70 posts? Bullshitquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Nectar het volgende:
Ok voor dezoveelste keer ik heb nog een acc gehad maar die was niet bekend aangezien die 70 posts ofzo had en ook redelijk nieuw was, en daarnaast heb k gevraagd of ik op dit account mocht gaan posten en dat mocht!
Van welke user name ben je een kloon dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Nectar het volgende:
Ok voor dezoveelste keer ik heb nog een acc gehad maar die was niet bekend aangezien die 70 posts ofzo had en ook redelijk nieuw was, en daarnaast heb k gevraagd of ik op dit account mocht gaan posten en dat mocht!
Aha dus tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook weer mensen vragen om te helpen
En weer een hele plan maken
Arcee is even weg zo te zien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, ik kom terug! werd gek van met 5 man posten
Arcee, tussenstand?
Dat is goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Arcee is even weg zo te zien.
Ik zit nu op:
1613
Jepquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:40 schreef Casualty het volgende:
Ga je hem morgen weer verbeteren nectar ?
Hoezo mijn record is ook pas 1 dag oudquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Laat die jongen ook even genieten...
Niks.. Gewoon grappig dat hier lui jaren posten en dan eens een PR halen en jij dat binnen een maandje doet.quote:
Ja..quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks.. Gewoon grappig dat hier lui jaren posten en dan eens een PR halen en jij dat binnen een maandje doet.
Je gunt het me niet hequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef Casualty het volgende:
[..]
Wat is je streven ? Al enig idee?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef Casualty het volgende:
[..]
Nee
Maar wat gaat het worden ? 3333 ?
Nee want je gunt het me nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:51 schreef Casualty het volgende:
[..]
GEEF NOU FUCKING ANTW|OORD KUTMONGOOL![]()
Ja, zal nu wel lukken ook.quote:
Er begint al iemand te smeken of ik alsjeblieft even een pauze wil houdenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef Casualty het volgende:
[..]
Nee
Maar wat gaat het worden ? 3333 ?
Stuurt die je ook al van die schattige pm's jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er begint al iemand te smeken of ik alsjeblieft even een pauze wil houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |