dat kan kloppen, de winkels zijn namelijk name-it Nederland, en de webshop valt onder name-it Denemarken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
In Zoetermeer zit ook een name-it winkel
Die is op zich wel fijn vind ik
iig duidelijk alles gescheiden![]()
Maar ben op zoek naar een grotere want zie op de website altijd veel meer dan ze daar hebben
Ja ik ben bij beide geweest maar name it is gewoon niet heel erg mijn smaak denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat zijn allebei van die poepwinkels![]()
Die in Spijkenisse vooral, die is heel klein, of nouja, de ruimte is niet zo groot maar ze hebben wel het hele assortiment zeg maarmet een kinderwagen kun je er echt niet behoorlijk in, overal tussen die rekken door wringen enzo echt niet prettig winkelen/kijken.
Die in Leiden gaat wel, is ook aan de kleine kant maar ietsjes ruimer van opzet. Ik vind het daar alleen zo jammer dat het allemaal een beetje door elkaar hangt, qua maat en seizoen en wel of geen aanbieding enz.
welke heb je van lief gekocht?? op de website had ik ook een leuke gezien iddquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef NieuweUser het volgende:
BJ wat een superleuke jas zeg! Ik heb toevallig van de week een jasje van Lief gekocht, maar ik ga toch ook nog maar eens bij de Hema kijken!
Deze?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef NieuweUser het volgende:
Volgens mij is dat jasje nog niet te koop op de website, maar hij staat wel op het plaatje als je op de wintercollectie klikt. En dan op het plaatje helemaal bovenaan. Dat meisje heeft een rose jasje aan met witte stipjes.
Ik schoot meteen in de lach. XD!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jammer dat er 'lief!' op staat. Ik kan me daar zo aan ergeren.
hahaha muppetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jammer dat er 'lief!' op staat. Ik kan me daar zo aan ergeren.
ohw okeej, vandaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef p_iglet het volgende:
[..]
dat kan kloppen, de winkels zijn namelijk name-it Nederland, en de webshop valt onder name-it Denemarken.
en soms hangen er dan weer heel andere name it collecties bij bv de peek&kloppenburg ofzo.
Ik ga vast op voor de 'meest voorspelbare reacties'-award.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik schoot meteen in de lach. XD!
Iemand?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke jas BJ!
Dus we moeten toch maar wel binnenkort al een winterjas gaan zoeken denken jullie?
Lastig met de maat hoor, Kim zit al een tijdje in 116, maar past soms 110 ook wel.
En Tyler heeft maat 86. Misschien gewoon maar passen?!
oh!quote:
Het is alleen jammer dat je in de winter zo weinig te zien krijgt van die rompers. Er zit altijd wel iets overheen. Ik koop die dingen dus meer omdat ik er zelf vrolijk van word tijdens het verschonen. Ik merkte bij Ivan dat het uiterlijk van rompers pas belangrijk werd bij warm weer toen hij alleen nog maar rompers aan had.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:20 schreef huuphuup het volgende:
oh die katjesprint is zo leuk jaik vind die rompers zo schattig dat ik overweeg om er nog een of twee te kopen
![]()
ik zou in de winkel gaan passen.quote:
krantjes en buurtcentra's of scholen webpagina's in de gaten houden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
We gaan toch maar passen dan. Idd per merk kan het nogal verschillen. Zag bij C&A en H&M online wel leuke, Hema zag ik er maar 1.
Kledingbeurs is een idee. Geen idee wanneer die hier in de buurt is.
Eind augustus gaat de 2e hands kinderkledingwinkel weer open. Die hebben vaak ook wel jassen, soms zo goed als nieuw.
Ik heb een paar maand terug al winterjasjes gekocht voor (jawel!!!) 5 euro stukquote:
ik wilde het net zeggen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:21 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi, maat 92 is nu dus ook uitverkocht![]()
waarom??!quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:15 schreef Poppedein het volgende:
3suisses wordt omschreven als de franse hema, wel wat duurder vind ik, maar toch wel wat leuke dingen ertussen. Betaling kan met ideal, dus wellicht het bekijken waard!
Daar zit leuk babyspul tussen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:15 schreef Poppedein het volgende:
3suisses wordt omschreven als de franse hema, wel wat duurder vind ik, maar toch wel wat leuke dingen ertussen. Betaling kan met ideal, dus wellicht het bekijken waard!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Daar zit leuk babyspul tussen!
Ik heb al een favoriet.
[ afbeelding ]
haha ja dat is ook lastig in te schattenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel Huup. Ik had die cm's wel gezien maar ik vind het moeilijk in te schatten hoe lang een kindje nou wanneer is. Maatje 56 en 62 durf ik nog wel aan maar voor alles daar boven heb ik geen flauw idee in welk seizoen dat dan gaat vallen
ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik het prettig vind als dingen wat ruimer vallen dus ik ga relatief snel over naar volgende maten enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nein, dus ik mag sowieso nog niks bestellen en moet me erg in houden overal. Ik wil het lot ook niet tarten![]()
Zaterdag is het zo ver en daarna ga ik me ook meteen uitleven
Jouw tabelletje is nuttig, dank je wel
T-shirts kan nog een romper onder maar lange mouwen met 30 graden is zo sneu.
erg hè?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noh, dat lijkt mij ook het fijnst zitten, zeker als je gaat bewegen en rollen e.d.
Mag ik trouwens mijn beklag doen over de voorraad van goodmoodkids? Die is dramatisch
Nou Barbabientje dat zou in jouw geval wel gunstig zijn met die 6 dozen kledingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja zo'n tabelletje gaat denk ik voor de meeste wel op.
Bij ons niet, Isa groeit niet zo snel.. met 5/6 maanden zat ze net in 62 & dat zat nog ruim.
plus dat je bij voldoende rompers niet iedere dag hoeft te wassenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:56 schreef huuphuup het volgende:
tsja eh, zijn het 6 schoenendozen of 6 verhuisdozen?![]()
Wij hadden best wat kleertjes in maat 56 maar uiteindelijk kwam het maar tot 1 doos vol denk ik. In 62 en 68 had ik veel meer. Ik was er wel vanuit gegaan dat ze heel snel uit 50/56 zou zijn. Uiteindelijk bleef ze best wel lang in 56 zitten. Langer dan ik verwacht had.
En rompers kun je niet genoeg hebben![]()
lange mouwen, korte mouwen, met een hip printje of juist neutraal. Witte neutrale, bruine neutrale, roze of blauwe etc etc. See! je hebt ze gewoon allemaal echt heus nodig.
Die is van H&M toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
Stippenvest!
[ afbeelding ]
nog een pietsje ruim bij de schouders maar verder zit ie echt primamaat 92!!
mn kleintje wordt groohoot
Nee Hema is dit! Vandaar ook dat ik haar al in 92 krijg hahaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die is van H&M toch?
Die knoopvestjes daar zitten namelijk altijd ruim bij de schouders.
Isa heeft ook 92 & soms nu 98 maar 't zit altijd ruim.
Ah oké, ik heb ook zoiets gezien in de H&M online shop namelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee Hema is dit! Vandaar ook dat ik haar al in 92 krijg haha
H&M valt wel nog ruim. Of tenminste, normaal qua maat. Daar is ze nu net uit de maat 74 aan het gaan.
Misschien Simply Colors proberen? Daar heeft Lotte een jurkje van gekregen toen ze geboren werd (voor nu) en die is heel zacht en zit mooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn schoonzus staat op springen en ik wilde een jumpsuit met opdruk (als ik daar een andere kleur kies kan dat nog wel) maar alle mutsjes zijn uitverkocht
Ja breed en kort is een goeie omschrijvingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ah oké, ik heb ook zoiets gezien in de H&M online shop namelijk
Maar 't vestje staat er leuk, de kleur staat goed bij 'r donkere haartjes.
Hema vind ik breed, maar vrij kort.
Had laatst een leuk jurkje gezien met bloemetjes, ging 't passen, soepjurk
Die hebben geen jumpsuits zo te zien?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Misschien Simply Colors proberen? Daar heeft Lotte een jurkje van gekregen toen ze geboren werd (voor nu) en die is heel zacht en zit mooi
Owquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die hebben geen jumpsuits zo te zien?
quote:
Hij s nog niet gewassenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Stiemie het volgende:
Ah kijk je meiske nou Huup met die lieve stippen![]()
Huup voelt het vestje nu ook lekkerder aan na het wassen? Ik vond 'm leuk, maar het voelde zo gek
Ja klopt! dat zie ik ook vaak, ik denk dat 98 't meest in qua breedte verschillend is van 92.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef p_iglet het volgende:
maten zijn zowieso raar... en dan moet je van baby naar peuter maten en dan blijkt of maat 86 even groot te zijna ls maat 98 of er tussen maat 86 en 92 nog 3 maten ruimte te zitten...
Gisteren bij de bijenkorf in de aanbieding even 2 goede spijkerbroeken voor Pepijn op voorraad gekocht.
Het model wat bij hem het beste zit is het 6-pocket model van Imps&Elfs, maar dat is niet bepaald mijn normale budget. En nu waren ze in de aanbieding precies toen we wat belastingcentjes terug kregen. Dus nu weer heerlijk een maat 92 en 98 broek op voorraad (heel achterlijk tussen maat 86 wat nog babycollectie is en maat 92 zit zo'n 15cm lengte verschil en tussen maat 92 en 98 zo'n 3cm).
Deze dus.
[ afbeelding ]
Ja die laarzen gaan tot maatje 39quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:45 schreef Sandous het volgende:
Wat een leuke kleertjes.
en ja ga NIET naar de Zara was er vandaag, ben zonder niks naar buiten gegaan (ik wil een jas toch echt liever passen ipv op gevoel kopen.
Maar wat een leuke laarzen vanaf maat 24 in suede donkergroen en donkerblauw, als ze die zelfs voor m ij hadden, had ik ze gekocht!
En verder voor de meisjes, de vintage kleuren bruin, beige oud roze groen, gewassen blauw enzo
ik zei NIET gaan he!
Ze hebben ook een gave trenchcoat beige (burberry achtig) vanaf maat 92 I think
Kijk nu maak je me blij!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja die laarzen gaan tot maatje 39![]()
Heb weleens laarzen op de kinderafdeling daar gekocht.
Ik ga van de week weer naar de Zara, leeg kopen vooral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |