Niemand ... Dat maakt deze hele contest dan ook zinloosquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, zolang er maar geen afzender bijstaat mag het.
Serieus, dat is gewoon een regel. Vraag maar na aan de modjes.quote:
Zie je niet per post (steeksproefgewijs) van welk ip die post vandaan komt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef Casualty het volgende:
[..]
Niemand ... Dat maakt deze hele contest dan ook zinloos![]()
Als je het met zn 4en doen is 24 uur makkelijk te doen . Dan zou je als je echt je best doet 8000 moeten kunne halen
Joh, maar de afzender kunnen we nu wel radenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Serieus, dat is gewoon een regel. Vraag maar na aan de modjes.
Ja en misschien slaan ze ook op met welke browser en resolutie en dergelijke er gepost wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Zie je niet per post (steeksproefgewijs) van welk ip die post vandaan komt?
Dan zou je het evt met je broertje kunnen doen, maar verder niet.
Tsja maar dat maakt niets uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Joh, maar de afzender kunnen we nu wel raden
Nou, is het evt waard.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en misschien slaan ze ook op met welke browser en resolutie en dergelijke er gepost wordt.
Wie weet, wie weet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat dit meteen vandaag alweer verbeterd worden ja?
Gaan slapenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
Maar Nectar, wat heb je nou na 23:57 gedaan?
Sowieso vind ik het terecht dat PM´s niet gepost mogen worden. Deze ´code´ zal ik dan ook niet breken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef Adames het volgende:
Joh, maar de afzender kunnen we nu wel raden
Haha, wel verstandig.quote:
Je ging van tevoren intypen en dan met zo'n ghostmouse tooltje automatisch die dingen 1 voor 1 laten aanklikken terwijl jij ging roken en pissen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef Nectar het volgende:
Ik was trowuens niet met 2 mensen op dit acc hoor, ik had een andere strategie, waardoor ik ook pauzes kon nemen, al hoewel ze niet zo super lang waren
Alleen vloeibaar voedsel eten door een rietje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef Nectar het volgende:
Ik was trowuens niet met 2 mensen op dit acc hoor, ik had een andere strategie, waardoor ik ook pauzes kon nemen, al hoewel ze niet zo super lang waren
Ik eet nu ook gewoonquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen vloeibaar voedsel eten door een rietje?
Royaal zeer zeker neitquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Gaat iemand het record nog royaal verbreken vandaag?
nope, ik ga mijn macbook er niet bij pakken.quote:
royaal is overdreven, maar japsnars doet zijn bestquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Gaat iemand het record nog royaal verbreken vandaag?
Hoe weet je trouwens dat je op schema ligt?quote:
Weet ik niet maar ik lag 1 uur geleden op het aantal posts waarop Nectar gisteren pas om 16:00 zatquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat je op schema ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |