Voor het overzicht van de rondetijden hebben we Arcee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ah. Dat is ook wel handig om bij te houden toch?
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
Ben je nog in een jongens/meisjes lepeltopics Japs?
Nope, zit nu vooral nonstop te touwtrekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
Ben je nog in een jongens/meisjes lepeltopics Japs?
hahaquote:
Nee hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef Casualty het volgende:
[..]
Ben je niet boos dat je record weg is ?
Dat heb ik nu ook de halve dag gedaan, ga nu pas touwtrekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar met dat getouwtrek gaat het wel erg hard zeg. Ik moest toen de hele nag plaats/jongens/meisjesnamen verzinnen
.
Ja das een stuk moeilijker dan optellen en aftrekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar met dat getouwtrek gaat het wel erg hard zeg. Ik moest toen de hele nag plaats/jongens/meisjesnamen verzinnen
.
hulde aan de mensen die het verzinnenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee hoor.
.
Inderdaad. Gister eerste 2 uur over de 200 gezetenquote:
Netjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Arcee het volgende:
Nectar had 151 in hetzelfde uur, dus Japsnars loopt nog verder uit.
403 om 16:00 uur.
Daarom.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad. Gister eerste 2 uur over de 200 gezeten
Dit uur 300+quote:
OH NOESSSquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:11 schreef Japsnars het volgende:
Touwtrektopic is dicht, dikke paniek nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |