Moet je toch wat mannen uitzoeken met een kindervuistje daar beneden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Really? Is het net een jongetje.
Ben trws totaal verbaasd over jou en Techno.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ieder zijn ding dan, ik ben geen smerige vreemdganger enzo en heb een waanzinnig leuk leven
Nou als dat een voorbeeld is van de humor op een date met jou, ik bedank ff...quote:
hoezo verbaasd?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben trws totaal verbaasd over jou en Techno.
Rijke weduwes hebben meestal geld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:22 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Thanks
Ben jij een rijke weduwe van adel maar wel met geld?
het ergste eigenlijk is nog dat als Joey hier post ik altijd een beeld heb van een feitosa achtig figuur (uiterlijk dus)quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou als dat een voorbeeld is van de humor op een date met jou, ik bedank ff...
Baal ik ff...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou als dat een voorbeeld is van de humor op een date met jou, ik bedank ff...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef JoeyT het volgende:
En ik ga alleen uit met vrouwen die ik erg leuk vind of die gewoon heel geil zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga meteen kijken hoe Feitosa eruit zietquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het ergste eigenlijk is nog dat als Joey hier post ik altijd een beeld heb van een feitosa achtig figuur (uiterlijk dus)
maar feitosa plaats hier dan soms wel niet zo'n fantastische opmerkingen, irl is ie wel ok!
(bijna eng te denken dat joey mss ook wel ok is irl)
IM BLOODY AWESOME.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het ergste eigenlijk is nog dat als Joey hier post ik altijd een beeld heb van een feitosa achtig figuur (uiterlijk dus)
maar feitosa plaats hier dan soms wel niet zo'n fantastische opmerkingen, irl is ie wel ok!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]wat een mooi krukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]geil zijn of er geil uitzien is maar een heel klein verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je staat zo voor m,n bureau , of wat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken hoe Feitosa eruit ziet.
Ik weet ook wel zeker dat je me irl ok vindt
Geen foto's....quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken hoe Feitosa eruit ziet.
Ik weet ook wel zeker dat je me irl ok vindt
Ja potver, wilde ik net met je gaan daten. Heb je je eigen ruiten weer ingegooid!quote:
Je internet is op?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:31 schreef Aneurism het volgende:
Ik heb weer zo'n dag dat mijn internet op is, alles gelezen en gekeken.
Hoezo dat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef JoeyT het volgende:
Ben trws totaal verbaasd over jou en Techno.
het is een 8+ met een leuke lach tikkeltje praatgraag (soms mss iets TE maar niemand is perfectquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen foto's....
Hoe zou je hem beschrijven (qua uiterlijk)?
Ik moest bij jou aan Sam Rockwell denkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je staat zo voor m,n bureau , of wat?
Ik ben IRL te bekend voor velen hier om zelf te oordelenquote:
Oh crap...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja potver, wilde ik net met je gaan daten. Heb je je eigen ruiten weer ingegooid!
En lijkt, iig op het eerste gezicht, jonger dan hij is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een 8+ met een leuke lach tikkeltje praatgraag (soms mss iets TE maar niemand is perfect)
oh uiterlijk euh strak lichaam maar niet overdreven afgetrained, netjes gekleed, verzorgd, haar in leuk modelletje, moeilijk uit te leggen maar gewoon er zit zorg achter maar geen enorme mooi boy ofzo want dat is dan weer doodeng.
Hoe kan JIJ JoeyT ooit IRL ok vinden als ie vreemdgaat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Die bijna doorkrakt door die koe die erop zitquote:
gehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moest bij jou aan Sam Rockwell denken
?quote:
Waarom vind je eigenlijk dat er een standaard qua knap is? En nu niet zeggen: 'omdat dat zo is'.quote:
Alle mensen die ik hier ken en ook IRL komen hier nu niet meer, dus...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben IRL te bekend voor velen hier om zelf te oordelen.
You've killed them?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Alle mensen die ik hier ken en ook IRL komen hier nu niet meer, dus...
De mensen die ik IRL ken, vertrekken gewoon naar heel ver wegquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Alle mensen die ik hier ken en ook IRL komen hier nu niet meer, dus...
ik heb nooit beweerd dat ik joey niet ok vind ivm zijn vreemdgaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hoe kan JIJ JoeyT ooit IRL ok vinden als ie vreemdgaat?
Je hebt hem veroordeeld op zijn gedrag op dit forum, dat gaat niet weg als hij aardig is daarbuiten.
Australie, op je ranch zeker?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De mensen die ik IRL ken, vertrekken gewoon naar heel ver weg
Omdat de meeste populaire mannen qua uiterlijk volgens hem aan een patroon voldoen denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom vind je eigenlijk dat er een standaard qua knap is? En nu niet zeggen: 'omdat dat zo is'.
Ja. Jij kiest gelijk de slechtste foto van m uitquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De mensen die ik IRL ken, vertrekken gewoon naar heel ver weg
Hmmm, ik luister denk ik meer dan ik praat. Ik laat anderen graag praten omdat ze zich dan sneller vertrouwd voelen. Mn kledingsstijl is casual... Juist niet netjes omdat ik de hele week al in pak loop. Haar zit geen model in... Liefst beetje wax voor het slapengaan en de volgende dag gewoon opstaan en kijken he t zit. Dat vind ik weer sexy aan Robert Pattinsonquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een 8+ met een leuke lach tikkeltje praatgraag (soms mss iets TE maar niemand is perfect)
oh uiterlijk euh strak lichaam maar niet overdreven afgetrained, netjes gekleed, verzorgd, haar in leuk modelletje, moeilijk uit te leggen maar gewoon er zit zorg achter maar geen enorme mooi boy ofzo want dat is dan weer doodeng.
... point takenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb nooit beweerd dat ik joey niet ok vind ivm zijn vreemdgaan
zijn arrogante postgedrag vind ik minder
dat hij een smerige vreemdganger is (zijn eigen woorden) daar zal ik me dan van bewust zijn als ik hem onverhoopt toch ok zou vinden irl.
(even techno buiten deze hypotetische stelling houdende) dan zou ik hem alleen gebruiken maar wel zorgen dat ik geen gevoelens voor hem zou ontwikkelen
En in welke situaties maak je daar gebruik van?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Lotusss het volgende:
Ik kwam er trouwens achter dit weekend dat ik niet eens meer mijn "blik des doods" kan oproepen...
Ik ben echt lief geworden!
Nee, die wil ik niet op mn ranchquote:
Hoezo denkt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]Je zegt iedere keer tegen ze dat je denkt dat je zwanger bent?
Ooh ben jij daar verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die wil ik niet op mn ranch
Hij zit ondergedoken in Rio
wacht, ik zoek een andere!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Jij kiest gelijk de slechtste foto van m uit
Jupquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh ben jij daar verantwoordelijk voor.
oh en nog belangrijker.... ik vind hem dus online niet zo tof, irl heb ik geen idee, ikzelf heb hier ook wel een ietwat afwijkend postgedrag tegenover mijn irl houding. Ben wel mezelf maar bepaalde eigenschappen van mezelf kan ik hier vet uitvergrotenquote:
Ja, weetje hoe gevaarlijk jij bent met dat kapselquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die wil ik niet op mn ranch
Hij zit ondergedoken in Rio
Dat lijkt wel die gozer uit My name is Earl.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
wacht, ik zoek een andere!
[ afbeelding ]
Als ik mensen af wil schrikken en weg wil hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En in welke situaties maak je daar gebruik van?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
En ik heb ook gezegd dat ie voorlopig niet terug hoeft te komen
Zoals?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik mensen af wil schrikken en weg wil hebben.
Gelukkig luister ik zelden naar jouquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
En ik heb ook gezegd dat ie voorlopig niet terug hoeft te komen
meer dit eigenlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
wacht, ik zoek een andere!
[ afbeelding ]
* djayzz annuleert kaartje naar vencoquote:
Joh, dat meen je niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef Duimelot het volgende:
oh en nog belangrijker.... ik vind hem dus online niet zo tof, irl heb ik geen idee, ikzelf heb hier ook wel een ietwat afwijkend postgedrag tegenover mijn irl houding. Ben wel mezelf maar bepaalde eigenschappen van mezelf kan ik hier vet uitvergroten
Mijn verjaardag is al voorbij hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
* djayzz annuleert kaartje naar venco
GMTAquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt wel die gozer uit My name is Earl.
Zonder dat kapsel ook hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, weetje hoe gevaarlijk jij bent met dat kapsel
Dan heb ik een probleemquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tot er een blijft plakken omdat ie graag de pappa wilt spelen.
Yayquote:
Kuch, maar je baas welquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gelukkig luister ik zelden naar jou
Ik weet wel dat het hem niet is, maar op die 2e foto lijkt ie er echt op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef mahlah het volgende:
[..]
GMTA
Maar we hebben we het allebei fout![]()
Het was gewoon een ansichtkaartje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is al voorbij hoor.
Dat is dus precies wat op vakantie gebeurd is. Heb een onwijs onwijs leuk meisje ontmoet uit Duitsland. Na 2/3 dagen begon ik stapel verliefd op dr te worden (ben het nog steeds). We zagen elkaar 24/7. Was ontzettend leuk de eerste dagen maar er mistte 1 ding. Overgave van haar gevoelens. Ik kon er de vinger niet op leggen, maar als het verder ging dan aantrekkingskracht dan werd ze 'koud/kil'. Op de 6e dag waren we aan het lopen en zei ze opeens: "I know" dus ik "what do you mean?". Zij: "i know you're in a relationship". Dat was de reden dat ze elke keer tegen me zij dat het "just for fun" was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(even techno buiten deze hypotetische stelling houdende) dan zou ik hem alleen gebruiken maar wel zorgen dat ik geen gevoelens voor hem zou ontwikkelen
Ooh zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was gewoon een ansichtkaartje.
Hoe was je feestje trouwens nog?
Ik weet dat je dat weet .. maar dacht het ook. Daaromquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het hem niet is, maar op die 2e foto lijkt ie er echt op.
Mooi verhaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat op vakantie gebeurd is. Heb een onwijs onwijs leuk meisje ontmoet uit Duitsland. Na 2/3 dagen begon ik stapel verliefd op dr te worden (ben het nog steeds). We zagen elkaar 24/7. Was ontzettend leuk de eerste dagen maar er mistte 1 ding. Overgave van haar gevoelens. Ik kon er de vinger niet op leggen, maar als het verder ging dan aantrekkingskracht dan werd ze 'koud/kil'. Op de 6e dag waren we aan het lopen en zei ze opeens: "I know" dus ik "what do you mean?". Zij: "i know you're in a relationship". Dat was de reden dat ze elke keer tegen me zij dat het "just for fun" was.
Uiteindelijk is ze stapel op mij geworden en komt ze vrijdagavond naar Amsterdam. Mn punt is dat de liefde altijd overwint.
bedoel je nu ook dat je stiekem vlindertjes voelt en mss wel een hele tijd geen smerige vreemdganger gaat zijn!?!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat op vakantie gebeurd is. Heb een onwijs onwijs leuk meisje ontmoet uit Duitsland. Na 2/3 dagen begon ik stapel verliefd op dr te worden (ben het nog steeds). We zagen elkaar 24/7. Was ontzettend leuk de eerste dagen maar er mistte 1 ding. Overgave van haar gevoelens. Ik kon er de vinger niet op leggen, maar als het verder ging dan aantrekkingskracht dan werd ze 'koud/kil'. Op de 6e dag waren we aan het lopen en zei ze opeens: "I know" dus ik "what do you mean?". Zij: "i know you're in a relationship". Dat was de reden dat ze elke keer tegen me zij dat het "just for fun" was.
Uiteindelijk is ze stapel op mij geworden en komt ze vrijdagavond naar Amsterdam. Mn punt is dat de liefde altijd overwint.
Truequote:
Blijkbaar wel jaquote:[..]
Dan heb ik een probleem![]()
[..]
Yay![]()
[..]
Kuch, maar je baas wel
quote:Beste David,
Begrijp dat je nuttig werk verzet in Rio voor onze SRI werken, goed om te horen.
Ik wil je vragen om iets langer in Rio te blijven en de overdracht met Robin in Rio te hebben.
Heb dit vandaag met je leidinggevende besproken, is efficienter en voorkomt mogelijke misverstanden.
Bij voorbaat dank voor je medewerking.
Met vriendelijke groet,
Maurice
Manager SRI
Geen idee.... irritante mannen tijdens het stappen ofzo...quote:
Maar die zijn niet per definitie voor iedereen even knap, dus ik begrijp het niet zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef mahlah het volgende:
Omdat de meeste populaire mannen qua uiterlijk volgens hem aan een patroon voldoen denk ik.
Mag ik wel beginnen omdat die er is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom vind je eigenlijk dat er een standaard qua knap is? En nu niet zeggen: 'omdat dat zo is'.
Whehehe.... je bent ergens in Oktober een keer in NL te vinden dus....?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen idee.... irritante mannen tijdens het stappen ofzo...
Zie ook mijn eerdere vergelijking met McDonaldsquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar die zijn niet per definitie voor iedereen even knap, dus ik begrijp het niet zo.
Ik heb m in de pocketquote:
Dacht het wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef JoeyT het volgende:
Behalve als je zo ontzettend knap bent dan boeit karakter nauwelijks.
Ik zou echt geen probleem hebben om daar nog maanden te zitten..quote:
Dus door jou zit ik extra lang in Rio de Janeiro en wordt alles voor me betaald.quote:
Er wordt oneindig veel meer NIET McD voer verkocht per dag dan wel hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zie ook mijn eerdere vergelijking met McDonalds
Ze maken niet het lekkerste eten, maar verdienen wel het meest van alle restaurants
Sja, die baas van je is heul niet moeilijk te overtuigenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus door jou zit ik extra lang in Rio de Janeiro en wordt alles voor me betaald.
Ik haat jou!
Je zal blij zijn als ik weer terug ben kutwijfquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, die baas van je is heul niet moeilijk te overtuigen
Alles voor de rust
Niet stiekem hoor... Ben compleet weg van dr... En als ik een nieuwe relatie aanga dan hoop ik nooit meer vreemd te gaan en ga ik er 100% zeker voor in therapie (puur omdat ik eraan verslaafd ben). Maar op dit moment heb ik nog een relatie. En zij komt pas over 2 weken terug. Dus dat zal eerst afgekapt moeten worden...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bedoel je nu ook dat je stiekem vlindertjes voelt en mss wel een hele tijd geen smerige vreemdganger gaat zijn!?!?
Ik had altijd een heel ander beeld van Techno. Hij had volgens mij nooit foto's dus dan verzin je er zelf wat bij. Van jou wist ik dat je een knappe vrouw zou zijn.quote:en hoezo was je nu verbaasd over Techno en mij???
daar ben ik het zo niet mee eens he! Voor mij is uitsraling nr1, karakter nr2 en uiterlijk nr3quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Behalve als je zo ontzettend knap bent dan boeit karakter nauwelijks.
Veel plezier nog.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet stiekem hoor... Ben compleet weg van dr... En als ik een nieuwe relatie aanga dan hoop ik nooit meer vreemd te gaan en ga ik er 100% zeker voor in therapie (puur omdat ik eraan verslaafd ben). Maar op dit moment heb ik nog een relatie. En zij komt pas over 2 weken terug. Dus dat zal eerst afgekapt moeten worden...
Dus eigenlijk vind ik mezelf nu wel ontzettend ver gaan. Heb zoiets nog nooit gedaan.
[..]
Ik had altijd een heel ander beeld van Techno. Hij had volgens mij nooit foto's dus dan verzin je er zelf wat bij. Van jou wist ik dat je een knappe vrouw zou zijn.
Overigens heb ik Techno nu gezien in zn fobo en vind ik het een knappe man.
Jullie hebben trws beide kinderen toch/
Dat kan ik wel zeggen of vinden, maar dat betekent nog niet dat het waar is. Iedereen heeft andere ideeën bij knap, zo ook ik, zo ook jij. Er is geen waarheid bij knap. Als iemand arrogant is, vind ik iemand direct al minder knap. Jij denkt dan dat dat komt door jaloezie voor diegene?! Maar ik vind dat het uiterlijk toch echt samenhangt met hoe iemand zich gedraagt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef JoeyT het volgende:
Mag ik wel beginnen omdat die er is...
Als wij uit zouden gaan kan ik je precies aanwijzen wie hoe hoog op de 'ladder' staat. Uiterlijk is de binnenkomer, je karakter maakt het af. Behalve als je zo ontzettend knap bent dan boeit karakter nauwelijks.
Jij kan niet zeggen of je knapper bent dan iemand of minder knap?
Dat geloof je nog steeds he? Cute welquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je zal blij zijn als ik weer terug ben kutwijf
Kloon. Ik krijg het niet meer van mn netvlies en het is Venco's schuldquote:
Gelukkig wel ... anders komen mannen als wij nooit aan een vrouwquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er wordt oneindig veel meer NIET McD voer verkocht per dag dan wel hoor.
Jawel dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat geloof je nog steeds he? Cute wel
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon. Ik krijg het niet meer van mn netvlies en het is Venco's schuld
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |