Shht, mata is ook mijn kloon en ik mag hopen dat wij qua uiterlijk niet op elkaar lijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik was hier namelijk veel eerder dan jou.Je zou een kloon van mij dan zijn.
Maar qua uiterlijk verschillen we dag en nacht.
quote:
Nou...ik denk dat ik El. toch weleens met zo'n pin-up lok heb gezien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Shht, mata is ook mijn kloon en ik mag hopen dat wij qua uiterlijk niet op elkaar lijken
Jullie zijn allemaal klonen van mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik was hier namelijk veel eerder dan jou.Je zou een kloon van mij dan zijn.
Maar qua uiterlijk verschillen we dag en nacht.
Wat ik het mooie vind van Pitt en Clooney is de jeugdigheid. Tuurlijk ze zijn erg knap. Maar ik denk dat die jeugdigheid, het plezier in het leven, ervoor zorgt dat de halve vrouwenwereld hun geweldig vindt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, Pitt heeft zeker een goeie kop etc. Maar ik word er niet warm van. Depp heeft het!![]()
Heb gister de laatste film met Heath Ledger gekocht en die had toch ook wel wat.Maar vond ik ook geen type van 'standaard' knap. Geen Pitt.
Jupquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
Btw, Gevil, ik draai nu de Best of van Limp Bizkit. Ook wel wat voor jou zeker?
Maar die vrouwen hebben ook een stijl, dat zie je zo op de foto. Trouwens, Depp heeft zoveel verschillende stijlen (gehad). Zijn gezicht op zich heeft ook echt iets. Vooral in zijn spel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
![]()
Maar alleen maar omdat hij gewoon stijl heeft ....
Ik denk dat als je hem niet zou kennen van zijn films, je hem slechts als "pretty boy" zou zien.
Deze discussie over looks heeft daarom ook alleen zin als je stijl van de mannen ook echt niet zou kennen.
Het begon namelijk over onbekende vrouwen op de foto van djayzzz
Elvis?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
Maar nog steeds in mn elvismood
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat ik El. toch weleens met zo'n pin-up lok heb gezien.
Die knapper waren dan de gem FOK!sterquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
![]()
Maar alleen maar omdat hij gewoon stijl heeft ....
Ik denk dat als je hem niet zou kennen van zijn films, je hem slechts als "pretty boy" zou zien.
Deze discussie over looks heeft daarom ook alleen zin als je stijl van de mannen ook echt niet zou kennen.
Het begon namelijk over onbekende vrouwen op de foto van djayzzz
Ik hou van Elvis.quote:
Dat is precies wat ik bedoel. Mannen lezen de stijl van die vrouwen af op 1 foto.... en jij noemt hier mannen van wie je al verschillende stijlen hebt gezien. Kunnen vrouwen hier een gezicht van een man laten zien die ze mooi vinden, puur op basis van 1 foto.... de manier waarop hij kijkt in een groep.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die vrouwen hebben ook een stijl, dat zie je zo op de foto. Trouwens, Depp heeft zoveel verschillende stijlen (gehad). Zijn gezicht op zich heeft ook echt iets. Vooral in zijn spel.
niet echtquote:
heb je niet een foto via internet van een onbekend iemand waar jij mee te vergelijken bent?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik het mooie vind van Pitt en Clooney is de jeugdigheid. Tuurlijk ze zijn erg knap. Maar ik denk dat die jeugdigheid, het plezier in het leven, ervoor zorgt dat de halve vrouwenwereld hun geweldig vindt.
Het is ook iets waarom vrouwen op mij vallen (en nee bij lange na niet in de mate). Maar gewoon het plezier dat je uitstraalt, het altijd lachen, de kleine ogen. Net alsof niets je kan raken...
Plaats een foto en we zullen reagerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Mannen lezen de stijl van die vrouwen af op 1 foto.... en jij noemt hier mannen van wie je al verschillende stijlen hebt gezien. Kunnen vrouwen hier een gezicht van een man laten zien die ze mooi vinden, puur op basis van 1 foto.... de manier waarop hij kijkt in een groep.
Hier nog zo eenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die knapper waren dan de gem FOK!ster
Knappe kop wel hoor. Kijk je weleens The Hills? Die Justin Bobbie/Bobby? Ook net Elvis als zijn haar kort is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou van Elvis.
Toen ie nog niet dik was was ie echt mooi
[ afbeelding ]
ik vind haar een beetje mannelijk, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hier nog zo een![]()
[ link | afbeelding ]
Nee kijk ik nooitquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knappe kop wel hoor. Kijk je weleens The Hills? Die Justin Bobbie/Bobby? Ook net Elvis als zijn haar kort is.Viel me vd week ineens op.
Vind ik niet. Mooie vrouw hoor, niet mijn type maar wel een mooie vrouw.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind haar een beetje mannelijk, of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |