abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85252156
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
In Zoetermeer zit ook een name-it winkel
Die is op zich wel fijn vind ik :)
iig duidelijk alles gescheiden :)
Maar ben op zoek naar een grotere want zie op de website altijd veel meer dan ze daar hebben :')
dat kan kloppen, de winkels zijn namelijk name-it Nederland, en de webshop valt onder name-it Denemarken.
en soms hangen er dan weer heel andere name it collecties bij bv de peek&kloppenburg ofzo.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:34:09 #202
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85256638
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat zijn allebei van die poepwinkels ;(
Die in Spijkenisse vooral, die is heel klein, of nouja, de ruimte is niet zo groot maar ze hebben wel het hele assortiment zeg maar :') met een kinderwagen kun je er echt niet behoorlijk in, overal tussen die rekken door wringen enzo echt niet prettig winkelen/kijken.

Die in Leiden gaat wel, is ook aan de kleine kant maar ietsjes ruimer van opzet. Ik vind het daar alleen zo jammer dat het allemaal een beetje door elkaar hangt, qua maat en seizoen en wel of geen aanbieding enz.
Ja ik ben bij beide geweest maar name it is gewoon niet heel erg mijn smaak denk ik.
Ik heb er ooit een winterjasje gekocht & wat ander spul.. maar ik vind 't niet veel aan net als Hema.
Ook totaal niet mij ding, vooral dat breisel prut wat ze dan hebben :P
pi_85257115
BJ wat een superleuke jas zeg! Ik heb toevallig van de week een jasje van Lief gekocht, maar ik ga toch ook nog maar eens bij de Hema kijken!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:05:34 #204
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85258319
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef NieuweUser het volgende:
BJ wat een superleuke jas zeg! Ik heb toevallig van de week een jasje van Lief gekocht, maar ik ga toch ook nog maar eens bij de Hema kijken!
welke heb je van lief gekocht?? op de website had ik ook een leuke gezien idd :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85258878
Volgens mij is dat jasje nog niet te koop op de website, maar hij staat wel op het plaatje als je op de wintercollectie klikt. En dan op het plaatje helemaal bovenaan. Dat meisje heeft een rose jasje aan met witte stipjes.
pi_85259219
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef NieuweUser het volgende:
Volgens mij is dat jasje nog niet te koop op de website, maar hij staat wel op het plaatje als je op de wintercollectie klikt. En dan op het plaatje helemaal bovenaan. Dat meisje heeft een rose jasje aan met witte stipjes.
Deze?

Ik vind hm lief! O+
pi_85259385
Jammer dat er 'lief!' op staat. Ik kan me daar zo aan ergeren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:25:18 #208
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85259422
die vond ik ook erg leuk; alleen over de kleur twijfelde ik... :Y

en ik weet welke jij bedoelt NU ;) die leek mij ook wel leuk voor Evie.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:28:22 #209
298315 SacreCoeur
pi_85259589
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schoot meteen in de lach. XD!
pi_85259663
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
hahaha muppet :D

hoewel ik wel moet zeggen dat ik je mening deel.
Ergeren is een groot woord maar ik hou gewoon niet van merknamen zo op kleding, weet niet waarom.

Hoewel ik een truitje met daarop HEMA wel weer hilarisch zou vinden :')
maar das meer voor het gimmick effect :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85260552
Dat is nou ook mijn probleem met die Lief! kleertjes, ze zien er leuk uit, maar die tekst/kreten....
Ik heb een best wel een probleem (best wel een hekel) met teksten op kleding. Vooral met kreten of zinnen.
Maar die kleertjes van Lief! zijn in essentie zonder tekst best leuk.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85261111
Dat is hem inderdaad Meimeltje! Wat jij zegt Claudia heb ik ook een beetje! Het staat idd op bijna elk kledingstuk. Dat is wel een reden dat ik er niet zoveel van koop.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:18:31 #213
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85262147
Het eerste kindje dat je ziet met een stoer! rompertje aan is nog leuk, bij de zesentwintigste begint het afgezaagd te worden...

Ik heb net op MP een heel leuk pakket 86 gekocht voor de winter. Eentje waar niet alle jongenskleertjes blauw of bruin zijn. Ik ben gek op rood, oranje, felgroen...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85264531
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef p_iglet het volgende:

[..]

dat kan kloppen, de winkels zijn namelijk name-it Nederland, en de webshop valt onder name-it Denemarken.
en soms hangen er dan weer heel andere name it collecties bij bv de peek&kloppenburg ofzo.
ohw okeej, vandaar :)
weer wat geleerd
pi_85271467
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik schoot meteen in de lach. XD!
Ik ga vast op voor de 'meest voorspelbare reacties'-award.
pi_85281153
Ik heb de internetbestelling van de Hema binnen en de kleertjes zijn zo leuk! O+ Ik ben met name dol op de katjesprint. Het shirtje met giraf is ook erg schattig (en deze kleur is véél mooier dan het roze!). Bij de Hema zelf heb ik nog twee vestje gescoord: blauw met stippen met dank aan Huup, al vind ik bij nader inzien de stof niet helemaal fijn voelen, en grijs met paarse bloemen. En ik heb de antracietkleurige rompers gevonden met blommen! Daar heb ik er ook drie van meegenomen in verschillende maten.

Oh Huup, ik heb ook het billendoekjesdoosje gescoord. In het roze, want blauw/groen hadden ze niet meer. Achja, nu kan het, hè?
pi_85281397
o ja die rompers heb ik er ook 2 van gehaald voor Evie, met die schattige bloemetjes O+
pi_85284163
oh die katjesprint is zo leuk ja O+ ik vind die rompers zo schattig dat ik overweeg om er nog een of twee te kopen :P

Mooi gescoord dus Claudia! *O*
Ik vond dat vestje dus ook een beetje gek voelen. Stug, alsof de stipjes erop geverfd zijn, maar ik heb het zelfs nog gevraagd aan een medewerker en die zei dat de stippen erin geweven zijn (en zo ziet het er ook wel uit.)
Wellicht dat een rondje wasmachine en vooral een rondje droger wel helpen. Heb het hier nog niet geprobeerd though :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85285585
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke jas BJ!

Dus we moeten toch maar wel binnenkort al een winterjas gaan zoeken denken jullie?
Lastig met de maat hoor, Kim zit al een tijdje in 116, maar past soms 110 ook wel.
En Tyler heeft maat 86. Misschien gewoon maar passen?!
Iemand?
pi_85285648
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:19 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Iemand?
oh!

overheen gelezen sorry.

Ik zou zeker gaan passen. Soms hangt het ook maar net van het merk of het model af hoe groot iets valt.
Misschien van tevoren je ogen open houden in de stad of op internet voor jasjes die je leuk vindt zodat je Kim en Tyler niet een hele dag door de stad mee hoeft te slepen. :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85285671
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:20 schreef huuphuup het volgende:
oh die katjesprint is zo leuk ja O+ ik vind die rompers zo schattig dat ik overweeg om er nog een of twee te kopen :P
Het is alleen jammer dat je in de winter zo weinig te zien krijgt van die rompers. Er zit altijd wel iets overheen. Ik koop die dingen dus meer omdat ik er zelf vrolijk van word tijdens het verschonen. Ik merkte bij Ivan dat het uiterlijk van rompers pas belangrijk werd bij warm weer toen hij alleen nog maar rompers aan had.

Het vestje voelt een beetje plasticachtig aan. En inderdaad, die stippen voelen aan alsof ze erop geverfd zijn. Maar goed, laten we inderdaad hopen dat een ronde wassen en drogen het vestje zachter maakt. (Ik ben bang van niet.)
pi_85285743
Ik ben heel makkelijk met die dingen, Ingrid. Als ik twijfel over een maat bestel ik 2 stukken en stuur ik er 1 terug. Het blijft natuurlijk lastig om te schatten waar ze over een paar maanden in passen, maarja, daar maakt nu passen ook geen verschil in.
pi_85286046
quote:

[..]

Iemand?
ik zou in de winkel gaan passen.
de mijne heeft ook 110/116 van shirts maar past de winterjas van vorig jaar nog maat 98/104.
maar dadelijk zijn de kledingbeurzen er weer dan ga ik lekker kijken voor een grotere jassen voor ze mij weer overal uit groeit. ik had net nieuwe kleding gekocht groeit ze me eruit net weer uit.
mama van 3 kids!
pi_85286571
We gaan toch maar passen dan. Idd per merk kan het nogal verschillen. Zag bij C&A en H&M online wel leuke, Hema zag ik er maar 1.
Kledingbeurs is een idee. Geen idee wanneer die hier in de buurt is.
Eind augustus gaat de 2e hands kinderkledingwinkel weer open. Die hebben vaak ook wel jassen, soms zo goed als nieuw.
pi_85286752
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
We gaan toch maar passen dan. Idd per merk kan het nogal verschillen. Zag bij C&A en H&M online wel leuke, Hema zag ik er maar 1.
Kledingbeurs is een idee. Geen idee wanneer die hier in de buurt is.
Eind augustus gaat de 2e hands kinderkledingwinkel weer open. Die hebben vaak ook wel jassen, soms zo goed als nieuw.
krantjes en buurtcentra's of scholen webpagina's in de gaten houden.

hier in limburg beginnen ze eind volgende maand. maar meestal wanneer je kinderbijslag krijgt zijn ze ;)
je kunt daar ook zelf kleding brengen krijg je er ook nog wat voor. ga ik dit keer voor het eerst doen.
mama van 3 kids!
pi_85286977
@claudia; ik doe bij Evie nog wel eens een basisshirtje; en dan lange mouwen gekleurde romper eronder. Of bijvoorbeeld een GMK-jumpsuit met korte mouw en dan die romper met bloemetjes eronder. :Y
en dan zijn leuke rompers wel een must...
pi_85287563
Verdomd, BJ, dat is zo! Ik zag het net nog op een foto van Leia. Bij Ivan had ik alleen maar shirts met lange mouwen.
pi_85287664
Ik doe het ook vaak zoals BJ zegt. Vind ik ook wel nonchalant en een beetje stoer staan O+ En met laagjes werken vind ik ook fijn, dan kun je gemakkelijk wat toevoegen of weglaten :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:40:28 #229
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85287778
quote:

[..]

Iemand?
Ik heb een paar maand terug al winterjasjes gekocht voor (jawel!!!) 5 euro stuk *O* :@ terwijl het normaal 2 jasjes van 40 en 50 euro waren. Dus ik kijk van het winter wel verder als ik een leukere zie maar vooralsnog heb ik ze mooi goedkoop gekleed ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_85287815
Wow! Dat is een goede deal idd!
pi_85290448
Op zoek naar winterjasjes kwam ik een leuk afgeprijst meisjesjasje tegen, alleen nog in maat 92 en 116. Geen idee of ik het zelf zou kopen als ik een meisje had, maar wie weet voor iemand een leuk jasje ;)
http://www.wehkamp.nl/kin(...)083/?SKC=588120&F=17,19,18,20,22&SM=5

En voor jongens veel glimjassen dit jaar geloof ik en laat ik daar nou niet zo van houden. Ik wil gewoon een simpele jas zonder (te veel) embleems.
pi_85291501
Gekocht! Ik zocht nog een goedkoop extra reserve jasje.. En deze lijkt me perfect.. :D
pi_85292097
Hihi, maat 92 is nu dus ook uitverkocht ;) :D
pi_85292333
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:21 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi, maat 92 is nu dus ook uitverkocht ;) :D
ik wilde het net zeggen! :D
ik dacht al huh jouw meisje past vast nog niet in 116 ofzo toch? :o maar dan had je vast de laatste 92 pvoesss!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85292464
Ik vind de jassen echt niets, heb de hele avond zitten zoeken.
Ja ok ik zie soms wel leuke, maar 100,- voor een jas ga ik niet uitgeven.

Er is iig een H&M jack onderweg voor de oudste, maar geen idee of die dik genoeg is. Ga twijfelen omdat die dan wel weer erg goedkoop is :D
Deze is het:
pi_85292543
Ik moet eigenlijk zn jas van vorig jaar nog passen, maar ik ga er vanuit dat die (maat 98) niet meer past:
pi_85292549
Ik heb afgelopen winter zelf zo'n soort jas van H&M gehad Meimel maar dan in het zwart en dat was echt een winterjas qua dikte. Zweet liep over mn rug op warme herfstdagen :') maar oh wat heb k het lekker warm gehad met die sneeuw O+

hopelijk bevalt het :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85292587
Hehehe ja ik had denk ik de laatste 92 *O* Ze zit nu in 92 maar ik neem de gok gewoon.
Ik wil hem vooral voor in het najaar voor de koude wintermaanden heb ik al een hele dikke jas.
en mocht in de winter de ander in de was zitten dan heb ik deze altijd nog.
pi_85300491
Oooh dat jasje staat Mette helemaal geweldig!! O+ Het is inderdaad een echt Mette-jasje!!

Wat een leuk jasje heb je voor Evie gevonden BJ, heel schattig O+

Ik heb nu het DPAM jasje en het Dutch Bakery jasje voor Niels en nu twijfel ik of twee jasjes niet teveel is 8)7
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_85333986
3suisses wordt omschreven als de franse hema, wel wat duurder vind ik, maar toch wel wat leuke dingen ertussen. Betaling kan met ideal, dus wellicht het bekijken waard!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85337583
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:15 schreef Poppedein het volgende:
3suisses wordt omschreven als de franse hema, wel wat duurder vind ik, maar toch wel wat leuke dingen ertussen. Betaling kan met ideal, dus wellicht het bekijken waard!
waarom??! ;(

*voelt geld branden*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:17:33 #242
298315 SacreCoeur
pi_85338436
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:15 schreef Poppedein het volgende:
Daar zit leuk babyspul tussen!
Ik heb al een favoriet.

maandag 16 augustus 2010 @ 11:25:46 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85341334
kiek tan; nieuw jasje op de DPAM-site O+
http://www.dpam.com/en/coat-p-24665.html?c=701&cPath=21_22_49
en neej Evie heeft echt genoeg aan een jas en een cape...
maar deze is ook erg leuk zeg!
pi_85341407
Die is leuk BJ! Zoiets vind ik voor Kim ook leuk.
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:30:12 #245
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_85341468
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:17 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Daar zit leuk babyspul tussen!
Ik heb al een favoriet.

[ afbeelding ]
O+ O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_85341941
Hoe zat het nou met de maten van DPAM? Het viel klein. Houd dat in dat 3 months meteen bij de geboorte al past?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:19:10 #247
298315 SacreCoeur
pi_85382131
Ik ben helemaal vlieft op 't shirtje wat Isa aan heeft vandaag.

pi_85382225
Ik heb inmiddels twee jassen (1 gekregen O+) voor Mila ik vind ze allebei zo leuk!

en

en aan (let niet op haar haar)

dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:24:17 #249
298315 SacreCoeur
pi_85382248
Oh dat kleurtje staat haar goed!
pi_85382319
oooooh Mila!!! :o O+ O+ wat een dametje al zo zeg!! Die jas staat haar echt geweldig O+ en die eerste is ook echt superleuk O+

@DML, DPAM valt idd klein. Als je op de sizechart klikt dan krijg je een overzicht te zien van de maten, daar staat dan een afmeting in cm's bij. Die cm's kun je vergelijken met de NL'se maten. bij maat '3 maanden' staat 60 cm dus je kunt er vanuit gaan dat het tussen maat 56 en maat 62 invalt. 6 maanden valt als een kleine 68, 12 maanden als een (kleine) 74 en 18 maanden valt als maat 80.
Eea zal ook wel afhangen van de bouw van je kindje hoe groot het valt maar dat zijn mijn ervaringen met de maten :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85383540
Dank je wel Huup. Ik had die cm's wel gezien maar ik vind het moeilijk in te schatten hoe lang een kindje nou wanneer is. Maatje 56 en 62 durf ik nog wel aan maar voor alles daar boven heb ik geen flauw idee in welk seizoen dat dan gaat vallen :P
The way you rock'n'roll
pi_85383619
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel Huup. Ik had die cm's wel gezien maar ik vind het moeilijk in te schatten hoe lang een kindje nou wanneer is. Maatje 56 en 62 durf ik nog wel aan maar voor alles daar boven heb ik geen flauw idee in welk seizoen dat dan gaat vallen :P
haha ja dat is ook lastig in te schatten :Y

Als ik naar Amélie kijk ging het zo:
50-56 - mnd 1
62 - mnd 2 en 3
68 - mnd 4/5/6
74 - vanaf 6/7 maanden en dat draagt ze nog steeds.

Volgens mij is dat redelijk gemiddeld maar er zijn uiteraard altijd uitzonderingen :P En dat heb je ook nog kleding die groter of kleiner valt enzo. Lastig gedoe :')

Heb je je geslachtsecho trouwens al gehad?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85383702
Nein, dus ik mag sowieso nog niks bestellen en moet me erg in houden overal. Ik wil het lot ook niet tarten :+
Zaterdag is het zo ver en daarna ga ik me ook meteen uitleven :')

Jouw tabelletje is nuttig, dank je wel ^O^
T-shirts kan nog een romper onder maar lange mouwen met 30 graden is zo sneu.
The way you rock'n'roll
pi_85383884
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nein, dus ik mag sowieso nog niks bestellen en moet me erg in houden overal. Ik wil het lot ook niet tarten :+
Zaterdag is het zo ver en daarna ga ik me ook meteen uitleven :')

Jouw tabelletje is nuttig, dank je wel ^O^
T-shirts kan nog een romper onder maar lange mouwen met 30 graden is zo sneu.
ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik het prettig vind als dingen wat ruimer vallen dus ik ga relatief snel over naar volgende maten enzo :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85384002
Noh, dat lijkt mij ook het fijnst zitten, zeker als je gaat bewegen en rollen e.d.

Mag ik trouwens mijn beklag doen over de voorraad van goodmoodkids? Die is dramatisch :{
The way you rock'n'roll
pi_85387032
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noh, dat lijkt mij ook het fijnst zitten, zeker als je gaat bewegen en rollen e.d.

Mag ik trouwens mijn beklag doen over de voorraad van goodmoodkids? Die is dramatisch :{
erg hè?

Je kunt ook www.littlelabel.nl proberen. Die hebben ook jumpsuits (bij pyjama's) en fijne overslagtruitjes. Zelfde prijsklasse als gmk. Alleen geen opdrukken en minder kleurkeuze. Maar wie weet zit daar wel tussen wat je zoekt.

En ik hou idd van comfi, zowel voor mezelf als voor kind. Ik loop zelf ook niet in loeistrak spul dus als ik zie dat er randjes in het buikje staan van een broekje of in de armpjes van de mouwtjes dan gaat het gelijk de kast uit. Dan kan het best qua lengte nog goed zijn maar ik doe het dan toch weg.

Ik merk truowens wel nu ze groter wordt dat dingen echt meer afgedragen worden :D
Ze draagt de kleding nu een stuk langer natuurlijk, vlekken die er keer op keer inkomen (dankjewel boterham-met-jam :') ) en die er na verloop steeds minder uitgaan, er wordt in gespeeld en in geklauterd enzo. Heel veel kleding die ze nu draagt gaat gewoon in de doos voor de volgende denk ik want ik vind het niet meer echt verkoopbaar :P :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85388188
Da's maar goed ook Huup, anders wordt Isabeau d'r kast zo vol :P
pi_85393543
Mijn schoonzus staat op springen en ik wilde een jumpsuit met opdruk (als ik daar een andere kleur kies kan dat nog wel) maar alle mutsjes zijn uitverkocht -O-
The way you rock'n'roll
pi_85397060
Mag ik ook even mee klagen over GMK. Ik wil ook zo'n super, schattig jumpsuit :( en bij little label hebben ze ook al niet meer de juiste maat/kleur.

Handig tabelletje van Amelie, Huup! ik gok dat ik mijn 6 dozen vol maatje 50/56 nooit allemaal aan kan doen..
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:19:28 #260
298315 SacreCoeur
pi_85398055
Ja zo'n tabelletje gaat denk ik voor de meeste wel op.
Bij ons niet, Isa groeit niet zo snel.. met 5/6 maanden zat ze net in 62 & dat zat nog ruim.
pi_85398769
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja zo'n tabelletje gaat denk ik voor de meeste wel op.
Bij ons niet, Isa groeit niet zo snel.. met 5/6 maanden zat ze net in 62 & dat zat nog ruim.
Nou Barbabientje dat zou in jouw geval wel gunstig zijn met die 6 dozen kleding :D
pi_85400639
6 dozen?! Mr.DML heeft dan al lang een stop er op gezet dat weet ik zeker. Hij vond zes rompers in maat 56 al veel :')
The way you rock'n'roll
pi_85401732
Anna heeft geloof ik wel 40 rompertjes in maat 50/56 :') En in maat 62 ook. Maar in maat 68 maar 3 :?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85402385
tsja eh, zijn het 6 schoenendozen of 6 verhuisdozen? :+

Wij hadden best wat kleertjes in maat 56 maar uiteindelijk kwam het maar tot 1 doos vol denk ik. In 62 en 68 had ik veel meer. Ik was er wel vanuit gegaan dat ze heel snel uit 50/56 zou zijn. Uiteindelijk bleef ze best wel lang in 56 zitten. Langer dan ik verwacht had.

En rompers kun je niet genoeg hebben :7
lange mouwen, korte mouwen, met een hip printje of juist neutraal. Witte neutrale, bruine neutrale, roze of blauwe etc etc. See! je hebt ze gewoon allemaal echt heus nodig. O-)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:54:22 #265
298315 SacreCoeur
pi_85464002
Kijk hoe leuk! voor 'n winter beeb.

pi_85464254
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:56 schreef huuphuup het volgende:
tsja eh, zijn het 6 schoenendozen of 6 verhuisdozen? :+

Wij hadden best wat kleertjes in maat 56 maar uiteindelijk kwam het maar tot 1 doos vol denk ik. In 62 en 68 had ik veel meer. Ik was er wel vanuit gegaan dat ze heel snel uit 50/56 zou zijn. Uiteindelijk bleef ze best wel lang in 56 zitten. Langer dan ik verwacht had.

En rompers kun je niet genoeg hebben :7
lange mouwen, korte mouwen, met een hip printje of juist neutraal. Witte neutrale, bruine neutrale, roze of blauwe etc etc. See! je hebt ze gewoon allemaal echt heus nodig. O-)
plus dat je bij voldoende rompers niet iedere dag hoeft te wassen :)
ik was floris zijn spulletjes 1keer per week ofzo :')

mijn baby wordt groot :( moet echt richting maat 62...heeft ie nu ook aan, wel een klein vallende hoor ;) maar56 is in sommige gevallen wat kort.
pi_85464381
Stippenvest! :Y)

nog een pietsje ruim bij de schouders maar verder zit ie echt prima :o maat 92!! :o mn kleintje wordt groohoot ;(
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:11:45 #268
298315 SacreCoeur
pi_85464437
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
Stippenvest! :Y)

[ afbeelding ]

nog een pietsje ruim bij de schouders maar verder zit ie echt prima :o maat 92!! :o mn kleintje wordt groohoot ;(
Die is van H&M toch?
Die knoopvestjes daar zitten namelijk altijd ruim bij de schouders.
Isa heeft ook 92 & soms nu 98 maar 't zit altijd ruim.
pi_85464464
wat een schattig vestje zeg O+
pi_85464502
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:11 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Die is van H&M toch?
Die knoopvestjes daar zitten namelijk altijd ruim bij de schouders.
Isa heeft ook 92 & soms nu 98 maar 't zit altijd ruim.
Nee Hema is dit! Vandaar ook dat ik haar al in 92 krijg haha
H&M valt wel nog ruim. Of tenminste, normaal qua maat. Daar is ze nu net uit de maat 74 aan het gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85464564
Amélie wat ben je al groot! En ik dacht heel even dat ze héle grote pantoffels aan had, maar dat zijn jouw benen natuurlijk :+
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:19:08 #272
298315 SacreCoeur
pi_85464624
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee Hema is dit! Vandaar ook dat ik haar al in 92 krijg haha
H&M valt wel nog ruim. Of tenminste, normaal qua maat. Daar is ze nu net uit de maat 74 aan het gaan.
Ah oké, ik heb ook zoiets gezien in de H&M online shop namelijk :P
Maar 't vestje staat er leuk, de kleur staat goed bij 'r donkere haartjes.

Hema vind ik breed, maar vrij kort.
Had laatst een leuk jurkje gezien met bloemetjes, ging 't passen, soepjurk :')
pi_85464659
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn schoonzus staat op springen en ik wilde een jumpsuit met opdruk (als ik daar een andere kleur kies kan dat nog wel) maar alle mutsjes zijn uitverkocht -O-
Misschien Simply Colors proberen? Daar heeft Lotte een jurkje van gekregen toen ze geboren werd (voor nu) en die is heel zacht en zit mooi :Y
Lotte!
Noah!
pi_85466567
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:19 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ah oké, ik heb ook zoiets gezien in de H&M online shop namelijk :P
Maar 't vestje staat er leuk, de kleur staat goed bij 'r donkere haartjes.

Hema vind ik breed, maar vrij kort.
Had laatst een leuk jurkje gezien met bloemetjes, ging 't passen, soepjurk :')
Ja breed en kort is een goeie omschrijving :Y
De babymaatjes vallen gewoon krap nu. Tenminste, maat 80 shirtjes zitten gewoon echt pubermeisjesj-strak bij Amélie :') maar dit vestje is net zo lang als mn maat 80 vestje van H&M :? alleen de mouwtjes zijn een pietsje lager en de schouders dus ietwat breder.

Chan :D _O- t was me nog niet opgevallen maar nu je het zegt hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85466818
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Misschien Simply Colors proberen? Daar heeft Lotte een jurkje van gekregen toen ze geboren werd (voor nu) en die is heel zacht en zit mooi :Y
Die hebben geen jumpsuits zo te zien?
The way you rock'n'roll
pi_85467366
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die hebben geen jumpsuits zo te zien?
Ow -O- Dat wist ik niet :@
Lotte!
Noah!
pi_85467425
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:49 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ow -O- Dat wist ik niet :@
:*
Nou ja ik wil neefje wel in zo'n zacht jurkje frotten maar denk niet dat schoonzus akkoord gaat :P
The way you rock'n'roll
pi_85467436
Ah kijk je meiske nou Huup met die lieve stippen O+

Huup voelt het vestje nu ook lekkerder aan na het wassen? Ik vond 'm leuk, maar het voelde zo gek :@
pi_85467642
maten zijn zowieso raar... en dan moet je van baby naar peuter maten en dan blijkt of maat 86 even groot te zijna ls maat 98 of er tussen maat 86 en 92 nog 3 maten ruimte te zitten...

Gisteren bij de bijenkorf in de aanbieding even 2 goede spijkerbroeken voor Pepijn op voorraad gekocht.
Het model wat bij hem het beste zit is het 6-pocket model van Imps&Elfs, maar dat is niet bepaald mijn normale budget. En nu waren ze in de aanbieding precies toen we wat belastingcentjes terug kregen. Dus nu weer heerlijk een maat 92 en 98 broek op voorraad (heel achterlijk tussen maat 86 wat nog babycollectie is en maat 92 zit zo'n 15cm lengte verschil en tussen maat 92 en 98 zo'n 3cm).

Deze dus.
pi_85468630
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Stiemie het volgende:
Ah kijk je meiske nou Huup met die lieve stippen O+

Huup voelt het vestje nu ook lekkerder aan na het wassen? Ik vond 'm leuk, maar het voelde zo gek :@
Hij s nog niet gewassen :') ik was tegenwoordig lang niet alles meer eerst voor ze het draagt. Als het toevallig zo uitkomt prima maar dit dus niet.
Ze lijkt er zelf geen last van te hebben dat ie raar voelt ofzo op haar armpjes. Ik laat het wel weten als ie overmorgen ofzo uit de was is!

P_iglet mooie broeken zeg! En fijn zo'n meevaller precies in de uitverkoopperiode! :D
Dat verschil tussen die maten is idd stom.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:31:59 #281
298315 SacreCoeur
pi_85468861
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef p_iglet het volgende:
maten zijn zowieso raar... en dan moet je van baby naar peuter maten en dan blijkt of maat 86 even groot te zijna ls maat 98 of er tussen maat 86 en 92 nog 3 maten ruimte te zitten...

Gisteren bij de bijenkorf in de aanbieding even 2 goede spijkerbroeken voor Pepijn op voorraad gekocht.
Het model wat bij hem het beste zit is het 6-pocket model van Imps&Elfs, maar dat is niet bepaald mijn normale budget. En nu waren ze in de aanbieding precies toen we wat belastingcentjes terug kregen. Dus nu weer heerlijk een maat 92 en 98 broek op voorraad (heel achterlijk tussen maat 86 wat nog babycollectie is en maat 92 zit zo'n 15cm lengte verschil en tussen maat 92 en 98 zo'n 3cm).

Deze dus.
[ afbeelding ]
Ja klopt! dat zie ik ook vaak, ik denk dat 98 't meest in qua breedte verschillend is van 92.
Maar 104 is gelijk weer super groot verschil! Daarom is de 98/104 een klote maat bij H&M.

En ik ga nu maar eens naar de shoeby, heel leuk shirtje gister gezien maar ik heb thuis nog een bon liggen van 20 euro.
Dus vond 't zonde om te betalen :P
pi_85469127
Ik krijg net de nieuwe catalogus van Vertbaudet binnen. Leuk weer! Beetje boven mn budget atm, aangezien ik niks mag kopen ;( En geen site in het Nederlands. Maar ik wilde 'm toch even delen :D
Lotte!
Noah!
pi_85469460
Hahaha, ik gok zo dat beeb ook snel uit 50/56 is gegroeid. Maar ik heb 4 verhuisdozen vol en 2 grote H&M tassen :@ maar wel veel gekregen of tweede hands gekocht. En meneer heeft me gewoon maar even mijn gang laten gaan O-)

Leuk vestje Huup, staat der goed! Gelukkig heb je straks weer zo'n klein, ukkiepukkie die nog lang niet in maat 92 past!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85480239
Wij waren vandaag bij de Zara, waarschuwing: Ga niet naar de Zara!! Niet goed voor je banksaldo!
Wat een leuke kleren voor jongens en meisjes hebben ze binnen gekregen zeg!

Voor Finn hebben we deze winterjasklein beetje te groot nog:

En schoenen:
pi_85485736
Wat een leuke kleertjes.

en ja ga NIET naar de Zara was er vandaag, ben zonder niks naar buiten gegaan (ik wil een jas toch echt liever passen ipv op gevoel kopen.

Maar wat een leuke laarzen vanaf maat 24 in suede donkergroen en donkerblauw, als ze die zelfs voor m ij hadden, had ik ze gekocht!

En verder voor de meisjes, de vintage kleuren bruin, beige oud roze groen, gewassen blauw enzo

ik zei NIET gaan he!

Ze hebben ook een gave trenchcoat beige (burberry achtig) vanaf maat 92 I think
pi_85485810
Ik heb de winterjas voor Driekus binnen. Maar goed dat we even zijn gaan passen, want DE jas waar ik em al helemaal in zag lopen kruipen, bleek em helemaal niet te staan. Tis nu deze geworden, ongeveer de kleur van zijn ogen O+

en in maat 86, je kon zo zien dat ie snel uit de 80 zou zijn als je er een dikkere trui onder aan moet.

Ik zou trouwens zo'n beetje heel de collectie van bfc kunnen kopen. Heb me ingehouden, hij heeft alleen dit vestje nog gehad:

En nu ga ik het topic doorwerken op zoek naar leuke kleren. Ineens zijn de meeste shirts in 74 te kort, lange mouwen die ineens driekwart mouwen zijn enzo. Bij de hema ga ik maat 80 overslaan, dat is meteen weer te klein, de rest van de merken zou ik met een 80 moeten redden. En broeken heeft ie nog even genoeg (waaronder een 68! van kik-kid die nog steeds te lang is...hoezo rare maten)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85485819
nu wil ik naar Zara ;( -O-

Finnemans! O+ wat een heerlijk ventje! Geweldige jas! Ik hou echt van houtje-touwtje O+ als ik een zoon had kocht ik ook zo'n jas voor hem.
Wat kijkt hij er trots bij FTA :D poepige schoentjes ook <3

-edit-
crosspost met Mefke.
gek is dat hè? Dat je kindje ook gewoon echt dingen niet kunnen staan. Ik vond dat zo stom van mezelf dat ik vond dat bepaalde kleurtjes Amélie gewoon echt niet stonden (kom op, t is een baby, die komen overal mee weg dacht k :P ).

BFC heeft idd leuke dingen :Y
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85485864
* mefke79noteert naar de zara

iemand enig idee bij welke maat de junior collectie van de sissyboy begint?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:53:55 #289
298315 SacreCoeur
pi_85486041
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:45 schreef Sandous het volgende:
Wat een leuke kleertjes.

en ja ga NIET naar de Zara was er vandaag, ben zonder niks naar buiten gegaan (ik wil een jas toch echt liever passen ipv op gevoel kopen.

Maar wat een leuke laarzen vanaf maat 24 in suede donkergroen en donkerblauw, als ze die zelfs voor m ij hadden, had ik ze gekocht!

En verder voor de meisjes, de vintage kleuren bruin, beige oud roze groen, gewassen blauw enzo

ik zei NIET gaan he!

Ze hebben ook een gave trenchcoat beige (burberry achtig) vanaf maat 92 I think
Ja die laarzen gaan tot maatje 39 :P
Heb weleens laarzen op de kinderafdeling daar gekocht.
Ik ga van de week weer naar de Zara, leeg kopen vooral.
pi_85486182
Huup, het stomme is, de jas die ik wilde is groen. Driekus heeft vanalles in het groen (waaronder zijn kamer) en dat staat em allemaal prima. Maar deze kleur ineens net niet. Dat vestje is een andere kleur groen, geen probleem.

Hmm, ik ga van het weekend eens bij de outlet vragen of ze de mutsjes van kik kid weer krijgen. Zo niet, koop ik ze nieuw online ofzo. En ik wil weer een broek van hun, ook maar eens goed zoeken. Ze zijn nogal duur, maar lekker smal en lang.
pi_85491266
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja die laarzen gaan tot maatje 39 :P
Heb weleens laarzen op de kinderafdeling daar gekocht.
Ik ga van de week weer naar de Zara, leeg kopen vooral.
Kijk nu maak je me blij! :s) ! Ik ga maandag weer laarzen kijken.. en oja Zara home, pfff love it
pi_85502258
Hij vond het ook helemaal geweldig om die jas te passen huup! Voor meisjes hadden ze ook echt super leuke jasjes en een heel schattig spijkerovergooiertje O+

Verder hadden ze voor Finn veel leuke spijkerbroeken en truien, maar goed dat komt wel als ik na de vakantie nog geld over heb! De winter is nog lang.
pi_85503122
nieuwe winterjas van Seb, eenvoudig maar de kleur staat hem zo goed en nu de helft van de prijs:

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85503487
Wat een leuk jasje Estrys! Maar als ik kijk waar je die vandaan hebt zie ik Tweakers staan? :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85503577
Hij is van Ministars. Maar van vorig seizoen denk ik. Bij wehkamp verkochten ze deze ook maar daar is hij niet meer te verkrijgen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85503973
Leuk Estrys! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85532411
ik ben vandaag niet bij de zara geweest! Na een rondje bijenkorf, hema, h&m had driekus wel weer even genoeg. En bij de outlet even gevraagd of ze weer kikkid mutsen kregen. Ja dus, dus daar wacht ik mooi even op.
En voor de liefhebbers: h&m heeft weer koekiemonstershirts!!! Heb nu een reserve 80 en nog een 86!
pi_85537896
Even speciaal voor huup, Leia's verzameling tot nu toe :@

Close ups...

pi_85538023
hahahaha ik dacht echt van hey verrek! die schoentjes hadden wij ook! en die... en die... en die... heuh? *scrollt omhoog* oooh Orea :D :+

Geweldig! Je had haar Imelda moeten noemen :D Superleuke schoentjes zeg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85538047
Whaha Imelda Leia Jolie ja :D Mooie collectie hoor!
Die roze gehaakte slofjes vooraan, waar heb je die vandaan?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')