Ik weet niet wat 'dibs' betekent, maar het komt er vast op neer dat ik mijn portemonnee open moet trekken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dibs voor claudia!![]()
ik roep t alvast
Dwell Studioquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef huuphuup het volgende:
... Doe mij dat kleed en die slabbers!!!![]()
![]()
Dat je als eerste mag kijken/kiezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'dibs' betekent, maar het komt er vast op neer dat ik mijn portemonnee open moet trekken?
Nee, die vind ik niet stoer (en verder ook niet mooi eigenlijk).quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dat is een geweldige romper! Inderdaad ook mijn smaak, want door dat zwarte gewoon veel stoerder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef Jore het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet stoer (en verder ook niet mooi eigenlijk).
Behold:
[ afbeelding ]
Excuses voor de crappy foto maar het wilde niet helemaal met het licht. Het is een romper met lange mouwen, verder geen roezeltjes. De bloemetjes lijken wat feller vanwege de flits. Ik heb er al drie.
hier nog een name-it fanquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat een leuke kleertjes allemaalIk ben zo gek op name it. Iemand zin in een name-it meet in haarlem? In Amsterdam hebben we geen name-it winkel
Oh die is leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef Jore het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor de crappy foto maar het wilde niet helemaal met het licht. Het is een romper met lange mouwen, verder geen roezeltjes. De bloemetjes lijken wat feller vanwege de flits. Ik heb er al drie.
hoor ik daar een excuus om te kopen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedenk ineens dat ik nog een heel mooi dieppaars (tegen aubergine aan) rompertje heb met een mooi kraagje dat geweldig zou staan onder een spijkerpakje.
Sorryquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Jore het volgende:
Lange mouwen (staat erbij). Ik koop trouwens nooit rompers met korte mouwen, altijd zonder mouw of lange mouw. Het komt denk ik door mijn ervaring met de Jip & Janneke-rompers in het begin, die vond ik zo hopeloos zitten dat ik daarna nooit meer een romper met korte mouwen heb gekocht.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef oeke het volgende:
Och, wat een lieve dingetjes weer! Nu zie ik echt dat ik met mijn eerste zoektocht meer in jouw smaak zat.
Ja t mocht geen Wibra zijn, dan krijg je datquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuke kleertjes maar wat een prijzen Huup
Misschien wel niet de goede maat, maar wel errug leuk EN stoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef seilram het volgende:
Ik zoek een stoere regenjas maat 86. Iemand tips? Ik google me een ongeluk, maar vind alleen stomme gele saaie jassen...
Nohhhh dat schreeuwt mijn dochters naam gewoonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef huuphuup het volgende:
oh die zijn zo drollig![]()
die verkopen ze bij mij in t durp in de speelgoedwinkel ook, ik heb er echt al tig keer mee in mn handen gestaan maarja, veul te groot nog natuurlijk
[ afbeelding ]
Oeh, die's leuk zeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef huuphuup het volgende:
oh die zijn zo drollig![]()
die verkopen ze bij mij in t durp in de speelgoedwinkel ook, ik heb er echt al tig keer mee in mn handen gestaan maarja, veul te groot nog natuurlijk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |