Zo ben ik verliefd geworden op Bellaquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn karakter in die films is namelijk: lief, geil, eerlijk, mannelijk etc etc
de films sleurt meisjes en vrouwen een verhaal in en ze worden 'verliefd' op het karakter en daardoor op die kop.
Ja, ik leef nog en ik had toestemming om dat te plaatsen hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey DK, nog steeds alive?
Does niet zo engSarcasme en Cynisme willen we zien bij jou
Vind die 2 mensen wel heel veel chemie hebben op het schermquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zo ben ik verliefd geworden op Bella![]()
Achterlijk irritante trut is het ook, maar toch *zwijmel*
Oh, nou vooruit danquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog en ik had toestemming om dat te plaatsen hoor!
was een grapje hoop ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog en ik had toestemming om dat te plaatsen hoor!
ok, ik had 'photoshop' tussen quotes moeten zettenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn gewoon de contrasteffecten van mn cam![]()
Ik lees dit nooit meer en toen hoorde ik dat GvE wel een mooi snoetje had! Ik denk dat knal ik even neer! Veel plezier verders!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was een grapje hoop ik
je moet toch niet echt toestemming hebben om een andere dame een compliment te mogen geven!?!?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was een grapje hoop ik
je moet toch niet echt toestemming hebben om een andere dame een compliment te mogen geven!?!?
aanhalingstekensquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
ok, ik had 'photoshop' tussen quotes moeten zetten
Heeft Graseter je profiel gehackt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom, omdat het kan.
Wordt er over mij geroddeld?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees dit nooit meer en toen hoorde ik dat GvE wel een mooi snoetje had! Ik denk dat knal ik even neer! Veel plezier verders!
Nog al die roze wolk? Dacht dat die na een tijdje wegtrok?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef Lotusss het volgende:
DK heeft een dinnetje, dus dan is alle cynisme en sarcasme verdreven door die roze wolk.
Fuck! Ik zat nog op te zoeken hoe je die dingen ookal weer noemtquote:
Ik snap wel dat vrouwen op hm vallen. Vind hm zelf ook aantrekkelijk. Maar niet van de grootte Pitt, Law en Clooney... Cruise vind ik weer wat minder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat van die Patterson echt niet. Ik vind het een engerd.![]()
Een Pitt, een jonge cruise en clooney kan ik echt snappen.
Tja, Pitt heeft zeker een goeie kop etc. Maar ik word er niet warm van. Depp heeft het!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap wel dat vrouwen op hm vallen. Vind hm zelf ook aantrekkelijk. Maar niet van de grootte Pitt, Law en Clooney... Cruise vind ik weer wat minder.
[ afbeelding ]
Met hem zou ik zoenen als ik de kans kreeg![]()
![]()
whehe pechquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Fuck! Ik zat nog op te zoeken hoe je die dingen ookal weer noemt
Sorry,quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Positieve dingen zijn geen roddels.
jijquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, Pitt heeft zeker een goeie kop etc. Maar ik word er niet warm van. Depp heeft het!![]()
Heb gister de laatste film met Heath Ledger gekocht en die had toch ook wel wat.Maar vond ik ook geen type van 'standaard' knap. Geen Pitt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij
wij delen zo de zelfde mening
je bent niet toevallig ook een kloon van mij he?quote:
Nee, ik was hier namelijk veel eerder dan jou.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent niet toevallig ook een kloon van mij he?
Want Venco is stiekem een negert!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik was hier namelijk veel eerder dan jou.Je zou een kloon van mij dan zijn.
Maar qua uiterlijk verschillen we dag en nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |