Ik ga kijken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef bodpa09 het volgende:
@Claudia: heb je die jumpsuits in de Musjes nieuwsbrief gezien? Ik twijfel of het wat voor je is.
Ik ook, dat maakt het soms wat lastiger shoppen.Broekjes bijv. ik vind 1 spijkerbroekje nog wel leuk, maar in sommige winkels heb je echt letterlijk alleen maar spijkerbroekjes hangen, ik zoek dan gewoon een leuk ribbroekje ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind kleding voor jongens inderdaad gewoon minder leuk, maar ik ga wel mijn best doen om dat getut ook lekker bij Ivan te doen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef oeke het volgende:
Goed, in de herhaling:
Voor in de doek:
[ afbeelding ]
Iets te feestelijk misschien maar zo lief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk meisje kan een vestje gebruiken! Of twee, of drie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelpakjes:
Deze is misschien iets te hysterisch...
[ afbeelding ]
Maar de denim variant is erg stoer.
[ afbeelding ]
En dit rokje...
[ afbeelding ]
Misschien iets teveel aan Huup gedacht bij het zoeken? Of ligt mijn smaak iets teveel tegen het hare aan....
In dat geval doe ik een nieuwe poging.
Monsoon bezorgt overigens niet in NL, maar misschien wil mijn broerlief wel iets doorsturen/meenemen...
ik heb het wel gedaan, maar dat was er wel een van een zacht stofje. En het was natuurlijk dik zomer nog dus het was lekker luchtig. Overslagjurkjes vond ik fijn, en sowieso de wat minder hysterische exemplarenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je een meisje trouwens meteen jurkjes aandoen? Of is het fijner om te wachten tot een bepaalde maat, net als met spijkerbroekjes?
Wat lief van je!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef oeke het volgende:
Goed, in de herhaling:
Voor in de doek:
[ afbeelding ]
Iets te feestelijk misschien maar zo lief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk meisje kan een vestje gebruiken! Of twee, of drie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelpakjes:
Deze is misschien iets te hysterisch...
[ afbeelding ]
Maar de denim variant is erg stoer.
[ afbeelding ]
En dit rokje...
[ afbeelding ]
Misschien iets teveel aan Huup gedacht bij het zoeken? Of ligt mijn smaak iets teveel tegen het hare aan....
In dat geval doe ik een nieuwe poging.
Monsoon bezorgt overigens niet in NL, maar misschien wil mijn broerlief wel iets doorsturen/meenemen...
Haha, ik dacht het al! Het is vooral wat ik mooi vind. Maar niet echt praktisch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wat lief van je!![]()
Het is inderdaad niet helemaal mijn smaak. Ik vind Lena altijd erg leuk gekleed, vaak stoer maar toch zeker altijd meisjesachtig. Ik ben zelf allergisch voor strikjes, anders had ik dat eerste jurkje geweldig gevonden! Het tweede jurkje vind ik heel mooi, maar dan voor een ander kindje, denk ik. Het is mij iets te tuttig. Dat denimpakje vind ik leuk! Ik zie dan alleen niet zo goed hoe ik dat moet combineren met andere kleding. Wat zou je daarbij aantrekken?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat lief van je!![]()
Het is inderdaad niet helemaal mijn smaak. Ik vind Lena altijd erg leuk gekleed, vaak stoer maar toch zeker altijd meisjesachtig. Ik ben zelf allergisch voor strikjes, anders had ik dat eerste jurkje geweldig gevonden! Het tweede jurkje vind ik heel mooi, maar dan voor een ander kindje, denk ik. Het is mij iets te tuttig. Dat denimpakje vind ik leuk! Ik zie dan alleen niet zo goed hoe ik dat moet combineren met andere kleding. Wat zou je daarbij aantrekken?
prop gewoon een doos vol johquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat lief, ik word helemaal warm van je opmerking! Ik ben stomme werkdingen aan het doen en ondertussen (natuurlijk) aant meelurken hier, maar woensdag begint mijn vakantie, dan zal ik ook es ff rond PA-en voor je
Ja! En dan even wat drinken bij Dijkers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat een leuke kleertjes allemaalIk ben zo gek op name it. Iemand zin in een name-it meet in haarlem? In Amsterdam hebben we geen name-it winkel
Ik ook heel erg! Dat shirtje vind ik ook leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Stiemie het volgende:
Ik vind die beetje ouderwetse dingen ook altijd zo leuk
Deze heeft Linde bijvoorbeeld
Heb je niet een online fotoalbum van Lena dat ik kan bestuderen zodat ik zie wat leuk combineert?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat lief, ik word helemaal warm van je opmerking! Ik ben stomme werkdingen aan het doen en ondertussen (natuurlijk) aant meelurken hier, maar woensdag begint mijn vakantie, dan zal ik ook es ff rond PA-en voor je
Veel plezier!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook heel erg! Dat shirtje vind ik ook leuk![]()
Ik kom hier ook nog effe dag zeggen, vliegen morgenmiddag naar Spanje voor 12 dagen.
Hoop net zoals Huup ook nog wat leuks te shoppen voor Wolf op vakantie
Tot gauw
Dat jurkje is helemaal mijn smaak! Ik vind dit van DPAM ook leuk:quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef wickie het volgende:
Dit was haar eerste jurkje trouwens:
-edit- pfff... sinds Flickr nieuwe layout heeftdoen mn foto's het niet meer, maar is ie te zien http://flic.kr/p/8qWjth
Deze?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Jore het volgende:
Ik zou dat denimpakje met zo'n nieuwe romper van de Hema met blommetjes doen, stoer maar toch lief.
Heb je die rompers al gezien Claudia? Anders maak ik even een foto.
dibs voor claudia!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef wickie het volgende:
Heb allemaal kleertjes verzameld om te verkopen, het jurkje gaat ook in de verkoop
hier komt nog even geen 2de spruit, dus ga niet echt wat bewaren
Ik ben zó benieuwd naar jouw collectie!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef wickie het volgende:
Heb allemaal kleertjes verzameld om te verkopen, het jurkje gaat ook in de verkoop
hier komt nog even geen 2de spruit, dus ga niet echt wat bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |