Klopt! 't is duur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind Kiezeltje echt een heel mooi merk met vaak lekker opvallende dingen die tóch leuk te combineren zijn met iets anders rustigers...maar mèn...wat is t duur zeg!
Deze vind ik ook tof..maar come one zeg...80 euro!
[ afbeelding ]
haha handig jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb voor Meike als kraamkado een zwempakje gekregen van nijntje. Maat 128!
Past ze nu nog steeds niet, en nog lang niet! haha
ik ik ik!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook naar Primark!
Kan volgende week donderdagochtend, dan zit de dochter op de pszWie gaat er mee?
Ik kan nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook naar Primark!
Kan volgende week donderdagochtend, dan zit de dochter op de pszWie gaat er mee?
Is wel de 19e ja..maar ik ben dan al ruimschoots terug. Moet om 11.45 beppert weer ophalenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ik ik!!!
of is dat de 19e? want dan moet k om 13,15 naar de gyn
kijk in dat geval kan k welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is wel de 19e ja..maar ik ben dan al ruimschoots terug. Moet om 11.45 beppert weer ophalen
Ga je naar de Primark in Bremen of in Rotterdam? Als je in Drenthe woont is Bremen waarschijnlijk dichterbij voor je. En; Bremen is stuuuuuuuuuuuuuukken rustiger dan Rotterdam!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
Deze dorpse Drent gaat dinsdag naar de Primark.. ik ben benieuwd na al jullie verhalen
Ik hoop op deze in een babyvariant:
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef Poppedein het volgende:
ja en bedankt he! Ik ga dus naar Rotterdam omdat ik op kraamvisite ga in Vlaardingen, maar nu moet ik dus tijdens onze vakantie ook nog een dagtocht naar Bremen maken!![]()
Ze hebben iets wat er een beetje op lijkt in denim met witte biesjes... Dat was alweer 2 weken geleden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Poppedein het volgende:
Deze dorpse Drent gaat dinsdag naar de Primark.. ik ben benieuwd na al jullie verhalen
Ik hoop op deze in een babyvariant:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |