70 posts? Bullshitquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Nectar het volgende:
Ok voor dezoveelste keer ik heb nog een acc gehad maar die was niet bekend aangezien die 70 posts ofzo had en ook redelijk nieuw was, en daarnaast heb k gevraagd of ik op dit account mocht gaan posten en dat mocht!
Van welke user name ben je een kloon dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Nectar het volgende:
Ok voor dezoveelste keer ik heb nog een acc gehad maar die was niet bekend aangezien die 70 posts ofzo had en ook redelijk nieuw was, en daarnaast heb k gevraagd of ik op dit account mocht gaan posten en dat mocht!
Aha dus tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook weer mensen vragen om te helpen
En weer een hele plan maken
Arcee is even weg zo te zien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, ik kom terug! werd gek van met 5 man posten
Arcee, tussenstand?
Dat is goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Arcee is even weg zo te zien.
Ik zit nu op:
1613
Jepquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:40 schreef Casualty het volgende:
Ga je hem morgen weer verbeteren nectar ?
Hoezo mijn record is ook pas 1 dag oudquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Laat die jongen ook even genieten...
Niks.. Gewoon grappig dat hier lui jaren posten en dan eens een PR halen en jij dat binnen een maandje doet.quote:
Ja..quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks.. Gewoon grappig dat hier lui jaren posten en dan eens een PR halen en jij dat binnen een maandje doet.
Je gunt het me niet hequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef Casualty het volgende:
[..]
Wat is je streven ? Al enig idee?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef Casualty het volgende:
[..]
Nee
Maar wat gaat het worden ? 3333 ?
Nee want je gunt het me nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:51 schreef Casualty het volgende:
[..]
GEEF NOU FUCKING ANTW|OORD KUTMONGOOL![]()
Ja, zal nu wel lukken ook.quote:
Er begint al iemand te smeken of ik alsjeblieft even een pauze wil houdenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef Casualty het volgende:
[..]
Nee
Maar wat gaat het worden ? 3333 ?
Stuurt die je ook al van die schattige pm's jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er begint al iemand te smeken of ik alsjeblieft even een pauze wil houden
Afleidingquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef Casualty het volgende:
[..]
Stuurt die je ook al van die schattige pm's ja
Was ik niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wehehegrapje jongen deed je gisteren toch ook bij mij
Iemand vraagt ook of ik morgen weer wil helpen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er begint al iemand te smeken of ik alsjeblieft even een pauze wil houden
same. al ben ik al een tijdje bezigquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef Hyundai het volgende:
Om de een of andere reden gun ik het Nectar niet. Omdat het een kloon is wss.
Dus ik ga nu constant meeposten met Japsnars om hem effe een dikke 5000 posts te bezorgen. Kijken of dat broekkie er nog overheen kan
Okequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef Hyundai het volgende:
Om de een of andere reden gun ik het Nectar niet. Omdat het een kloon is wss.
Dus ik ga nu constant meeposten met Japsnars om hem effe een dikke 5000 posts te bezorgen. Kijken of dat broekkie er nog overheen kan
Die ene is nog niet vol hequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer een garpentopic?!
Hoezo niet dan word het een competitie of niet danquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Hyundai het volgende:
Kijk zo'n recordpoging is prima. En hartstikke leuk als je het haalt.
Vervolgens doet iemand de dag erna nog een poging, nou lachen, wat competitie is gezond.
Maar als de originele recordhouder dan wéér een poging doet dan is het gewoon triest.
Kan ik helaas geen respect voor opbrengen.
Dat ben ik met je eens, ja. Niets triests aan om ´je eigen record´ z.s.m. terug te willen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo niet dan word het een competitie of niet dan
Ja gelijk de dag erna weer. Dan is het toch niks meer aan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, ja. Niets triests aan om ´je eigen record´ z.s.m. terug te willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |