je vind het raar dat smaken verschillen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon Nouk.
En serieus het is helemaal niet gemeen bedoeld. Ik vind het gewoon raar.
doe maar dat ie doodging, uitzetten als je geen pincode hebt komt dom overquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
I know... Ga zo mailen met de foto's. Zet erbij dat mijn telefoon doodging, of dat ik hem per ongeluk uit had gezet, en dat ik nog geprobeerd had met een andere telefoon.
Ik hou van zwemmen in de zee
Zelfs als ik een foto zou plaatsen (wat nooit zal gbeuren) kan je me prima lelijk vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er geen seconde om wakker liggen. Zolang jij geen foto plaatst ben je nog steeds lelijk, imo.
Sja, maar je kan ook haar niet knapper vinden dan jezelf.. meningen verschillen nu eenmaal..Jij vind die chick mooier, janpiethenk vind nouk misschien wel veel mooierquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zelfs als ik een foto zou plaatsen (wat nooit zal gbeuren) kan je me prima lelijk vinden.
Dat was mn punt niet. Wat ik mij afvraag is waaraan jij knap meet? Ten opzichte van jezelf of ten opzichte van het schoonheidsideaal.
Ik zou iemand die knapper dan ik is, nooit 'niet knap' noemen. Puur alleen al om het feit dat ik mezelf dan als lelijk zou beschouwen, wat ik zoals je weet niet doe.
Ja, wist ik veel dat die doos van kantoor er een pincode opzetquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar dat ie doodging, uitzetten als je geen pincode hebt komt dom over
ik niet, daar wordt je opgegeten door haaien![]()
Had je mn haartjes nog gezien?
Alleen als er niemand bij is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
In de auto en in huis als er niemand is!
Maar verder niet. Why?
Je mag best commentaar hebben. Maar in dit soort situaties vraag ik me dan af hoe je jezelf ziet. Stel jij zegt Angelina Jolie is echt lelijk. Hoe zie je jezelf dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet dat je nu ook op Nouk doelde, maar bedoelde of je dat sowieso altijd vind als iemand 'commentaar' op het uiterlijk heeft op een bepaald persoon.Maar laat maar, dat wordt te lang.
uhm.. meestal zetten mensen er een pin opquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel dat die doos van kantoor er een pincode opzet
Ik ben niet opgegeten door haaien gisteren
Ja, eh heel apart
Yup, alleen dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Alleen als er niemand bij is?
Nou, om je TT.
Ah zo. Ja, zo bedoelde ik het dus ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je mag best commentaar hebben. Maar in dit soort situaties vraag ik me dan af hoe je jezelf ziet. Stel jij zegt Angelina Jolie is echt lelijk. Hoe zie je jezelf dan?
Ik heb denk ik een realitische kijk op mezelf. Ben niet lelijk, maar ben ook geen Brad Pitt. Ik zou du nooit zeggen dat een Clooney lelijk is... Kan wel zeggen dat ik me er niet tot aangetrokken voel. Overigens vind ik clooney super geil :p
Die opmerking was een grapje en ik weet wat je bedoelt. Ik heb geen idee waaraan ik 'knap' meet. Het schoonheidsideaal vind ik niet per definitie knap en mezelf ook zeker niet. (Ik vind mezelf ook niet lelijk, that is..)quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:23 schreef JoeyT het volgende:
Zelfs als ik een foto zou plaatsen (wat nooit zal gbeuren) kan je me prima lelijk vinden.
Dat was mn punt niet. Wat ik mij afvraag is waaraan jij knap meet? Ten opzichte van jezelf of ten opzichte van het schoonheidsideaal.
Ik zou iemand die knapper dan ik is, nooit 'niet knap' noemen. Puur alleen al om het feit dat ik mezelf dan als lelijk zou beschouwen, wat ik zoals je weet niet doe.
Ik geloof niet zo in dat. Dit wordt iets te persoonlijk dus ik gebruik liever andere voorbeelden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, maar je kan ook haar niet knapper vinden dan jezelf.. meningen verschillen nu eenmaal..Jij vind die chick mooier, janpiethenk vind nouk misschien wel veel mooier
Ik vind het gewoon stom!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. meestal zetten mensen er een pin op![]()
jammer![]()
het is gewoon keimooi
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens is er wel een enorm verschil met knap en geil!
en mensen die dan lelijke mensen knap noemen zijn zelf ook lelijk maar mss net iets knapper dan die lelijke die ze knap noemen en daardoor opeens superrrrrrrrr knap!?!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je mag best commentaar hebben. Maar in dit soort situaties vraag ik me dan af hoe je jezelf ziet. Stel jij zegt Angelina Jolie is echt lelijk. Hoe zie je jezelf dan?
Ik heb denk ik een realitische kijk op mezelf. Ben niet lelijk, maar ben ook geen Brad Pitt. Ik zou du nooit zeggen dat een Clooney lelijk is... Kan wel zeggen dat ik me er niet tot aangetrokken voel. Overigens vind ik clooney super geil :p
Wie dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:28 schreef JoeyT het volgende:
Tuurlijk zal Jolante wesley knapper vinden dan Robert Paterson (ja ik weet niet hoe ik al die namen moet schrijven). Maar over het algemeen weet je toch wel wie er knapper is...
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik wist dat ik mijn post anders had moeten schrijven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt
Q is al zijn hele leven geil en nog geen seconde knap.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dit
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
En deze lol moeten missen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist dat ik mijn post anders had moeten schrijven.
[..]
Dit
Oeh, interessant. Vind het wel wat hebben hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dit
Die foto's staan niet op je FBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
maar Robert Patterson ofzoiets is dan ook gewoon lelijk. Zelfs ik vind Wesley knapperquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in dat. Dit wordt iets te persoonlijk dus ik gebruik liever andere voorbeelden.
Tuurlijk zal Jolante wesley knapper vinden dan Robert Paterson (ja ik weet niet hoe ik al die namen moet schrijven). Maar over het algemeen weet je toch wel wie er knapper is...
Dat bedoel ik dus
Clooney is imo beidequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, alleen dan.
Oh zo. Tja, bekend liedje toch?
[..]
Ah zo. Ja, zo bedoelde ik het dus ook.![]()
Overigens is er wel een enorm verschil met knap en geil!
Hij zit daarvoor op Fok!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind mijn lol wel ergens anders en jij?
Die is er wel voor lelijk iigquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind dat er geen standaard is voor knap en dat bedoelt Joey geloof ik.
Nog even niet. Maar straks als ik de deur uitloop vast wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind mijn lol wel ergens anders en jij?
Wijze woordenquote:
Stel je doet een survey met 20.000 vrouwen. Wie komt er als winnaar uit?quote:
Je bent het met me eens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar Robert Patterson ofzoiets is dan ook gewoon lelijk. Zelfs ik vind Wesley knapper
Ik wil dat kapsel voor altijd, dus ik moet gaan oefenenquote:
Pinup hairstylequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, interessant. Vind het wel wat hebben hoor.
Klopt maar wel hier, en nu wel ineens gaan slijmen en hartjes enzo he?quote:
oh ik vatte t juist op dat het standaard knap toch gewoon echt door iedereen knap gevonden moet worden en als dat niet gebeurd dan zal iemand wel zeggen dat ze t niet knap vinden met een achterliggende gedachte ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind dat er geen standaard is voor knap en dat bedoelt Joey geloof ik.
Q!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Stel je doet een survey met 20.000 vrouwen. Wie komt er als winnaar uit?
Wesley?
[..]
Dit
Cool, met een photoshop filter erover ziet het er nog best aardig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
In Nederland denk ik wel ja. Patterson heeft misschien een goeie kop voor tv/films maar werkelijk knap? Betwijfel het. Hij heeft wel een overdreven mannelijke kin maar verder..mwa.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Stel je doet een survey met 20.000 vrouwen. Wie komt er als winnaar uit?
Wesley?
HMquote:
Precies.. maar wesley heeft wel betere looks dan die lelijke pattersonquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent het met me eens.Ik vind die Patterson ongelooflijk overrated als het om zijn uiterlijk gaat. Vind er ook niets aan.
Wesley is ook niet mijn smaak maar vind ik niet uitgesproken lelijk of knap.
Gelukkig voor Technoquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik val meestal op tiepjes die door bijna niemand anders aantrekkelijk gevonden worden en ik vind ze dan mega cute
Oh, dus ik moet het nog soepen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Cool, met een photoshop filter erover ziet het er nog best aardig uit
Dit. Alleen sommige beholders vinden in bepaalde mensen vaker beauty dan bij anderenquote:
Jamaar ik hou toch van jequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt maar wel hier, en nu wel ineens gaan slijmen en hartjes enzo he?
Wesley heeft op zich een leuk smoeltje. Patterson heeft gewoon een goeie tv kop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies.. maar wesley heeft wel betere looks dan die lelijke patterson
Tja, je las gelukkig over het woord 'meestal' heen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef Godtje het volgende:
Gelukkig voor Technoanders was het in zijn eentje bingo in het bejaardentehuis geworden.
Ik vond het weer zo standaard voor mij om Pitt, :aw Farrell etc te gebruiken dus bedacht me wat is nu 'in' bij de meisjes en moest aan hem denken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
In Nederland denk ik wel ja. Patterson heeft misschien een goeie kop voor tv/films maar werkelijk knap? Betwijfel het. Hij heeft wel een overdreven mannelijke kin maar verder..mwa.
In Amerika en Engeland is Patterson aardig populair dus niet zo gek dat ze hem daar zouden kiezen.
Ik moest en zou het uitproberen.. nu komt mn blonde pluk echt goed uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie het. Je kan zo in Grease.Nee, maar past wel echt bij je. Het is wel tof.
Dat is het alquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet het nog soepen?
Dat er eentje eerder in is getrapt wist ik namelijk nog.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, je las gelukkig over het woord 'meestal' heen.
Nee da's de verkeerde kant zeggen zequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
HM
ben je al aan Ang3ls kant?![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig voor Technoanders was het in zijn eentje bingo in het bejaardentehuis geworden.
Alleen wanneer ie wit met glitters is geschminktquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wesley heeft op zich een leuk smoeltje. Patterson heeft gewoon een goeie tv kop.
Ik snap dat van die Patterson echt niet. Ik vind het een engerd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond het weer zo standaard voor mij om Pitt, :aw Farrell etc te gebruiken dus bedacht me wat is nu 'in' bij de meisjes en moest aan hem denken.
Je snapt mn punt denk ik?
Er is gewoon een algemeen beeld van knap.
Ik snap je punt zeker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond het weer zo standaard voor mij om Pitt, :aw Farrell etc te gebruiken dus bedacht me wat is nu 'in' bij de meisjes en moest aan hem denken.
Nee hoor, dat zijn gewoon de contrasteffecten van mn camquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Nee da's de verkeerde kant zeggen ze
Precies.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat van die Patterson echt niet. Ik vind het een engerd.![]()
Een Pitt, een jonge cruise en clooney kan ik echt snappen.
Zelfs de jonge Cruise liet de rillingen over mn rug lopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Dit
Wel een leuk snoetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er is een gemiddeld beeld van knap ... maar dat McDonalds populair is wil niet zeggen dat mensen dat ook het lekkerste eten vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
.....
dan ben ik nr3 hier die niet voor patterson zou gaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey DK, nog steeds alive?quote:
Koningin der nuancequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap je punt zeker.En natuurlijk zijn er bepaalde uiterlijke kenmerken wat iemand vaak mooier maakt. Ik kan voor 100 % begrijpen dat een Pitt en Clooney populair zijn. Maar bij sommige is het ook heel verdeeld, zoals Angelina Jolie. Sommige zweren erbij, anderen vinden haar echt heel lelijk. Ik vind haar wel wat hebben maar kan me ook voorstellen dat anderen het niets vinden.
En dat herken je niet in zijn post?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey DK, nog steeds alive?
Does niet zo engSarcasme en Cynisme willen we zien bij jou
Niet zo extreem als normaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat herken je niet in zijn post?
Zo ben ik verliefd geworden op Bellaquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn karakter in die films is namelijk: lief, geil, eerlijk, mannelijk etc etc
de films sleurt meisjes en vrouwen een verhaal in en ze worden 'verliefd' op het karakter en daardoor op die kop.
Ja, ik leef nog en ik had toestemming om dat te plaatsen hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey DK, nog steeds alive?
Does niet zo engSarcasme en Cynisme willen we zien bij jou
Vind die 2 mensen wel heel veel chemie hebben op het schermquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zo ben ik verliefd geworden op Bella![]()
Achterlijk irritante trut is het ook, maar toch *zwijmel*
Oh, nou vooruit danquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog en ik had toestemming om dat te plaatsen hoor!
was een grapje hoop ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog en ik had toestemming om dat te plaatsen hoor!
ok, ik had 'photoshop' tussen quotes moeten zettenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn gewoon de contrasteffecten van mn cam![]()
Ik lees dit nooit meer en toen hoorde ik dat GvE wel een mooi snoetje had! Ik denk dat knal ik even neer! Veel plezier verders!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was een grapje hoop ik
je moet toch niet echt toestemming hebben om een andere dame een compliment te mogen geven!?!?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was een grapje hoop ik
je moet toch niet echt toestemming hebben om een andere dame een compliment te mogen geven!?!?
aanhalingstekensquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
ok, ik had 'photoshop' tussen quotes moeten zetten
Heeft Graseter je profiel gehackt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom, omdat het kan.
Wordt er over mij geroddeld?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees dit nooit meer en toen hoorde ik dat GvE wel een mooi snoetje had! Ik denk dat knal ik even neer! Veel plezier verders!
Nog al die roze wolk? Dacht dat die na een tijdje wegtrok?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef Lotusss het volgende:
DK heeft een dinnetje, dus dan is alle cynisme en sarcasme verdreven door die roze wolk.
Fuck! Ik zat nog op te zoeken hoe je die dingen ookal weer noemtquote:
Ik snap wel dat vrouwen op hm vallen. Vind hm zelf ook aantrekkelijk. Maar niet van de grootte Pitt, Law en Clooney... Cruise vind ik weer wat minder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, Pitt heeft zeker een goeie kop etc. Maar ik word er niet warm van. Depp heeft het!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap wel dat vrouwen op hm vallen. Vind hm zelf ook aantrekkelijk. Maar niet van de grootte Pitt, Law en Clooney... Cruise vind ik weer wat minder.
[ afbeelding ]
Met hem zou ik zoenen als ik de kans kreeg![]()
![]()
whehe pechquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Fuck! Ik zat nog op te zoeken hoe je die dingen ookal weer noemt
Sorry,quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Positieve dingen zijn geen roddels.
jijquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, Pitt heeft zeker een goeie kop etc. Maar ik word er niet warm van. Depp heeft het!![]()
Heb gister de laatste film met Heath Ledger gekocht en die had toch ook wel wat.Maar vond ik ook geen type van 'standaard' knap. Geen Pitt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij
wij delen zo de zelfde mening
je bent niet toevallig ook een kloon van mij he?quote:
Nee, ik was hier namelijk veel eerder dan jou.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent niet toevallig ook een kloon van mij he?
Want Venco is stiekem een negert!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik was hier namelijk veel eerder dan jou.Je zou een kloon van mij dan zijn.
Maar qua uiterlijk verschillen we dag en nacht.
Shht, mata is ook mijn kloon en ik mag hopen dat wij qua uiterlijk niet op elkaar lijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik was hier namelijk veel eerder dan jou.Je zou een kloon van mij dan zijn.
quote:
Nou...ik denk dat ik El. toch weleens met zo'n pin-up lok heb gezien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Shht, mata is ook mijn kloon en ik mag hopen dat wij qua uiterlijk niet op elkaar lijken
Jullie zijn allemaal klonen van mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat ik het mooie vind van Pitt en Clooney is de jeugdigheid. Tuurlijk ze zijn erg knap. Maar ik denk dat die jeugdigheid, het plezier in het leven, ervoor zorgt dat de halve vrouwenwereld hun geweldig vindt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, Pitt heeft zeker een goeie kop etc. Maar ik word er niet warm van. Depp heeft het!![]()
Heb gister de laatste film met Heath Ledger gekocht en die had toch ook wel wat.Maar vond ik ook geen type van 'standaard' knap. Geen Pitt.
Jupquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
Btw, Gevil, ik draai nu de Best of van Limp Bizkit. Ook wel wat voor jou zeker?
Maar die vrouwen hebben ook een stijl, dat zie je zo op de foto. Trouwens, Depp heeft zoveel verschillende stijlen (gehad). Zijn gezicht op zich heeft ook echt iets. Vooral in zijn spel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
![]()
Maar alleen maar omdat hij gewoon stijl heeft ....
Ik denk dat als je hem niet zou kennen van zijn films, je hem slechts als "pretty boy" zou zien.
Deze discussie over looks heeft daarom ook alleen zin als je stijl van de mannen ook echt niet zou kennen.
Het begon namelijk over onbekende vrouwen op de foto van djayzzz
Elvis?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
Maar nog steeds in mn elvismood
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat ik El. toch weleens met zo'n pin-up lok heb gezien.
Die knapper waren dan de gem FOK!sterquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
![]()
Maar alleen maar omdat hij gewoon stijl heeft ....
Ik denk dat als je hem niet zou kennen van zijn films, je hem slechts als "pretty boy" zou zien.
Deze discussie over looks heeft daarom ook alleen zin als je stijl van de mannen ook echt niet zou kennen.
Het begon namelijk over onbekende vrouwen op de foto van djayzzz
Ik hou van Elvis.quote:
Dat is precies wat ik bedoel. Mannen lezen de stijl van die vrouwen af op 1 foto.... en jij noemt hier mannen van wie je al verschillende stijlen hebt gezien. Kunnen vrouwen hier een gezicht van een man laten zien die ze mooi vinden, puur op basis van 1 foto.... de manier waarop hij kijkt in een groep.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die vrouwen hebben ook een stijl, dat zie je zo op de foto. Trouwens, Depp heeft zoveel verschillende stijlen (gehad). Zijn gezicht op zich heeft ook echt iets. Vooral in zijn spel.
niet echtquote:
heb je niet een foto via internet van een onbekend iemand waar jij mee te vergelijken bent?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik het mooie vind van Pitt en Clooney is de jeugdigheid. Tuurlijk ze zijn erg knap. Maar ik denk dat die jeugdigheid, het plezier in het leven, ervoor zorgt dat de halve vrouwenwereld hun geweldig vindt.
Het is ook iets waarom vrouwen op mij vallen (en nee bij lange na niet in de mate). Maar gewoon het plezier dat je uitstraalt, het altijd lachen, de kleine ogen. Net alsof niets je kan raken...
Plaats een foto en we zullen reagerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Mannen lezen de stijl van die vrouwen af op 1 foto.... en jij noemt hier mannen van wie je al verschillende stijlen hebt gezien. Kunnen vrouwen hier een gezicht van een man laten zien die ze mooi vinden, puur op basis van 1 foto.... de manier waarop hij kijkt in een groep.
Hier nog zo eenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die knapper waren dan de gem FOK!ster
Knappe kop wel hoor. Kijk je weleens The Hills? Die Justin Bobbie/Bobby? Ook net Elvis als zijn haar kort is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou van Elvis.
Toen ie nog niet dik was was ie echt mooi
[ afbeelding ]
ik vind haar een beetje mannelijk, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hier nog zo een![]()
[ link | afbeelding ]
Nee kijk ik nooitquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knappe kop wel hoor. Kijk je weleens The Hills? Die Justin Bobbie/Bobby? Ook net Elvis als zijn haar kort is.Viel me vd week ineens op.
Vind ik niet. Mooie vrouw hoor, niet mijn type maar wel een mooie vrouw.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind haar een beetje mannelijk, of ligt dat aan mij?
Boeiend. Er zijn zat knappe Fok!sters ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die knapper waren dan de gem FOK!ster
Ik geef het nu ff door op MSN aan drquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef mahlah het volgende:
[..]
Boeiend. Er zijn zat knappe Fok!sters ...
Ik had het eigenlijk over die eerdere fotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vind ik niet. Mooie vrouw hoor, niet mijn type maar wel een mooie vrouw.
Zit te kijken naar een foto waar mijn verhaaltje goed tot zijn recht kwam. Maar ik vind vooral foto's waar hij lang haar heeft. Het ging echt op een bepaalde scene waar hij me aan Elvis deed denken.quote:
op mij na danquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Over het algemeen boeien celebs me niets, ken ze niet, zal ze nooit ontmoeten en dat koppie etc is vaak ook "bewerkt" of onder de make-up.
De mooiste vrouwen die ik ken, die ken ik ook echt.
ik hou van mokkaquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die is mij te puur, hooguit melkchocolade maar liever gewone melk voor mij
Hoezo grootspraak? Ik zeg nooit dat ik ontzettend knap ben. Ben ook niet lelijk. Maar dat ik veel neuk heeft gewoon te maken met hoe ik ben. En als veel neuken grootspraak is dan so be it...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je niet een foto via internet van een onbekend iemand waar jij mee te vergelijken bent?
je hebt altijd enorme groot spraak ben gewoon nieuwsgierig
Oeh nee niet ryan philippe maar Ryan Reynolds.........quote:trouwens ik vind pitt gewoonweg lekker uitzien door zn lippen, cloony heb ik dan weer niets mee.
cruise verschilt per film en hangt dus meer samen met filmkarakters dan puur uiterlijk.
eigenlijk alleen pitt en ryan philippe vind ik op lukrake plaatjes lekker om te zien.
Zodat je z'n uiterlijk kunt beoordelen ipv hetgene wat de vrouwen aantrekkelijk aan hem vinden? Je snapt toch zelf ook wel dat je dan met een teleurgesteld zou worden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je niet een foto via internet van een onbekend iemand waar jij mee te vergelijken bent?
je hebt altijd enorme groot spraak ben gewoon nieuwsgierig
Zie geen 'eerdere' fotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over die eerdere foto![]()
Dat is zij toch ook? die rechtse?
mwah ze heeft een guitig gezichtje maar ik vind dr wangen te bol om dr in een rijtje 'knappe' te zettenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef mahlah het volgende:
[..]
Boeiend. Er zijn zat knappe Fok!sters ...
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op mij na dan
maar mij leer je nog wel kennen
Nope, dit is een andere.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over die eerdere foto![]()
Dat is zij toch ook? die rechtse?
vorig topic danquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Zie geen 'eerdere' fotoMaar zolang er tetten op zitten noem ik het een vrouw tot het tegendeel bewezen is, of zo'n enorme rokersstem eruit komt.
Vind haar wel mooi, maar dit zijn allemaal discussies over smaak. En dat is eigenlijk bij voorbaat al een kansloze discussie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah ze heeft een guitig gezichtje maar ik vind dr wangen te bol om dr in een rijtje 'knappe' te zetten
oh, dan lijken die twee op elkaarquote:
sja dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zodat je z'n uiterlijk kunt beoordelen ipv hetgene wat de vrouwen aantrekkelijk aan hem vinden? Je snapt toch zelf ook wel dat je dan met een teleurgesteld zou worden?
vrouwen houden wel van zelfverzekerde mannen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja dat is ook wel weer waar
maar als hij zich irl profileert zoals hij hier in singles doet kan ik me niet voorstellen dat hij veel kan neuken
Dat is dan wel weer begrijpelijkquote:
Hey. Jij hoort alleen op mij te kwijlenquote:
Heb je een reden om met d'r te pratenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geef het nu ff door op MSN aan dr.
Niet heel lelijk, maar ook niet elvisquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
Gevil, dit is Justin Bobbie. : [ afbeelding ]
Je bedoelde deze:quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan lijken die twee op elkaar
oja. en dat okselhaar moet wegquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
Gevil, dit is Justin Bobbie. : [ afbeelding ]
Ja, die heb ik ook nodig iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Heb je een reden om met d'r te praten
Mokka, en gothic lolita pin up girl style!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey. Jij hoort alleen op mij te kwijlen
arrogant en zelfverzekerd zijn 2 heel verschillende dingen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen houden wel van zelfverzekerde mannen..
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Mokka, en gothic lolita pin up girl style!
ik weet het niet meerquote:
JoeyT is gewoon leuk... Voor mij is FOK! niets meer dan vermaak.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja dat is ook wel weer waar
maar als hij zich irl profileert zoals hij hier in singles doet kan ik me niet voorstellen dat hij veel kan neuken
Het was ook vooral in die scene en hoe zijn haar zat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet heel lelijk, maar ook niet elvis![]()
tis de neus
Ik welquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het niet meer![]()
misschien stond ze gewoon lame op die eerste foto
Het is een man, geen pussy.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja. en dat okselhaar moet weg
Wie dan wel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:14 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben dan weer afwijkend, want Brad Pitt, Richard Patterson, Elvis en Johnny Depp vind ik dan weer helemaal niks...
Ik ga me snel als een klojo gedragen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT is gewoon leuk... Voor mij is FOK! niets meer dan vermaak.
Maar vergis je niet hoevaak ik via PM afspraakjes aangeboden heb gekregen. Zonder ook maar 1 foto, alleen een kut karakter. Vrouwen houden er van...
zegquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Mokka, en gothic lolita pin up girl style!
nee, ik kan daar enorm op afknappenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
arrogant en zelfverzekerd zijn 2 heel verschillende dingen!
ik ben dan wel weer heel anders en ik ga voor de verlegen tiepjes die vooral soms een beetje gek doen
zaterdag een perfecte combi gezien van mooi koppie, lekker lijf maar hij gedroeg zich uitermate geeky
de zielige geestzieke zelfkwellende vrouwen die bewust de foute jongens uitzoeken omdat ze weten dat dat uiteindelijk veilig is en geen relaties opleverd alleen pijn en verdriet waar ze dan weer over kunnen zeuren en grienen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar vergis je niet hoevaak ik via PM afspraakjes aangeboden heb gekregen. Zonder ook maar 1 foto, alleen een kut karakter. Vrouwen houden er van...
Iemand in m'n fobo vergeleek me met Ashton Kutcher............quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:14 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben dan weer afwijkend, want Brad Pitt, Richard Patterson, Elvis en Johnny Depp vind ik dan weer helemaal niks...
HAHAquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg
ik ben niet gothic
[..]
nee, ik kan daar enorm op afknappen
Maar ik ben niet arrogant. Ik zeg gewoon wat ik vind.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
arrogant en zelfverzekerd zijn 2 heel verschillende dingen!
ik ben dan wel weer heel anders en ik ga voor de verlegen tiepjes die vooral soms een beetje gek doen
zaterdag een perfecte combi gezien van mooi koppie, lekker lijf maar hij gedroeg zich uitermate geeky
Dat is geen reden voor okselhaarquote:
Hugh Jackman, Sean Bean in zijn jongere jaren...quote:
Ashton zie ik er totaal niet in, eigenlijk heb jij meer uitstraling en leuke kop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Iemand in m'n fobo vergeleek me met Ashton Kutcher............
Als ik er Demi bijkrijg, deal!
Oh Hugh is indd. wel echt knappe man.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hugh Jackman, Sean Bean in zijn jongere jaren...
Dus echte "mannen" en niet met een "jongensachtig" uiterlijk.
jij hoeft dat niet te doen want jij hebt een fobo met goeie foto'squote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik ga me snel als een klojo gedragen!
THe Power of Make Upquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:01 schreef vencodark het volgende:
Btw, stijl maakt vaak een enorm verschil. Vooral bij vrouwen eigenlijk. Inge de Bruin is totaal niet knap (althans, ik zie het echt niet), als je die een beetje oppoetst met lange, wilde blonde haren, een laag make-up en een sexy jurk, lijkt het ook heel wat.Zelfde als met zo'n andere presentatrice, Nicolette van Dam. Maar dat is ook zo'n paard om te zien. Zeker als je die blonde haren even wegdenkt en goed dat gezicht bekijkt.
quote:
Maar zijn dat vrouwen waar je uberhaupt voor wil gaan? Ik kan ook wel een bult lelijke wijven regelen, maar of ik daar echt wat mee wil...........quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ook niet een beetje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is geen reden voor okselhaar
ik snap die vergelijking echt niet maar okquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Iemand in m'n fobo vergeleek me met Ashton Kutcher............
Als ik er Demi bijkrijg, deal!
Ja en ik vind d'r knieen ook niet mooiquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah ze heeft een guitig gezichtje maar ik vind dr wangen te bol om dr in een rijtje 'knappe' te zetten
Maatja nu ben jij degene die arrogant is... zielige geestzieke zelfkwellende vrouwtjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de zielige geestzieke zelfkwellende vrouwen die bewust de foute jongens uitzoeken omdat ze weten dat dat uiteindelijk veilig is en geen relaties opleverd alleen pijn en verdriet waar ze dan weer over kunnen zeuren en grienen.
tja smaken verschillen
Neuken is neuken, met of zonder lelijke wijven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Maar zijn dat vrouwen waar je uberhaupt voor wil gaan? Ik kan ook wel een bult lelijke wijven regelen, maar of ik daar echt wat mee wil...........
Soms werkt make up ook tegen mensen hoorquote:
misschien heb ik het verkeerd gezegd, bedoelde meer een verlegen uitstraling niet dat ze echt vet verlegen zijn. Al kan dat ook zn charmes hebben als het na 2 dates dan maar over isquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik ben niet arrogant. Ik zeg gewoon wat ik vind.
Ik vind mezelf niet knapper dan iemand die knapper dan me is.
Ja en ik gedraag me niet geeky, gewoon omdat ik mezelf ken. Waarom verlegen zijn? Het leven draait om mensen ontmoeten, contacten te maken, verlegenheid werkt dat alleen maar tegen.
Tot mn 20e was ik vrij stil, vrij onzeker. Totdat ik gewoon een knop omdraaide...
Haha, ja indd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms werkt make up ook tegen mensen hoor
Ik ben er nog nooit op in gegaan. Vrijdag bijna maar toen was ik t vergetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Maar zijn dat vrouwen waar je uberhaupt voor wil gaan? Ik kan ook wel een bult lelijke wijven regelen, maar of ik daar echt wat mee wil...........
DO NOT AGREE. Anders stond m,n teller zeker op het 4 voudige.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Neuken is neuken, met of zonder lelijke wijven.
Ook niet een beetjequote:
Really? Is het net een jongetje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook niet een beetje![]()
Haar onder de nekgrens is niet toegestaan
quote:
Hoe dikker hoe lelijker vind ik vaak..quote:
ieder zijn ding dan, ik ben geen smerige vreemdganger enzo en heb een waanzinnig leuk levenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maatja nu ben jij degene die arrogant is... zielige geestzieke zelfkwellende vrouwtjes![]()
Feit is dat ik een smerige vreemdganger ben maar wel een ontzettende aardige gozer. Ik wil gewoon een heel erg leuk leven hebben en tot nu toe gaat dat erg goed.
quote:
Thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ashton zie ik er totaal niet in, eigenlijk heb jij meer uitstraling en leuke kop.
4 x 0?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
DO NOT AGREE. Anders stond m,n teller zeker op het 4 voudige.
Ja really, en jongetjes zien er volgens mij heel anders uit, want daar wordt ik toch echt niet opgewonden vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Really? Is het net een jongetje.
Moet je toch wat mannen uitzoeken met een kindervuistje daar beneden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Really? Is het net een jongetje.
Ben trws totaal verbaasd over jou en Techno.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ieder zijn ding dan, ik ben geen smerige vreemdganger enzo en heb een waanzinnig leuk leven
Nou als dat een voorbeeld is van de humor op een date met jou, ik bedank ff...quote:
hoezo verbaasd?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben trws totaal verbaasd over jou en Techno.
Rijke weduwes hebben meestal geld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:22 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Thanks
Ben jij een rijke weduwe van adel maar wel met geld?
het ergste eigenlijk is nog dat als Joey hier post ik altijd een beeld heb van een feitosa achtig figuur (uiterlijk dus)quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou als dat een voorbeeld is van de humor op een date met jou, ik bedank ff...
Baal ik ff...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou als dat een voorbeeld is van de humor op een date met jou, ik bedank ff...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef JoeyT het volgende:
En ik ga alleen uit met vrouwen die ik erg leuk vind of die gewoon heel geil zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga meteen kijken hoe Feitosa eruit zietquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het ergste eigenlijk is nog dat als Joey hier post ik altijd een beeld heb van een feitosa achtig figuur (uiterlijk dus)
maar feitosa plaats hier dan soms wel niet zo'n fantastische opmerkingen, irl is ie wel ok!
(bijna eng te denken dat joey mss ook wel ok is irl)
IM BLOODY AWESOME.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het ergste eigenlijk is nog dat als Joey hier post ik altijd een beeld heb van een feitosa achtig figuur (uiterlijk dus)
maar feitosa plaats hier dan soms wel niet zo'n fantastische opmerkingen, irl is ie wel ok!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]wat een mooi krukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]geil zijn of er geil uitzien is maar een heel klein verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je staat zo voor m,n bureau , of wat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken hoe Feitosa eruit ziet.
Ik weet ook wel zeker dat je me irl ok vindt
Geen foto's....quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken hoe Feitosa eruit ziet.
Ik weet ook wel zeker dat je me irl ok vindt
Ja potver, wilde ik net met je gaan daten. Heb je je eigen ruiten weer ingegooid!quote:
Je internet is op?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:31 schreef Aneurism het volgende:
Ik heb weer zo'n dag dat mijn internet op is, alles gelezen en gekeken.
Hoezo dat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef JoeyT het volgende:
Ben trws totaal verbaasd over jou en Techno.
het is een 8+ met een leuke lach tikkeltje praatgraag (soms mss iets TE maar niemand is perfectquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen foto's....
Hoe zou je hem beschrijven (qua uiterlijk)?
Ik moest bij jou aan Sam Rockwell denkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je staat zo voor m,n bureau , of wat?
Ik ben IRL te bekend voor velen hier om zelf te oordelenquote:
Oh crap...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja potver, wilde ik net met je gaan daten. Heb je je eigen ruiten weer ingegooid!
En lijkt, iig op het eerste gezicht, jonger dan hij is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een 8+ met een leuke lach tikkeltje praatgraag (soms mss iets TE maar niemand is perfect)
oh uiterlijk euh strak lichaam maar niet overdreven afgetrained, netjes gekleed, verzorgd, haar in leuk modelletje, moeilijk uit te leggen maar gewoon er zit zorg achter maar geen enorme mooi boy ofzo want dat is dan weer doodeng.
Hoe kan JIJ JoeyT ooit IRL ok vinden als ie vreemdgaat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Die bijna doorkrakt door die koe die erop zitquote:
gehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moest bij jou aan Sam Rockwell denken
?quote:
Waarom vind je eigenlijk dat er een standaard qua knap is? En nu niet zeggen: 'omdat dat zo is'.quote:
Alle mensen die ik hier ken en ook IRL komen hier nu niet meer, dus...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben IRL te bekend voor velen hier om zelf te oordelen.
You've killed them?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Alle mensen die ik hier ken en ook IRL komen hier nu niet meer, dus...
De mensen die ik IRL ken, vertrekken gewoon naar heel ver wegquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Alle mensen die ik hier ken en ook IRL komen hier nu niet meer, dus...
ik heb nooit beweerd dat ik joey niet ok vind ivm zijn vreemdgaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hoe kan JIJ JoeyT ooit IRL ok vinden als ie vreemdgaat?
Je hebt hem veroordeeld op zijn gedrag op dit forum, dat gaat niet weg als hij aardig is daarbuiten.
Australie, op je ranch zeker?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De mensen die ik IRL ken, vertrekken gewoon naar heel ver weg
Omdat de meeste populaire mannen qua uiterlijk volgens hem aan een patroon voldoen denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom vind je eigenlijk dat er een standaard qua knap is? En nu niet zeggen: 'omdat dat zo is'.
Ja. Jij kiest gelijk de slechtste foto van m uitquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De mensen die ik IRL ken, vertrekken gewoon naar heel ver weg
Hmmm, ik luister denk ik meer dan ik praat. Ik laat anderen graag praten omdat ze zich dan sneller vertrouwd voelen. Mn kledingsstijl is casual... Juist niet netjes omdat ik de hele week al in pak loop. Haar zit geen model in... Liefst beetje wax voor het slapengaan en de volgende dag gewoon opstaan en kijken he t zit. Dat vind ik weer sexy aan Robert Pattinsonquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een 8+ met een leuke lach tikkeltje praatgraag (soms mss iets TE maar niemand is perfect)
oh uiterlijk euh strak lichaam maar niet overdreven afgetrained, netjes gekleed, verzorgd, haar in leuk modelletje, moeilijk uit te leggen maar gewoon er zit zorg achter maar geen enorme mooi boy ofzo want dat is dan weer doodeng.
... point takenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb nooit beweerd dat ik joey niet ok vind ivm zijn vreemdgaan
zijn arrogante postgedrag vind ik minder
dat hij een smerige vreemdganger is (zijn eigen woorden) daar zal ik me dan van bewust zijn als ik hem onverhoopt toch ok zou vinden irl.
(even techno buiten deze hypotetische stelling houdende) dan zou ik hem alleen gebruiken maar wel zorgen dat ik geen gevoelens voor hem zou ontwikkelen
En in welke situaties maak je daar gebruik van?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Lotusss het volgende:
Ik kwam er trouwens achter dit weekend dat ik niet eens meer mijn "blik des doods" kan oproepen...
Ik ben echt lief geworden!
Nee, die wil ik niet op mn ranchquote:
Hoezo denkt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]Je zegt iedere keer tegen ze dat je denkt dat je zwanger bent?
Ooh ben jij daar verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die wil ik niet op mn ranch
Hij zit ondergedoken in Rio
wacht, ik zoek een andere!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Jij kiest gelijk de slechtste foto van m uit
Jupquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh ben jij daar verantwoordelijk voor.
oh en nog belangrijker.... ik vind hem dus online niet zo tof, irl heb ik geen idee, ikzelf heb hier ook wel een ietwat afwijkend postgedrag tegenover mijn irl houding. Ben wel mezelf maar bepaalde eigenschappen van mezelf kan ik hier vet uitvergrotenquote:
Ja, weetje hoe gevaarlijk jij bent met dat kapselquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die wil ik niet op mn ranch
Hij zit ondergedoken in Rio
Dat lijkt wel die gozer uit My name is Earl.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
wacht, ik zoek een andere!
[ afbeelding ]
Als ik mensen af wil schrikken en weg wil hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En in welke situaties maak je daar gebruik van?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
En ik heb ook gezegd dat ie voorlopig niet terug hoeft te komen
Zoals?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik mensen af wil schrikken en weg wil hebben.
Gelukkig luister ik zelden naar jouquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
En ik heb ook gezegd dat ie voorlopig niet terug hoeft te komen
meer dit eigenlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
wacht, ik zoek een andere!
[ afbeelding ]
* djayzz annuleert kaartje naar vencoquote:
Joh, dat meen je niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef Duimelot het volgende:
oh en nog belangrijker.... ik vind hem dus online niet zo tof, irl heb ik geen idee, ikzelf heb hier ook wel een ietwat afwijkend postgedrag tegenover mijn irl houding. Ben wel mezelf maar bepaalde eigenschappen van mezelf kan ik hier vet uitvergroten
Mijn verjaardag is al voorbij hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
* djayzz annuleert kaartje naar venco
GMTAquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt wel die gozer uit My name is Earl.
Zonder dat kapsel ook hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, weetje hoe gevaarlijk jij bent met dat kapsel
Dan heb ik een probleemquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tot er een blijft plakken omdat ie graag de pappa wilt spelen.
Yayquote:
Kuch, maar je baas welquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gelukkig luister ik zelden naar jou
Ik weet wel dat het hem niet is, maar op die 2e foto lijkt ie er echt op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef mahlah het volgende:
[..]
GMTA
Maar we hebben we het allebei fout![]()
Het was gewoon een ansichtkaartje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is al voorbij hoor.
Dat is dus precies wat op vakantie gebeurd is. Heb een onwijs onwijs leuk meisje ontmoet uit Duitsland. Na 2/3 dagen begon ik stapel verliefd op dr te worden (ben het nog steeds). We zagen elkaar 24/7. Was ontzettend leuk de eerste dagen maar er mistte 1 ding. Overgave van haar gevoelens. Ik kon er de vinger niet op leggen, maar als het verder ging dan aantrekkingskracht dan werd ze 'koud/kil'. Op de 6e dag waren we aan het lopen en zei ze opeens: "I know" dus ik "what do you mean?". Zij: "i know you're in a relationship". Dat was de reden dat ze elke keer tegen me zij dat het "just for fun" was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(even techno buiten deze hypotetische stelling houdende) dan zou ik hem alleen gebruiken maar wel zorgen dat ik geen gevoelens voor hem zou ontwikkelen
Ooh zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was gewoon een ansichtkaartje.
Hoe was je feestje trouwens nog?
Ik weet dat je dat weet .. maar dacht het ook. Daaromquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het hem niet is, maar op die 2e foto lijkt ie er echt op.
Mooi verhaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat op vakantie gebeurd is. Heb een onwijs onwijs leuk meisje ontmoet uit Duitsland. Na 2/3 dagen begon ik stapel verliefd op dr te worden (ben het nog steeds). We zagen elkaar 24/7. Was ontzettend leuk de eerste dagen maar er mistte 1 ding. Overgave van haar gevoelens. Ik kon er de vinger niet op leggen, maar als het verder ging dan aantrekkingskracht dan werd ze 'koud/kil'. Op de 6e dag waren we aan het lopen en zei ze opeens: "I know" dus ik "what do you mean?". Zij: "i know you're in a relationship". Dat was de reden dat ze elke keer tegen me zij dat het "just for fun" was.
Uiteindelijk is ze stapel op mij geworden en komt ze vrijdagavond naar Amsterdam. Mn punt is dat de liefde altijd overwint.
bedoel je nu ook dat je stiekem vlindertjes voelt en mss wel een hele tijd geen smerige vreemdganger gaat zijn!?!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat op vakantie gebeurd is. Heb een onwijs onwijs leuk meisje ontmoet uit Duitsland. Na 2/3 dagen begon ik stapel verliefd op dr te worden (ben het nog steeds). We zagen elkaar 24/7. Was ontzettend leuk de eerste dagen maar er mistte 1 ding. Overgave van haar gevoelens. Ik kon er de vinger niet op leggen, maar als het verder ging dan aantrekkingskracht dan werd ze 'koud/kil'. Op de 6e dag waren we aan het lopen en zei ze opeens: "I know" dus ik "what do you mean?". Zij: "i know you're in a relationship". Dat was de reden dat ze elke keer tegen me zij dat het "just for fun" was.
Uiteindelijk is ze stapel op mij geworden en komt ze vrijdagavond naar Amsterdam. Mn punt is dat de liefde altijd overwint.
Truequote:
Blijkbaar wel jaquote:[..]
Dan heb ik een probleem![]()
[..]
Yay![]()
[..]
Kuch, maar je baas wel
quote:Beste David,
Begrijp dat je nuttig werk verzet in Rio voor onze SRI werken, goed om te horen.
Ik wil je vragen om iets langer in Rio te blijven en de overdracht met Robin in Rio te hebben.
Heb dit vandaag met je leidinggevende besproken, is efficienter en voorkomt mogelijke misverstanden.
Bij voorbaat dank voor je medewerking.
Met vriendelijke groet,
Maurice
Manager SRI
Geen idee.... irritante mannen tijdens het stappen ofzo...quote:
Maar die zijn niet per definitie voor iedereen even knap, dus ik begrijp het niet zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef mahlah het volgende:
Omdat de meeste populaire mannen qua uiterlijk volgens hem aan een patroon voldoen denk ik.
Mag ik wel beginnen omdat die er is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom vind je eigenlijk dat er een standaard qua knap is? En nu niet zeggen: 'omdat dat zo is'.
Whehehe.... je bent ergens in Oktober een keer in NL te vinden dus....?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen idee.... irritante mannen tijdens het stappen ofzo...
Zie ook mijn eerdere vergelijking met McDonaldsquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar die zijn niet per definitie voor iedereen even knap, dus ik begrijp het niet zo.
Ik heb m in de pocketquote:
Dacht het wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef JoeyT het volgende:
Behalve als je zo ontzettend knap bent dan boeit karakter nauwelijks.
Ik zou echt geen probleem hebben om daar nog maanden te zitten..quote:
Dus door jou zit ik extra lang in Rio de Janeiro en wordt alles voor me betaald.quote:
Er wordt oneindig veel meer NIET McD voer verkocht per dag dan wel hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zie ook mijn eerdere vergelijking met McDonalds
Ze maken niet het lekkerste eten, maar verdienen wel het meest van alle restaurants
Sja, die baas van je is heul niet moeilijk te overtuigenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus door jou zit ik extra lang in Rio de Janeiro en wordt alles voor me betaald.
Ik haat jou!
Je zal blij zijn als ik weer terug ben kutwijfquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, die baas van je is heul niet moeilijk te overtuigen
Alles voor de rust
Niet stiekem hoor... Ben compleet weg van dr... En als ik een nieuwe relatie aanga dan hoop ik nooit meer vreemd te gaan en ga ik er 100% zeker voor in therapie (puur omdat ik eraan verslaafd ben). Maar op dit moment heb ik nog een relatie. En zij komt pas over 2 weken terug. Dus dat zal eerst afgekapt moeten worden...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bedoel je nu ook dat je stiekem vlindertjes voelt en mss wel een hele tijd geen smerige vreemdganger gaat zijn!?!?
Ik had altijd een heel ander beeld van Techno. Hij had volgens mij nooit foto's dus dan verzin je er zelf wat bij. Van jou wist ik dat je een knappe vrouw zou zijn.quote:en hoezo was je nu verbaasd over Techno en mij???
daar ben ik het zo niet mee eens he! Voor mij is uitsraling nr1, karakter nr2 en uiterlijk nr3quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Behalve als je zo ontzettend knap bent dan boeit karakter nauwelijks.
Veel plezier nog.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet stiekem hoor... Ben compleet weg van dr... En als ik een nieuwe relatie aanga dan hoop ik nooit meer vreemd te gaan en ga ik er 100% zeker voor in therapie (puur omdat ik eraan verslaafd ben). Maar op dit moment heb ik nog een relatie. En zij komt pas over 2 weken terug. Dus dat zal eerst afgekapt moeten worden...
Dus eigenlijk vind ik mezelf nu wel ontzettend ver gaan. Heb zoiets nog nooit gedaan.
[..]
Ik had altijd een heel ander beeld van Techno. Hij had volgens mij nooit foto's dus dan verzin je er zelf wat bij. Van jou wist ik dat je een knappe vrouw zou zijn.
Overigens heb ik Techno nu gezien in zn fobo en vind ik het een knappe man.
Jullie hebben trws beide kinderen toch/
Dat kan ik wel zeggen of vinden, maar dat betekent nog niet dat het waar is. Iedereen heeft andere ideeën bij knap, zo ook ik, zo ook jij. Er is geen waarheid bij knap. Als iemand arrogant is, vind ik iemand direct al minder knap. Jij denkt dan dat dat komt door jaloezie voor diegene?! Maar ik vind dat het uiterlijk toch echt samenhangt met hoe iemand zich gedraagt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef JoeyT het volgende:
Mag ik wel beginnen omdat die er is...
Als wij uit zouden gaan kan ik je precies aanwijzen wie hoe hoog op de 'ladder' staat. Uiterlijk is de binnenkomer, je karakter maakt het af. Behalve als je zo ontzettend knap bent dan boeit karakter nauwelijks.
Jij kan niet zeggen of je knapper bent dan iemand of minder knap?
Dat geloof je nog steeds he? Cute welquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je zal blij zijn als ik weer terug ben kutwijf
Kloon. Ik krijg het niet meer van mn netvlies en het is Venco's schuldquote:
Gelukkig wel ... anders komen mannen als wij nooit aan een vrouwquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er wordt oneindig veel meer NIET McD voer verkocht per dag dan wel hoor.
Jawel dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat geloof je nog steeds he? Cute wel
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon. Ik krijg het niet meer van mn netvlies en het is Venco's schuld
Ja.quote:
och, das niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |