abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85112190
Weet iemand nog een leuke site/webwinkel voor noppies kleding (met sale ofzo ;))
pi_85113726
Toch nog wat gekocht:

En nog een lief broekpakje waarvan ik geen foto meer kan vinden. Voor wie héél goede ogen heeft:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85114022
hahaha jeetje dat is wel een héél klein broekpakje :+

mooi spul zeg! Je hebt een leuke smaak/stijl <3 en de orangebag website is verschrikkelijk! als ik daar in ga kom ik er 2 weken niet meer uit }:| wát een mooi spul hebben ze daar. :9~ zowel voor kinderen als voor jezelf (en tassen!) <3

Mrien, bij kleertjes.com hebben ze nu ook veel noppiesspul in de sale. Je kunt selecteren op geslacht/maat en ook op merk dus volgens mij zou het zo redelijk makkelijk te vinden moeten zijn. Andere websites zou ik eigk niet weten zo snel.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:52:34 #104
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85114134
idd kleertjes.com, daar heb ik laatst een hele hoop gekocht van Noppies, leuk spul. Voor de helft van de prijs.
:Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85114243
ohja waar ik voor kwam, zo jammer -O-
mn schoonmoeder heeft kleertjes voor Amélie gekocht alweer, hardstikke leuk spul, ze doet echt haar best om een beetje te zoeken naar wat wij leuk vinden zeg maar in tegenstelling tot in het begin ;) maar ze is eigenwijs wat de maat betreft. :{
Nu heeft ze twee ontzettende leuke shirtjes en een lief broekje gekocht, maar het is echt zomerspul, heel dun enzo, niet erg, maar ze heeft het gekocht in maat 86. We hebben al een aantal keer aangegeven dat ze maat 86 waarschijnlijk zo in de winter ongeveer zal dragen maar ze blijft maar in die maat kopen want dat past makkelijk volgens haar. Ik vind het echt zo jammer, er ligt best veel in Amélie's kast wat ze straks waarschijnlijk niet veel zal dragen omdat het gewoon zomerspul is. Shirtjes gaan nog wel met een vestje erover ofzo maar hm.

Maar goed, wie weet kan het doorschuiven straks naar de tweede :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85114740
Dat vind ik echt heel maf klinken, Huup. Ik snap werkelijk niet waarom iemand op dat punt koppig zou willen zijn. :D
pi_85115102
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik echt heel maf klinken, Huup. Ik snap werkelijk niet waarom iemand op dat punt koppig zou willen zijn. :D
Omdat ze zo is :') met sommige dingen waar gewoon weinig over te twisten valt heeft ze ineens een raar soort koppigheid ofzo. Ze lijkt zich soms een beetje te willen laten gelden, zo van ik weet wel hoe een kind werkt hoor.

Het maakt me ook niet uit verder, ik laat de kleertjes gewoon in de kast liggen voor tzt, maar ik heb al een aantal keer aangegeven dat het zo zonde is, dingen die echt van een ander seizoen zijn blijven gewoon liggen en dat is zo jammer want het is wel leuk spul. B. heeft ook gezegd toen ze belde om de maat te vragen van ze is nu nog ruim in 74, de eerstvolgende maat voor de winter is 80. Als je dan toch 86 koopt en zegt dat ze dat nu wel aankan dan is t toch gek :?

Lijkt mn oma wel :') die heeft ook al dingen in maat 98 gekocht _O-
"ja ze groeien zo snel dus dan kan het maar beter iets te groot zijn." :D muppet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85115301
Das ook raar. En dan wel bellen om te vragen welke maat... Zonde.
Mijn mams had in het begin echt geen idee meer van de maten. Ze had een kraammand voor ons gemaakt, en daar zaten ook spulletjes in die nu nog te groot zijn voor Graeme. En ook echt een setje van een boxershort en een hemdje enzo. Maar wel heel lief bedoelt haha O+ Tegenwoordig koopt ze wel de goede maat :P
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85115361
Deze dorpse Drent gaat dinsdag naar de Primark.. ik ben benieuwd na al jullie verhalen ;)

Ik hoop op deze in een babyvariant:
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85115413
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef tessie het volgende:
Das ook raar. En dan wel bellen om te vragen welke maat... Zonde.
Mijn mams had in het begin echt geen idee meer van de maten. Ze had een kraammand voor ons gemaakt, en daar zaten ook spulletjes in die nu nog te groot zijn voor Graeme. En ook echt een setje van een boxershort en een hemdje enzo. Maar wel heel lief bedoelt haha O+ Tegenwoordig koopt ze wel de goede maat :P
hahhaa ja dat is schattig idd :D

ik kan me ook best voorstellen dat je 'eruit' bent hoor qua maten en ik kan me ook indenken dat het op het oog lijkt alsof ze dingen heus wel zal passen, maar als je dan belt voor de maat dan snap ik niet zo goed dat je toch wat anders koopt idd.

En nu maar hopen dat ze niet volgende keer *zucht, vloek, steun* naar ons luistert en wel maat 80 koopt bij de Hema, want dan past het dus weer juist niet _O-
t is ook een vak apart die kinderkleding :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85115423
Kun je niet een groeicurve voor haar uitprinten en inlijsten? :+

De maat is het enige punt waarop mijn moeder niet koppig is. Ze vraagt altijd welke maat ik wil en koopt dan wat ze zelf leuk vindt. :D Het komt er vaak op neer dat ik de broekjes heel leuk vind, maar de bovenkleding niet. Best zonde, maarja. Ik probeer wel héél erg dik erbovenop te leggen wat ik leuk vind: "Ooohhh, streepjes! Ik vind streepjes geweldig! Geen rare frutsels of details of plaatjes of cijfers maar gewoon streepjes! STREEPJES!" :')
pi_85115478
Ik heb voor Meike als kraamkado een zwempakje gekregen van nijntje. Maat 128!
Past ze nu nog steeds niet, en nog lang niet! haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_85115479
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
Deze dorpse Drent gaat dinsdag naar de Primark.. ik ben benieuwd na al jullie verhalen ;)

[ afbeelding ]
boh!
ben je zo dicht in de buurt :D

ik ben benieuwd wat je van de collectie vindt, ben erg benieuwd wat ze voor deze herfst/winter hebben. Vorig jaar was er zulk leuk spul O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85115587
quote:

[ afbeelding ]
Vervang de laarzen door pumps en het zou zo een outfit van mij* kunnen zijn!

*voor de zwangerschappen
pi_85115589
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

boh!
ben je zo dicht in de buurt :D

ik ben benieuwd wat je van de collectie vindt, ben erg benieuwd wat ze voor deze herfst/winter hebben. Vorig jaar was er zulk leuk spul O+
Ja :o Een dag nadat jij helemaal hierheen gesjeest komt!
pi_85115658
Haha Claudia! :D Trek je Ivan dan wel die kleertjes aan, die je krijgt maar niet mooi vind?
Als Graeme iets krijgt wat ik echt niet mooi vind, doe ik het meestal 1 keer aan. En dan snel een foto maken en die opsturen haha :') Maar we hadden ook een keer zo'n winnie de pooh joggingpakje gekregen van een soort lichtblauwe fluweel achtige stof (volgens mij hebben ze die bij kruidvat ofzo) en die vond ik echt zo lelijk dat ik die echt nooit heb aangetrokken :X

Ik moet echt nog een manier vinden om te zorgen dat straks de mensen die op kraamvisite komen geen kleertjes voor Anna meenemen, want we hebben echt al teveel.
pi_85115689
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet een groeicurve voor haar uitprinten en inlijsten? :+

De maat is het enige punt waarop mijn moeder niet koppig is. Ze vraagt altijd welke maat ik wil en koopt dan wat ze zelf leuk vindt. :D Het komt er vaak op neer dat ik de broekjes heel leuk vind, maar de bovenkleding niet. Best zonde, maarja. Ik probeer wel héél erg dik erbovenop te leggen wat ik leuk vind: "Ooohhh, streepjes! Ik vind streepjes geweldig! Geen rare frutsels of details of plaatjes of cijfers maar gewoon streepjes! STREEPJES!" :')
hahahhaa _O-

had ik al gezegd dat ik STREEPJES leuk vindt? O+ O+
stuh-ree-pjus!
:P

Geniaal :D

Nouja mijn moeder (en mn zusje) zijn allebei erg van het hysterische qua kleding, ook in het dagelijks leven voor henzelf zeg maar, en ik ben dat voor mezelf al niet. Dus zij weten wel wat ik in elk geval echt NIET leuk vind. Dat scheelt gewoon al, de rest kan niet heel fout gaan. Wat kado's betreft ben ik niet heel moeilijk of kritisch ik vind het eigenlijk allang leuk dat ze moeite doen.

Mn schoonmoeder deed in het begin gewoon raar, stond ze een koordje uit een jurkje te pulken dat ik van mn baas kado had gekregen omdat zíj dat niet mooi vindt. Ja hey! mijn kind, mijn kado, mijn jurk. Doe es niet :D Maar nu Amélie er wat langer is en ze wat meer ziet hoe wij haar kleden kan ze ook wat meer inschatten wat wij wel en niet leuk zullen vinden.

-edit-
ik zie nu Tessie's post,
ik vind bijna alles leuk om te krijgen, maar Winney the Pooh belandt hier idd ook linea recta in de purriebak :@ kan er niets aan doen :') er zijn grenzen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85115780
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Ja :o Een dag nadat jij helemaal hierheen gesjeest komt!
_O-

kan ik niet blijven slapen hahahaa :D nee garpje maar leuk zeg! ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Echt, tip van flip, doe Lena in de doek... je wordt gek als je daar met je wagen heen gaat. Ik denk dat de middelbare scholen net weer begonnen zijn dan maar ik weet het niet zeker, maar als dat zo is zal het wel rustiger zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85115868
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef tessie het volgende:

Ik moet echt nog een manier vinden om te zorgen dat straks de mensen die op kraamvisite komen geen kleertjes voor Anna meenemen, want we hebben echt al teveel.
Dan zet je gewoon op het geboortekaartje cadeautip: En dan een kledingstukje met een groot rood kruis erdoor ;) :+
pi_85115960
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef tessie het volgende:
Haha Claudia! :D Trek je Ivan dan wel die kleertjes aan, die je krijgt maar niet mooi vind?
Hangt er vanaf hoe erg ik ze vind. Hij heeft een bloesje gekregen dat hij nooit heeft aangehad omdat ik niet van bloesjes houd (die geven niet lekker mee). En ik houd niet van shirtjes waar overhemdmouwtjes aan zitten. Zo'n shirtje heeft hij 2 keer aangehad, beide keren op een dag dat zijn vader over zijn outfit ging (en mijn schoonmoeder trok Ivan bij haar meteen iets anders aan :') ). Eén shirtje met een afgrijselijke illustratie erop (een soort familiewapen met daarin een auto en getallen :? ) heeft hij ook nooit aangehad.

Ergo: nee, die trek ik hem bij nader inzien nooit aan. :D

De tweede heeft nu een shirtje gekregen met daarop "proud to be stout". Niet mijn smaak, maar dat trek ik d'r wel een keer aan.

quote:
Als Graeme iets krijgt wat ik echt niet mooi vind, doe ik het meestal 1 keer aan. En dan snel een foto maken en die opsturen haha :')
Precies! :D

quote:
Maar we hadden ook een keer zo'n winnie de pooh joggingpakje gekregen van een soort lichtblauwe fluweel achtige stof (volgens mij hebben ze die bij kruidvat ofzo) en die vond ik echt zo lelijk dat ik die echt nooit heb aangetrokken :X
Zulk soort dingen zou ik waarschijnlijk als pyjama wel weer geinig vinden. :o
pi_85116034
Haha Poppedein! :D

Ik vind trouwens niet alle kleding met winnie de pooh dingen per se stom hoor, maar het hele pakje was gewoon echt vreselijk :X
En het was trouwens zo'n vestje met rits en capuchon, dus ook niet eens geschikt als pyjama. En sowieso, zelfs daar vond ik het te lelijk voor haha!
pi_85116206
Kiek Tessie...kep m zelfs al gevonden voor je :+

pi_85116328
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Poppedein het volgende:

[ afbeelding ]
_O- hahahhahaaha
geniaal! :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85116397
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Poppedein het volgende:

[ afbeelding ]
:D _O_
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:40:42 #125
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85116692
quote:

[ afbeelding ]
Ik wilde deze voor m'n nichtje hebben maar ze hadden 'm helemaal niet hangen. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')