn, aangezien je anders geen leuke in de juiste maat kan vinden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef tessie het volgende:
Is het echt nodig om nu al een winterjas te kopen? Zijn alle leuke jasjes al uitverkocht tegen de tijd dat het koud wordt ofzo?
je ne sais pas.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben echt blij met dit topic. Heel nuttig om te lezen dat spijkerbroekjes en capuchons in het begin heul niet handig zijn.
Tico tot wanneer duurt die sale bij de bonneterie?
Zara had die ook in 't zwart/rood & roze.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:32 schreef Sandous het volgende:
Als we het toch over jasjes hebben
Ik ben op zoek naar zoiets, maar dan in roze of bruin/grijs/blauw ofzo.
http://link.marktplaats.nl/367355377
zag een moncler jasje voor 300 in een webshop, dat vind ik nou teveel voor een jas die veels te vies wordt en en en.
En ik ga ook volgende week naar de primark, dus als iemand al weet wat ie hebben wil, en het te ver vindt. Wil ik best iets meenemen.
(je hebt overal plaatjes van vrouwenkleding op inet van primark, jammer dat er geen kinderkleding is heheh)
Jawel je hebt winkels die name it verkopen (zoals prenatal) & je hebt de eigen winkels van name it, onder andere in Spijkenisse & Leiden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef Sandous het volgende:
thnx!!
Name it heb je alleen webshops toch? Geen winkel?
Ik heb het niet zo met jassen via inet kopen. Ik was laatst in de v&d en paste een jasje. Maatje 80 te groot, ze paste maat 74 pff.
Terwijl ze hema echt 86 heeft (jurkjes soms 92) en de h&m 80/86. Dus jah
wel kinderkleertjes hoor, alleen staat er geen prijs bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:32 schreef Sandous het volgende:
Als we het toch over jasjes hebben
Ik ben op zoek naar zoiets, maar dan in roze of bruin/grijs/blauw ofzo.
http://link.marktplaats.nl/367355377
zag een moncler jasje voor 300 in een webshop, dat vind ik nou teveel voor een jas die veels te vies wordt en en en.
En ik ga ook volgende week naar de primark, dus als iemand al weet wat ie hebben wil, en het te ver vindt. Wil ik best iets meenemen.
(je hebt overal plaatjes van vrouwenkleding op inet van primark, jammer dat er geen kinderkleding is heheh)
Dat zijn allebei van die poepwinkelsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Jawel je hebt winkels die name it verkopen (zoals prenatal) & je hebt de eigen winkels van name it, onder andere in Spijkenisse & Leiden.
gewoon bij de Hemaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef wickie het volgende:
Oooh BJ die is leuk![]()
![]()
Waar heb je die vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |