Sorryquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Jore het volgende:
Lange mouwen (staat erbij). Ik koop trouwens nooit rompers met korte mouwen, altijd zonder mouw of lange mouw. Het komt denk ik door mijn ervaring met de Jip & Janneke-rompers in het begin, die vond ik zo hopeloos zitten dat ik daarna nooit meer een romper met korte mouwen heb gekocht.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef oeke het volgende:
Och, wat een lieve dingetjes weer! Nu zie ik echt dat ik met mijn eerste zoektocht meer in jouw smaak zat.
Ja t mocht geen Wibra zijn, dan krijg je datquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuke kleertjes maar wat een prijzen Huup
Misschien wel niet de goede maat, maar wel errug leuk EN stoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef seilram het volgende:
Ik zoek een stoere regenjas maat 86. Iemand tips? Ik google me een ongeluk, maar vind alleen stomme gele saaie jassen...
Nohhhh dat schreeuwt mijn dochters naam gewoonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef huuphuup het volgende:
oh die zijn zo drollig![]()
die verkopen ze bij mij in t durp in de speelgoedwinkel ook, ik heb er echt al tig keer mee in mn handen gestaan maarja, veul te groot nog natuurlijk
[ afbeelding ]
Oeh, die's leuk zeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef huuphuup het volgende:
oh die zijn zo drollig![]()
die verkopen ze bij mij in t durp in de speelgoedwinkel ook, ik heb er echt al tig keer mee in mn handen gestaan maarja, veul te groot nog natuurlijk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |