Oh Hugh is indd. wel echt knappe man.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hugh Jackman, Sean Bean in zijn jongere jaren...
Dus echte "mannen" en niet met een "jongensachtig" uiterlijk.
jij hoeft dat niet te doen want jij hebt een fobo met goeie foto'squote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik ga me snel als een klojo gedragen!
THe Power of Make Upquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:01 schreef vencodark het volgende:
Btw, stijl maakt vaak een enorm verschil. Vooral bij vrouwen eigenlijk. Inge de Bruin is totaal niet knap (althans, ik zie het echt niet), als je die een beetje oppoetst met lange, wilde blonde haren, een laag make-up en een sexy jurk, lijkt het ook heel wat.Zelfde als met zo'n andere presentatrice, Nicolette van Dam. Maar dat is ook zo'n paard om te zien. Zeker als je die blonde haren even wegdenkt en goed dat gezicht bekijkt.
quote:
Maar zijn dat vrouwen waar je uberhaupt voor wil gaan? Ik kan ook wel een bult lelijke wijven regelen, maar of ik daar echt wat mee wil...........quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT is gewoon leuk... Voor mij is FOK! niets meer dan vermaak.
Maar vergis je niet hoevaak ik via PM afspraakjes aangeboden heb gekregen. Zonder ook maar 1 foto, alleen een kut karakter. Vrouwen houden er van...
Ook niet een beetje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is geen reden voor okselhaar
ik snap die vergelijking echt niet maar okquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Iemand in m'n fobo vergeleek me met Ashton Kutcher............
Als ik er Demi bijkrijg, deal!
Ja en ik vind d'r knieen ook niet mooiquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah ze heeft een guitig gezichtje maar ik vind dr wangen te bol om dr in een rijtje 'knappe' te zetten
Maatja nu ben jij degene die arrogant is... zielige geestzieke zelfkwellende vrouwtjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de zielige geestzieke zelfkwellende vrouwen die bewust de foute jongens uitzoeken omdat ze weten dat dat uiteindelijk veilig is en geen relaties opleverd alleen pijn en verdriet waar ze dan weer over kunnen zeuren en grienen.
tja smaken verschillen
Neuken is neuken, met of zonder lelijke wijven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Maar zijn dat vrouwen waar je uberhaupt voor wil gaan? Ik kan ook wel een bult lelijke wijven regelen, maar of ik daar echt wat mee wil...........
Soms werkt make up ook tegen mensen hoorquote:
misschien heb ik het verkeerd gezegd, bedoelde meer een verlegen uitstraling niet dat ze echt vet verlegen zijn. Al kan dat ook zn charmes hebben als het na 2 dates dan maar over isquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik ben niet arrogant. Ik zeg gewoon wat ik vind.
Ik vind mezelf niet knapper dan iemand die knapper dan me is.
Ja en ik gedraag me niet geeky, gewoon omdat ik mezelf ken. Waarom verlegen zijn? Het leven draait om mensen ontmoeten, contacten te maken, verlegenheid werkt dat alleen maar tegen.
Tot mn 20e was ik vrij stil, vrij onzeker. Totdat ik gewoon een knop omdraaide...
Haha, ja indd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms werkt make up ook tegen mensen hoor
Ik ben er nog nooit op in gegaan. Vrijdag bijna maar toen was ik t vergetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Maar zijn dat vrouwen waar je uberhaupt voor wil gaan? Ik kan ook wel een bult lelijke wijven regelen, maar of ik daar echt wat mee wil...........
DO NOT AGREE. Anders stond m,n teller zeker op het 4 voudige.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Neuken is neuken, met of zonder lelijke wijven.
Ook niet een beetjequote:
Really? Is het net een jongetje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook niet een beetje![]()
Haar onder de nekgrens is niet toegestaan
quote:
Hoe dikker hoe lelijker vind ik vaak..quote:
ieder zijn ding dan, ik ben geen smerige vreemdganger enzo en heb een waanzinnig leuk levenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maatja nu ben jij degene die arrogant is... zielige geestzieke zelfkwellende vrouwtjes![]()
Feit is dat ik een smerige vreemdganger ben maar wel een ontzettende aardige gozer. Ik wil gewoon een heel erg leuk leven hebben en tot nu toe gaat dat erg goed.
quote:
Thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ashton zie ik er totaal niet in, eigenlijk heb jij meer uitstraling en leuke kop.
4 x 0?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
DO NOT AGREE. Anders stond m,n teller zeker op het 4 voudige.
Ja really, en jongetjes zien er volgens mij heel anders uit, want daar wordt ik toch echt niet opgewonden vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Really? Is het net een jongetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |