Tsja, ik moest de nieuwe openen als lapoquote:
Inderdaad.quote:
Ik lig nog altijd voor op schemaquote:
De 3333 kan ik niet meer halenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Japsnars moet wel wat meer posten wil hij de 3333 nog gaan halen.
2222 is de eerst volgendequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Japsnars moet wel wat meer posten wil hij de 3333 nog gaan halen.
Op schema? Je moet per uur 170 posten, ik had de dag ervoor berekend dat ik 165 moest posten voor 12 uur lang en dat ik dan het record had verbroken + nog aanvulligen en dat over 12 uur, dus technisch gezien loop je achter omdat jij 2187 moet verbreken en ik moest 1950 verbrekenquote:
Nee manquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Op schema? Je moet per uur 170 posten, ik had de dag ervoor berekend dat ik 165 moest posten voor 12 uur lang en dat ik dan het record had verbroken + nog aanvulligen en dat over 12 uur, dus technisch gezien loop je achter omdat jij 2187 moet verbreken en ik moest 1930 verbreken
Met dank aan jouquote:
valsspeler, hem lange posts laten lezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Op schema? Je moet per uur 170 posten, ik had de dag ervoor berekend dat ik 165 moest posten voor 12 uur lang en dat ik dan het record had verbroken + nog aanvulligen en dat over 12 uur, dus technisch gezien loop je achter omdat jij 2187 moet verbreken en ik moest 1950 verbreken
Ik ben niet nepquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Casualty het volgende:
[..]
Haha mooizo
Jou gun ik het wel . In tegenstelling tot die neppe necar
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:28 schreef Adames het volgende:
[..]
valsspeler, hem lange posts laten lezen
Wat lul jij nou weer vaag dan ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:28 schreef DuTank het volgende:
Welke kneus gaat er om 0.01 beginnen moet losgaan en eindigt om 23.59 met een nieuw record?
?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Nectar het volgende:
Moet ik mijn ode hier nog een x posten?!?!
Ja, diskwalificerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:28 schreef Adames het volgende:
[..]
valsspeler, hem lange posts laten lezen
Je doet maar.quote:
Nectar is zo te zien om 10.32 begonnen, als je dan net na middernacht begint, neuk je dat record dus diep.quote:
Komt in het dagcijfertopic te staan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:31 schreef DuTank het volgende:
Waar kun je eigenlijk kijken hoeveel iemand die dag heeft gepost?
Waar zijn de vetgedrukte namen gebleven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:30 schreef Nectar het volgende:
k wou even iedereen bedanken die mij hielp en steunde gisteren, voor het halen van mijn record, anders was het natuurlijk niet gelukt he, want dan zou ik steeds in me eentje moeten posten!
- JustinK, bedankt jongen voor de vele posts die je gisteren had geplaatst waarin ik in minder dan 10 sec op kon reageren en dat je goed luisterde naar mijn garpen in de men topics EN de steun natuurljik
- Goldfinger1963, bedankt jongen voor ook de vele posts die jij had geplaatst en het zeggen van KOM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!! toen ik een pauze had genomen, want je was een beetje bezorgd zag ik, dus ook voor de goeie steun!
- Chufi, Bedankt jongen, jou had ik als eerst gevraagd of je me wou helpen en je zei meteen ja en gaf me tips, echt goed was dat, en de posts waarop ik kon reageren, bedankt.
- TheSilentEnigma, bedankt meisje, voor de steun en telkens het vragen van hoeveel ik al had en natuurlijk de post in de men topics.
- Arcee, bedankt jongen voor het continue zeggen van hoeveel posts ik al had en de stats telkens bij te houden voor mij en natuurljik de posts die je had geplaatst.
- xyzyx, bedankt jongen voor het vertrouwen hebben in mij al om 12;00
- GibsonsLesPaul88, bedankt jongen voor de tips die je me gaf met PM's.
- Trollface. , bedankt jongen! voor de steun in de avonduren met kom op, je kunt het en dergelijke, was toffe shit
Na een tijdje ben je echt wel gaarquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nectar is zo te zien om 10.32 begonnen, als je dan net na middernacht begint, neuk je dat record dus diep.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Japsnars het volgende:
Zolang ik nu meer post heb dan jij gisteren op dit tijdstip, loop ik voor op schema.
Jongens ik wil het ff van mijn rug afgooien, maar ik ben geen kloon van een fokker! die iedereen kent, mijn andere account had 70 posts ofzo en was ook niet zo oudquote:
Ik heb WillFerrel, Mr.Cooper en stevenmac26 al een tijdje niet gespot....quote:
En toch meteen diehard posten. Respectquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jongens ik wil het ff van mijn rug afgooien, maar ik ben geen kloon van een fokker! die iedereen kent, mijn andere account had 70 posts ofzo en was ook niet zo oud
WF was op vakantie in Amerika en postte wel af en toe in de KLB SC.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb WillFerrel, Mr.Cooper en stevenmac26 al een tijdje niet gespot....
Je bent levenloos of je bent het niet hequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na een tijdje ben je echt wel gaar
zou mr cooper voor een record gaan danquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb WillFerrel, Mr.Cooper en stevenmac26 al een tijdje niet gespot....
Tsja dat wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bent levenloos of je bent het niet he
Vast niet en hij zal wel weer een ban hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
zou mr cooper voor een record gaan dan
quote:
Dat zijn er weer 2quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vast niet en hij zal wel weer een ban hebben.
Dat heb je goed gezien.quote:
Om reputatieschade te beperken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Adames het volgende:
Sowieso vraag ik me af waarom je er een kloon om zou maken.
2 tabbladen open ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Nectar het volgende:
Ik had een strategie gisteren waardoor ik zo snel kon posten, maar die zeg ik nie
Maar is toch ultieme coolheid om het record te hebben. Als je je zou schamen, zou je het sowieso niet doen.quote:
Nou, dat laatste is dus maar de vraag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Adames het volgende:
Maar is toch ultieme coolheid om het record te hebben. Als je je zou schamen, zou je het sowieso niet doen.
Dat helpt niet heel veelquote:
Wat voor reputatitieschade zou er überhaupt kunnen ontstaan?quote:
Lekker met zijn drieen op 1 accountquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Nectar het volgende:
Ik had een strategie gisteren waardoor ik zo snel kon posten, maar die zeg ik nie
Nog bedankt voor die tips, hè!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor reputatitieschade zou er überhaupt kunnen ontstaan?![]()
Klonen is gewoon laf. Ik post alles onder mijn enige originele account. In welk subforum dan ook.
ja dat weten wequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor reputatitieschade zou er überhaupt kunnen ontstaan?![]()
Klonen is gewoon laf. Ik post alles onder mijn enige originele account. In welk subforum dan ook.
Weet ik niet, maar daar heeft men het altijd over in dit verband.:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Socios het volgende:
Wat voor reputatitieschade zou er überhaupt kunnen ontstaan?
Een nieuwe user gaat op dag 1 van registratie iemand niet lastig vallen via PM met ´inside jokes´ die al maanden lang op een forum spelen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Arcee het volgende:
Maar nee, ik denk dat Nectar idd een nieuwe user is.
Iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker met zijn drieen op 1 account
Om extra van vrouwen te genieten.quote:
Oeh, vertel ons meer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Een nieuwe user gaat op dag 1 van registratie iemand niet lastig vallen via PM met ´inside jokes´ die al maanden lang op een forum spelen.
De admins met een kloonscannerquote:
Je bent bijna op de helftquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nu trouwens wel het gevoel alsof mijn hoofd lichtelijk gaat exploderen.
Jawel, zolang er maar geen afzender bijstaat mag het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, inhoud van PM´s mogen niet openbaar gemaakt worden.
Mooi, dan komt er enige vaart inquote:
Niemand ... Dat maakt deze hele contest dan ook zinloosquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, zolang er maar geen afzender bijstaat mag het.
Serieus, dat is gewoon een regel. Vraag maar na aan de modjes.quote:
Zie je niet per post (steeksproefgewijs) van welk ip die post vandaan komt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef Casualty het volgende:
[..]
Niemand ... Dat maakt deze hele contest dan ook zinloos![]()
Als je het met zn 4en doen is 24 uur makkelijk te doen . Dan zou je als je echt je best doet 8000 moeten kunne halen
Joh, maar de afzender kunnen we nu wel radenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Serieus, dat is gewoon een regel. Vraag maar na aan de modjes.
Ja en misschien slaan ze ook op met welke browser en resolutie en dergelijke er gepost wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Zie je niet per post (steeksproefgewijs) van welk ip die post vandaan komt?
Dan zou je het evt met je broertje kunnen doen, maar verder niet.
Tsja maar dat maakt niets uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Joh, maar de afzender kunnen we nu wel raden
Nou, is het evt waard.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en misschien slaan ze ook op met welke browser en resolutie en dergelijke er gepost wordt.
Wie weet, wie weet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat dit meteen vandaag alweer verbeterd worden ja?
Gaan slapenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
Maar Nectar, wat heb je nou na 23:57 gedaan?
Sowieso vind ik het terecht dat PM´s niet gepost mogen worden. Deze ´code´ zal ik dan ook niet breken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef Adames het volgende:
Joh, maar de afzender kunnen we nu wel raden
Haha, wel verstandig.quote:
Je ging van tevoren intypen en dan met zo'n ghostmouse tooltje automatisch die dingen 1 voor 1 laten aanklikken terwijl jij ging roken en pissen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef Nectar het volgende:
Ik was trowuens niet met 2 mensen op dit acc hoor, ik had een andere strategie, waardoor ik ook pauzes kon nemen, al hoewel ze niet zo super lang waren
Alleen vloeibaar voedsel eten door een rietje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef Nectar het volgende:
Ik was trowuens niet met 2 mensen op dit acc hoor, ik had een andere strategie, waardoor ik ook pauzes kon nemen, al hoewel ze niet zo super lang waren
Ik eet nu ook gewoonquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen vloeibaar voedsel eten door een rietje?
Royaal zeer zeker neitquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Gaat iemand het record nog royaal verbreken vandaag?
nope, ik ga mijn macbook er niet bij pakken.quote:
royaal is overdreven, maar japsnars doet zijn bestquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Gaat iemand het record nog royaal verbreken vandaag?
Hoe weet je trouwens dat je op schema ligt?quote:
Weet ik niet maar ik lag 1 uur geleden op het aantal posts waarop Nectar gisteren pas om 16:00 zatquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat je op schema ligt?
Hij weet zijn aantal posts en het posts dat nectar op dat moment hadquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat je op schema ligt?
Maar ik wordt er wel gek van als ik nu bedenk dat ik 2 uur bezig ben (sinds ik wakker ben) en nog 10 9 uur moetquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
royaal is overdreven, maar japsnars doet zijn best
zo lang geslapen? schaam jequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik wordt er wel gek van als ik nu bedenk dat ik 2 uur bezig ben (sinds ik wakker ben) en nog 10 9 uur moet
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij weet zijn aantal posts en het posts dat nectar op dat moment had
Jong, je moet toch iets doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:52 schreef DuTank het volgende:
[..]Waar een mens zich wel niet mee bezig kan houden op een dag..
Yep, lekker van 5 tot 12:30. Had achteraf beter 2 uur korter kunnen slapen en dan 2x lekker een uur pauze kunnen nemen.quote:
Volgens mij heb je er nu al geen zin meer in he ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik wordt er wel gek van als ik nu bedenk dat ik 2 uur bezig ben (sinds ik wakker ben) en nog 10 9 uur moet
Inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef Casualty het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er nu al geen zin meer in he ?
Hoe ver ben je al dan?quote:
Je kunt het man, je kunt het. Ga voor de 2222/2500/3000/3333quote:
ja, is een zware sport.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep, lekker van 5 tot 12:30. Had achteraf beter 2 uur korter kunnen slapen en dan 2x lekker een uur pauze kunnen nemen.
Maarja, ik kon niet wakker worden!
Oh?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef Adames het volgende:
Hij weet zijn aantal posts en het posts dat nectar op dat moment had
Going strong, going strong.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je kunt het man, je kunt het. Ga voor de 2222/2500/3000/3333
Rond de 1050.quote:
Tsja, opgeven kan ik ook niet meer op dit punt.quote:
1100 komt al in zichtquote:
Veelbelovend.quote:
Dat laatste doelde ik idd op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:55 schreef Adames het volgende:
Stand vanmorgen en stand nu? Die van Nectar staan in de OP.
Nice.quote:
Als je nu doorgaat op Nectar's snelheid kom je op de 2500 uit.quote:
Gelukkig, is ook wel de bedoeling. Wil nog kunnen pauzerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef Arcee het volgende:
Totaal: 1091
Gemiddelde: 157
Gemiddeld neemt wat toe.
Zie hier:quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Hyundai het volgende:
Goedenmiddag, ben net wakker na 12 uur slaap.
Hoe staat Japsnars ervoor?
Lekker geslapen jijquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef Arcee het volgende:
Gemiddeld: 157
Gemiddelde neemt wat toe.
Zie 2 posts boven je.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Hyundai het volgende:
Goedenmiddag, ben net wakker na 12 uur slaap.
Hoe staat Japsnars ervoor?
1413 posts erbij met dat gemiddelde. Ah, dan moet ik de 2500 wel kunnen reddenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef Arcee het volgende:
Gemiddeld: 157
Gemiddelde neemt wat toe.
als je dat vol houdt. ik neem aan dat je pizza's in de dieprvries hebt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1413 posts erbij met dat gemiddelde. Ah, dan moet ik de 2500 wel kunnen redden
Bezorgen kan gewoon van achter de PC, het kost maar een paar seconde om het aan te nemen en te betalen, gewoon zorgen dat je redelijk gepast kunt betalenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
als je dat vol houdt. ik neem aan dat je pizza's in de dieprvries hebt?
Nope, gister al opgewarmd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
als je dat vol houdt. ik neem aan dat je pizza's in de dieprvries hebt?
Hehe. Gaat wel het makkelijkst tegenwoordig.quote:
Ook daar zijn records in te verbreken, maar dan krijg je wel een eervolle vermelding in het Guinness World Recordsquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je dat de hele dag doet heb je pas echt een licht hoofd
Met een notaris hele dag naast je om te kijken of je wel daadwerkelijk faptquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook daar zijn records in te verbreken, maar dan krijg je wel een eervolle vermelding in het Guinness World Records
Alles voor de faamquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Met een notaris hele dag naast je om te kijken of je wel daadwerkelijk fapt
Knappe jongen die hem en 24 uur lang stijf houd en zo'n sterke arm heeft dat hij de fap beweging 24 uur volhoudquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Met een notaris hele dag naast je om te kijken of je wel daadwerkelijk fapt
Inderdaad, iedereen kan met zijn luie reet achter zijn computertje zitten en beetje berichtjes plaatjes op internet...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Knappe jongen die hem en 24 uur lang stijf houd en zo'n sterke arm heeft dat hij de fap beweging 24 uur volhoud
Haha, ik slaap deze hele vakantie meestal van een uur of 3-5 tot 13-15quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja echt, heel lang. Nog nooit zolang geslapen.
Helemaal niet, daar moet je goed voor trainen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen kan met zijn luie reet achter zijn computertje zitten en beetje berichtjes plaatjes op internet...
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:11 schreef Hyundai het volgende:
Japsnars morgenmiddag:
[ http://i126.photobucket.com/albums/p114/paz840/quag.png&t=1]afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn ja
Maar ik denk eerder:
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef Nectar het volgende:
Ik was pas om 10;32 wakker he, jongens.
Als Japsnars het verbreekt, word ik morgen 7:30 wakker, en bereid ik mezelf voor, koelkast naast me bureau, wac achter me bureaustoel, en hoppa vanaf 8 tot 24:00 de hele tijd posten zonder enig pauze = 16 uur lang. 16 uur x 160, laten we daar van uit gaan, terwijl ik veel meer kan. = 2560. En oja ik zal wel een halfuurtje pauze nemen.
Ja, moet wel lukken denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zegguh japsnars. Ik moet zodrekt naar huis. Denk je datje het een uur zonder me kan?
ALLES IN HET LEVEN IS ZINLOOSquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef Nectar het volgende:
Als Japsnars het verbreekt, word ik morgen 7:30 wakker, en bereid ik mezelf voor, koelkast naast me bureau, wac achter me bureaustoel, en hoppa vanaf 8 tot 24:00 de hele tijd posten zonder enig pauze = 16 uur lang. 16 uur x 160, laten we daar van uit gaan, terwijl ik veel meer kan. = 2560. En oja ik zal wel een halfuurtje pauze nemen.
En dan flikker je om 24:00 met een epileptische aanval van je bureaustoelquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef Nectar het volgende:
Japsnars en familie tegen Nectar en zijn vrienden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef Arcee het volgende:
Toekomstige topics:
Nectar en het postdagrecord van 5131: deel 56
Japsnars en het postdagrecord van 5219: deel 57
Hoezo, ik heb geen aanleg voor epilepsie hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan flikker je om 24:00 met een epileptische aanval van je bureaustoel
Dikke fittie hier, het is aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef Arcee het volgende:
Toekomstige topics:
Ik moest echt giechelen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef Arcee het volgende:
Toekomstige topics:
Nauwlijks. Als alle posters 1 post per dag doen extra doen heeft dat veeeeel meer effect.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest echt giechelen.![]()
![]()
Maar dit heeft toch ook effect op de snelheid naar de 86.000.000?
Japsnars zette in datzelfde uur daar 192 tegenover.quote:Aantal posts per uur van Nectar:
14:00 - 14:59 200
netjes toch. die 200 was Nectars beste uur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Japsnars zette in datzelfde uur daar 192 tegenover.
Het gaat dus nek aan nek kwa gemiddeldes!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oké, goed genoeg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nope geen idee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
Weet je al hoeveel ej er in dit uur gemaakt hebt?
Probeer je hem nu te ontmoedigenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef Nectar het volgende:
Ah. Dat is ook wel handig om bij te houden toch?quote:
Japsnars trapt daar toch niet in.quote:
Voor het overzicht van de rondetijden hebben we Arcee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ah. Dat is ook wel handig om bij te houden toch?
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
Ben je nog in een jongens/meisjes lepeltopics Japs?
Nope, zit nu vooral nonstop te touwtrekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
Ben je nog in een jongens/meisjes lepeltopics Japs?
hahaquote:
Nee hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef Casualty het volgende:
[..]
Ben je niet boos dat je record weg is ?
Dat heb ik nu ook de halve dag gedaan, ga nu pas touwtrekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar met dat getouwtrek gaat het wel erg hard zeg. Ik moest toen de hele nag plaats/jongens/meisjesnamen verzinnen
.
Ja das een stuk moeilijker dan optellen en aftrekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar met dat getouwtrek gaat het wel erg hard zeg. Ik moest toen de hele nag plaats/jongens/meisjesnamen verzinnen
.
hulde aan de mensen die het verzinnenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee hoor.
.
Inderdaad. Gister eerste 2 uur over de 200 gezetenquote:
Netjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Arcee het volgende:
Nectar had 151 in hetzelfde uur, dus Japsnars loopt nog verder uit.
403 om 16:00 uur.
Daarom.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad. Gister eerste 2 uur over de 200 gezeten
Dit uur 300+quote:
OH NOESSSquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:11 schreef Japsnars het volgende:
Touwtrektopic is dicht, dikke paniek nu
Openen duurt langquote:
Ja maar daar breek je geen records mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb liever 20 dagen lang 100 post per dag dan in 1 keer meteen 2000
Voor dit topic heb je daar alleen niet veel aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb liever 20 dagen lang 100 post per dag dan in 1 keer meteen 2000
ok. wil je mijn vriendje zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik wil ook geen record alleen gezelligheid.
Oke, leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Iedereen zijn eigen ding.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef Adames het volgende:
Dit uur is toch wel even belachelijk. Waarschijnlijk kan Japsnars om 5 uur gaan uit eten en nog goed op schema liggen.
Ja dat wel. Nectar is gek dat hij dit nog een keer wil doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar als onzeren Japsnars nog een tijd van dit record wil genieten zal hij er toch zo ver mogelijk overheen moeten
Gewoon record verbreken met 2 post. Altijd minimaal verbeterenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar als onzeren Japsnars nog een tijd van dit record wil genieten zal hij er toch zo ver mogelijk overheen moeten
waren met 5 man, is simpelweg te veel. jij postte namelijk dan ook steeds het verkeerde getal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:Serieus dat touw-trek-topic is gewoon een post een random getal topic.
Ik poste een keer omhoog en iedereen raakte van slag en deed toen maar wat.
Zo, dat zou lekker snel gaan.quote:
Nee, ik ging het steeds weer natellen en corrigerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Serieus dat touw-trek-topic is gewoon een post een random getal topic.
Ik poste een keer omhoog en iedereen raakte van slag en deed toen maar wat.
Ja het is inderdaad wel makkelijker als er alleen mensen van Team 1 posten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:56 schreef Adames het volgende:
[..]
waren met 5 man, is simpelweg te veel. jij postte namelijk dan ook steeds het verkeerde getal.
Ik ga natuurlijk ook weer mensen vragen om te helpenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:56 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ooo valt mee, ik denk dat hij hem wel verbreekt, maar ik verbreek hem morgen wel weer
Wat voor plan danquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook weer mensen vragen om te helpen
En weer een hele plan maken
Had jij al bekend gemaakt van je een kloon bent?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:56 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ooo valt mee, ik denk dat hij hem wel verbreekt, maar ik verbreek hem morgen wel weer
net of mensen jou nog eens willen helpen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nope nog steeds niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Had jij al bekend gemaakt van je een kloon bent?
Natuurlijk wel, waarom nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
net of mensen jou nog eens willen helpen.
Indien het uitkomt wil ik hem best helpen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
net of mensen jou nog eens willen helpen.
Omdat iedereen na 2 dagen wel een beetje gaar isquote:
Maar de mensen die mij helpen, helpen jou toch niet? jij hebt adames en die anderequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat iedereen na 2 dagen wel een beetje gaar is
oh, ik kom terug! werd gek van met 5 man postenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Touw-trek topic is nu trouwens zo goed als leeg
En danquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha een broekkie die een postrecord haalt.
Omdat je niet nieuw bent wellichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef Nectar het volgende:
Ik snap het niet waarom iedereen mij haat omdat ik alleen nieuw ben
Gast, chill. Wat boeit dat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef Nectar het volgende:
Ik snap het niet waarom iedereen mij haat omdat ik alleen nieuw ben
Dit is mijn vaste accountquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je niet nieuw bent wellicht
Waarom durf je het niet onder je 'vaste' account?
Ik bedoelde dat het 'wellicht' de reden is, niet dat ie 'wellicht' en kloon is, want dat was al bekendquote:
Het is een kloontje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha een broekkie die een postrecord haalt.
Er is allang een kloonscan op jou losgelaten hoor, dus ontkennen heeft weinig zinquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dit is mijn vaste account
En dan nog waarom zou ik als ik nog een acc heb nog deze aanmaken speciaal voordat record, dan kan ik het toch beter op dat acc posten aangezien ik daar dan het record op heb, op het vaste acc.
70 posts? Bullshitquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Nectar het volgende:
Ok voor dezoveelste keer ik heb nog een acc gehad maar die was niet bekend aangezien die 70 posts ofzo had en ook redelijk nieuw was, en daarnaast heb k gevraagd of ik op dit account mocht gaan posten en dat mocht!
Van welke user name ben je een kloon dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Nectar het volgende:
Ok voor dezoveelste keer ik heb nog een acc gehad maar die was niet bekend aangezien die 70 posts ofzo had en ook redelijk nieuw was, en daarnaast heb k gevraagd of ik op dit account mocht gaan posten en dat mocht!
Aha dus tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Arcee is even weg zo te zien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, ik kom terug! werd gek van met 5 man posten
Arcee, tussenstand?
Dat is goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Arcee is even weg zo te zien.
Ik zit nu op:
1613
Jepquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:40 schreef Casualty het volgende:
Ga je hem morgen weer verbeteren nectar ?
Hoezo mijn record is ook pas 1 dag oudquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Laat die jongen ook even genieten...
Niks.. Gewoon grappig dat hier lui jaren posten en dan eens een PR halen en jij dat binnen een maandje doet.quote:
Ja..quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks.. Gewoon grappig dat hier lui jaren posten en dan eens een PR halen en jij dat binnen een maandje doet.
Je gunt het me niet hequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef Casualty het volgende:
[..]
Wat is je streven ? Al enig idee?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef Casualty het volgende:
[..]
Nee
Maar wat gaat het worden ? 3333 ?
Nee want je gunt het me nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:51 schreef Casualty het volgende:
[..]
GEEF NOU FUCKING ANTW|OORD KUTMONGOOL![]()
Ja, zal nu wel lukken ook.quote:
Er begint al iemand te smeken of ik alsjeblieft even een pauze wil houdenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef Casualty het volgende:
[..]
Nee
Maar wat gaat het worden ? 3333 ?
Stuurt die je ook al van die schattige pm's jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er begint al iemand te smeken of ik alsjeblieft even een pauze wil houden
Afleidingquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef Casualty het volgende:
[..]
Stuurt die je ook al van die schattige pm's ja
Was ik niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wehehegrapje jongen deed je gisteren toch ook bij mij
Iemand vraagt ook of ik morgen weer wil helpen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er begint al iemand te smeken of ik alsjeblieft even een pauze wil houden
same. al ben ik al een tijdje bezigquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef Hyundai het volgende:
Om de een of andere reden gun ik het Nectar niet. Omdat het een kloon is wss.
Dus ik ga nu constant meeposten met Japsnars om hem effe een dikke 5000 posts te bezorgen. Kijken of dat broekkie er nog overheen kan
Okequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef Hyundai het volgende:
Om de een of andere reden gun ik het Nectar niet. Omdat het een kloon is wss.
Dus ik ga nu constant meeposten met Japsnars om hem effe een dikke 5000 posts te bezorgen. Kijken of dat broekkie er nog overheen kan
Die ene is nog niet vol hequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer een garpentopic?!
Hoezo niet dan word het een competitie of niet danquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Hyundai het volgende:
Kijk zo'n recordpoging is prima. En hartstikke leuk als je het haalt.
Vervolgens doet iemand de dag erna nog een poging, nou lachen, wat competitie is gezond.
Maar als de originele recordhouder dan wéér een poging doet dan is het gewoon triest.
Kan ik helaas geen respect voor opbrengen.
Dat ben ik met je eens, ja. Niets triests aan om ´je eigen record´ z.s.m. terug te willen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo niet dan word het een competitie of niet dan
Ja gelijk de dag erna weer. Dan is het toch niks meer aan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, ja. Niets triests aan om ´je eigen record´ z.s.m. terug te willen.
Goed bezig, vriendquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:03 schreef Nectar het volgende:
Ik heb al 5 mensen voor morgen geregeld, ik moet nog iemand voor een bepaald tijdsblok van de dag regelen, dan ben ik zo goed als vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |