Maar die zijn niet per definitie voor iedereen even knap, dus ik begrijp het niet zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef mahlah het volgende:
Omdat de meeste populaire mannen qua uiterlijk volgens hem aan een patroon voldoen denk ik.
Mag ik wel beginnen omdat die er is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom vind je eigenlijk dat er een standaard qua knap is? En nu niet zeggen: 'omdat dat zo is'.
Whehehe.... je bent ergens in Oktober een keer in NL te vinden dus....?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen idee.... irritante mannen tijdens het stappen ofzo...
Zie ook mijn eerdere vergelijking met McDonaldsquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar die zijn niet per definitie voor iedereen even knap, dus ik begrijp het niet zo.
Ik heb m in de pocketquote:
Dacht het wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef JoeyT het volgende:
Behalve als je zo ontzettend knap bent dan boeit karakter nauwelijks.
Ik zou echt geen probleem hebben om daar nog maanden te zitten..quote:
Dus door jou zit ik extra lang in Rio de Janeiro en wordt alles voor me betaald.quote:
Er wordt oneindig veel meer NIET McD voer verkocht per dag dan wel hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zie ook mijn eerdere vergelijking met McDonalds
Ze maken niet het lekkerste eten, maar verdienen wel het meest van alle restaurants
Sja, die baas van je is heul niet moeilijk te overtuigenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus door jou zit ik extra lang in Rio de Janeiro en wordt alles voor me betaald.
Ik haat jou!
Je zal blij zijn als ik weer terug ben kutwijfquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, die baas van je is heul niet moeilijk te overtuigen
Alles voor de rust
Niet stiekem hoor... Ben compleet weg van dr... En als ik een nieuwe relatie aanga dan hoop ik nooit meer vreemd te gaan en ga ik er 100% zeker voor in therapie (puur omdat ik eraan verslaafd ben). Maar op dit moment heb ik nog een relatie. En zij komt pas over 2 weken terug. Dus dat zal eerst afgekapt moeten worden...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bedoel je nu ook dat je stiekem vlindertjes voelt en mss wel een hele tijd geen smerige vreemdganger gaat zijn!?!?
Ik had altijd een heel ander beeld van Techno. Hij had volgens mij nooit foto's dus dan verzin je er zelf wat bij. Van jou wist ik dat je een knappe vrouw zou zijn.quote:en hoezo was je nu verbaasd over Techno en mij???
daar ben ik het zo niet mee eens he! Voor mij is uitsraling nr1, karakter nr2 en uiterlijk nr3quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Behalve als je zo ontzettend knap bent dan boeit karakter nauwelijks.
Veel plezier nog.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet stiekem hoor... Ben compleet weg van dr... En als ik een nieuwe relatie aanga dan hoop ik nooit meer vreemd te gaan en ga ik er 100% zeker voor in therapie (puur omdat ik eraan verslaafd ben). Maar op dit moment heb ik nog een relatie. En zij komt pas over 2 weken terug. Dus dat zal eerst afgekapt moeten worden...
Dus eigenlijk vind ik mezelf nu wel ontzettend ver gaan. Heb zoiets nog nooit gedaan.
[..]
Ik had altijd een heel ander beeld van Techno. Hij had volgens mij nooit foto's dus dan verzin je er zelf wat bij. Van jou wist ik dat je een knappe vrouw zou zijn.
Overigens heb ik Techno nu gezien in zn fobo en vind ik het een knappe man.
Jullie hebben trws beide kinderen toch/
Dat kan ik wel zeggen of vinden, maar dat betekent nog niet dat het waar is. Iedereen heeft andere ideeën bij knap, zo ook ik, zo ook jij. Er is geen waarheid bij knap. Als iemand arrogant is, vind ik iemand direct al minder knap. Jij denkt dan dat dat komt door jaloezie voor diegene?! Maar ik vind dat het uiterlijk toch echt samenhangt met hoe iemand zich gedraagt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef JoeyT het volgende:
Mag ik wel beginnen omdat die er is...
Als wij uit zouden gaan kan ik je precies aanwijzen wie hoe hoog op de 'ladder' staat. Uiterlijk is de binnenkomer, je karakter maakt het af. Behalve als je zo ontzettend knap bent dan boeit karakter nauwelijks.
Jij kan niet zeggen of je knapper bent dan iemand of minder knap?
Dat geloof je nog steeds he? Cute welquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je zal blij zijn als ik weer terug ben kutwijf
Kloon. Ik krijg het niet meer van mn netvlies en het is Venco's schuldquote:
Gelukkig wel ... anders komen mannen als wij nooit aan een vrouwquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er wordt oneindig veel meer NIET McD voer verkocht per dag dan wel hoor.
Jawel dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat geloof je nog steeds he? Cute wel
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon. Ik krijg het niet meer van mn netvlies en het is Venco's schuld
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |