Omdat ze zo isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik echt heel maf klinken, Huup. Ik snap werkelijk niet waarom iemand op dat punt koppig zou willen zijn.
hahhaa ja dat is schattig iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef tessie het volgende:
Das ook raar. En dan wel bellen om te vragen welke maat... Zonde.
Mijn mams had in het begin echt geen idee meer van de maten. Ze had een kraammand voor ons gemaakt, en daar zaten ook spulletjes in die nu nog te groot zijn voor Graeme. En ook echt een setje van een boxershort en een hemdje enzo. Maar wel heel lief bedoelt hahaTegenwoordig koopt ze wel de goede maat
boh!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
Deze dorpse Drent gaat dinsdag naar de Primark.. ik ben benieuwd na al jullie verhalen
Ik hoop op deze in een babyvariant:
[ afbeelding ]
Vervang de laarzen door pumps en het zou zo een outfit van mij* kunnen zijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
Deze dorpse Drent gaat dinsdag naar de Primark.. ik ben benieuwd na al jullie verhalen
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
boh!
ben je zo dicht in de buurt![]()
ik ben benieuwd wat je van de collectie vindt, ben erg benieuwd wat ze voor deze herfst/winter hebben. Vorig jaar was er zulk leuk spul
hahahhaaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet een groeicurve voor haar uitprinten en inlijsten?
De maat is het enige punt waarop mijn moeder niet koppig is. Ze vraagt altijd welke maat ik wil en koopt dan wat ze zelf leuk vindt.Het komt er vaak op neer dat ik de broekjes heel leuk vind, maar de bovenkleding niet. Best zonde, maarja. Ik probeer wel héél erg dik erbovenop te leggen wat ik leuk vind: "Ooohhh, streepjes! Ik vind streepjes geweldig! Geen rare frutsels of details of plaatjes of cijfers maar gewoon streepjes! STREEPJES!"
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Poppedein het volgende:
[..]
JaEen dag nadat jij helemaal hierheen gesjeest komt!
Dan zet je gewoon op het geboortekaartje cadeautip: En dan een kledingstukje met een groot rood kruis erdoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef tessie het volgende:
Ik moet echt nog een manier vinden om te zorgen dat straks de mensen die op kraamvisite komen geen kleertjes voor Anna meenemen, want we hebben echt al teveel.
Hangt er vanaf hoe erg ik ze vind. Hij heeft een bloesje gekregen dat hij nooit heeft aangehad omdat ik niet van bloesjes houd (die geven niet lekker mee). En ik houd niet van shirtjes waar overhemdmouwtjes aan zitten. Zo'n shirtje heeft hij 2 keer aangehad, beide keren op een dag dat zijn vader over zijn outfit ging (en mijn schoonmoeder trok Ivan bij haar meteen iets anders aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef tessie het volgende:
Haha Claudia!Trek je Ivan dan wel die kleertjes aan, die je krijgt maar niet mooi vind?
Precies!quote:Als Graeme iets krijgt wat ik echt niet mooi vind, doe ik het meestal 1 keer aan. En dan snel een foto maken en die opsturen haha![]()
Zulk soort dingen zou ik waarschijnlijk als pyjama wel weer geinig vinden.quote:Maar we hadden ook een keer zo'n winnie de pooh joggingpakje gekregen van een soort lichtblauwe fluweel achtige stof (volgens mij hebben ze die bij kruidvat ofzo) en die vond ik echt zo lelijk dat ik die echt nooit heb aangetrokken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Poppedein het volgende:
Kiek Tessie...kep m zelfs al gevonden voor je![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Poppedein het volgende:
Kiek Tessie...kep m zelfs al gevonden voor je![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde deze voor m'n nichtje hebben maar ze hadden 'm helemaal niet hangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |