Afleidingquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef Casualty het volgende:
[..]
Stuurt die je ook al van die schattige pm's ja
Was ik niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wehehegrapje jongen deed je gisteren toch ook bij mij
Iemand vraagt ook of ik morgen weer wil helpen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er begint al iemand te smeken of ik alsjeblieft even een pauze wil houden
same. al ben ik al een tijdje bezigquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef Hyundai het volgende:
Om de een of andere reden gun ik het Nectar niet. Omdat het een kloon is wss.
Dus ik ga nu constant meeposten met Japsnars om hem effe een dikke 5000 posts te bezorgen. Kijken of dat broekkie er nog overheen kan
Okequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef Hyundai het volgende:
Om de een of andere reden gun ik het Nectar niet. Omdat het een kloon is wss.
Dus ik ga nu constant meeposten met Japsnars om hem effe een dikke 5000 posts te bezorgen. Kijken of dat broekkie er nog overheen kan
Die ene is nog niet vol hequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer een garpentopic?!
Hoezo niet dan word het een competitie of niet danquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Hyundai het volgende:
Kijk zo'n recordpoging is prima. En hartstikke leuk als je het haalt.
Vervolgens doet iemand de dag erna nog een poging, nou lachen, wat competitie is gezond.
Maar als de originele recordhouder dan wéér een poging doet dan is het gewoon triest.
Kan ik helaas geen respect voor opbrengen.
Dat ben ik met je eens, ja. Niets triests aan om ´je eigen record´ z.s.m. terug te willen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo niet dan word het een competitie of niet dan
Ja gelijk de dag erna weer. Dan is het toch niks meer aan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, ja. Niets triests aan om ´je eigen record´ z.s.m. terug te willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |