Jamaar ik hou toch van jequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt maar wel hier, en nu wel ineens gaan slijmen en hartjes enzo he?
Wesley heeft op zich een leuk smoeltje. Patterson heeft gewoon een goeie tv kop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies.. maar wesley heeft wel betere looks dan die lelijke patterson
Tja, je las gelukkig over het woord 'meestal' heen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef Godtje het volgende:
Gelukkig voor Technoanders was het in zijn eentje bingo in het bejaardentehuis geworden.
Ik vond het weer zo standaard voor mij om Pitt, :aw Farrell etc te gebruiken dus bedacht me wat is nu 'in' bij de meisjes en moest aan hem denken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
In Nederland denk ik wel ja. Patterson heeft misschien een goeie kop voor tv/films maar werkelijk knap? Betwijfel het. Hij heeft wel een overdreven mannelijke kin maar verder..mwa.
In Amerika en Engeland is Patterson aardig populair dus niet zo gek dat ze hem daar zouden kiezen.
Ik moest en zou het uitproberen.. nu komt mn blonde pluk echt goed uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie het. Je kan zo in Grease.Nee, maar past wel echt bij je. Het is wel tof.
Dat is het alquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet het nog soepen?
Dat er eentje eerder in is getrapt wist ik namelijk nog.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, je las gelukkig over het woord 'meestal' heen.
Nee da's de verkeerde kant zeggen zequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
HM
ben je al aan Ang3ls kant?![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig voor Technoanders was het in zijn eentje bingo in het bejaardentehuis geworden.
Alleen wanneer ie wit met glitters is geschminktquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wesley heeft op zich een leuk smoeltje. Patterson heeft gewoon een goeie tv kop.
Ik snap dat van die Patterson echt niet. Ik vind het een engerd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond het weer zo standaard voor mij om Pitt, :aw Farrell etc te gebruiken dus bedacht me wat is nu 'in' bij de meisjes en moest aan hem denken.
Je snapt mn punt denk ik?
Er is gewoon een algemeen beeld van knap.
Ik snap je punt zeker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond het weer zo standaard voor mij om Pitt, :aw Farrell etc te gebruiken dus bedacht me wat is nu 'in' bij de meisjes en moest aan hem denken.
Nee hoor, dat zijn gewoon de contrasteffecten van mn camquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Nee da's de verkeerde kant zeggen ze
Precies.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat van die Patterson echt niet. Ik vind het een engerd.![]()
Een Pitt, een jonge cruise en clooney kan ik echt snappen.
Zelfs de jonge Cruise liet de rillingen over mn rug lopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat van die Patterson echt niet. Ik vind het een engerd.![]()
Een Pitt, een jonge cruise en clooney kan ik echt snappen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dit
Wel een leuk snoetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er is een gemiddeld beeld van knap ... maar dat McDonalds populair is wil niet zeggen dat mensen dat ook het lekkerste eten vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
.....
dan ben ik nr3 hier die niet voor patterson zou gaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey DK, nog steeds alive?quote:
Koningin der nuancequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap je punt zeker.En natuurlijk zijn er bepaalde uiterlijke kenmerken wat iemand vaak mooier maakt. Ik kan voor 100 % begrijpen dat een Pitt en Clooney populair zijn. Maar bij sommige is het ook heel verdeeld, zoals Angelina Jolie. Sommige zweren erbij, anderen vinden haar echt heel lelijk. Ik vind haar wel wat hebben maar kan me ook voorstellen dat anderen het niets vinden.
En dat herken je niet in zijn post?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey DK, nog steeds alive?
Does niet zo engSarcasme en Cynisme willen we zien bij jou
Niet zo extreem als normaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat herken je niet in zijn post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |