Dat heb je goed gezien.quote:
Om reputatieschade te beperken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Adames het volgende:
Sowieso vraag ik me af waarom je er een kloon om zou maken.
2 tabbladen open ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Nectar het volgende:
Ik had een strategie gisteren waardoor ik zo snel kon posten, maar die zeg ik nie
Maar is toch ultieme coolheid om het record te hebben. Als je je zou schamen, zou je het sowieso niet doen.quote:
Nou, dat laatste is dus maar de vraag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Adames het volgende:
Maar is toch ultieme coolheid om het record te hebben. Als je je zou schamen, zou je het sowieso niet doen.
Dat helpt niet heel veelquote:
Wat voor reputatitieschade zou er überhaupt kunnen ontstaan?quote:
Lekker met zijn drieen op 1 accountquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Nectar het volgende:
Ik had een strategie gisteren waardoor ik zo snel kon posten, maar die zeg ik nie
Nog bedankt voor die tips, hè!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor reputatitieschade zou er überhaupt kunnen ontstaan?![]()
Klonen is gewoon laf. Ik post alles onder mijn enige originele account. In welk subforum dan ook.
ja dat weten wequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor reputatitieschade zou er überhaupt kunnen ontstaan?![]()
Klonen is gewoon laf. Ik post alles onder mijn enige originele account. In welk subforum dan ook.
Weet ik niet, maar daar heeft men het altijd over in dit verband.:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Socios het volgende:
Wat voor reputatitieschade zou er überhaupt kunnen ontstaan?
Een nieuwe user gaat op dag 1 van registratie iemand niet lastig vallen via PM met ´inside jokes´ die al maanden lang op een forum spelen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Arcee het volgende:
Maar nee, ik denk dat Nectar idd een nieuwe user is.
Iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker met zijn drieen op 1 account
Om extra van vrouwen te genieten.quote:
Oeh, vertel ons meer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Een nieuwe user gaat op dag 1 van registratie iemand niet lastig vallen via PM met ´inside jokes´ die al maanden lang op een forum spelen.
De admins met een kloonscannerquote:
Je bent bijna op de helftquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nu trouwens wel het gevoel alsof mijn hoofd lichtelijk gaat exploderen.
Jawel, zolang er maar geen afzender bijstaat mag het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, inhoud van PM´s mogen niet openbaar gemaakt worden.
Mooi, dan komt er enige vaart inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |