Helpt dat om een koortslip te voorkomen?quote:
nee wel tongzwellingenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helpt dat om een koortslip te voorkomen?
Socios, ouwe rukker hoe was hetquote:
ik ga ook weer even Twitterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren ook een tweet geplaatst. Iets van mijn 5de in een maand of 8
is zo te achterhalen via de propertiesquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren ook een tweet geplaatst. Iets van mijn 5de in een maand of 8
oh anderen wel hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik tot nu toe ook niet gedaan
Ik mis een PIquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
ik NUL, doe niet aan die onzin. hou me alleen op in kwaliteitsfora
help me.quote:
die vergeet ik altijdquote:
Kippebouilonquote:
kipquote:
Weet ik nog niet, hangt van mijn psychische gesteldheid af.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
Bos en Pheno gaan jullie naar die meet?
zitten en zuupen....quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hangt van mijn psychische gesteldheid af.
En ook wat we gaan doen, om eerlijk te zijn.
ook halloquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Crv ik moet je gelijk geven.... Sommigen vrouwen kunnen echt niet autorijdendamn wat een debielen op de weg!!!
Dat zegt mijn vrouw nu ook altijdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Crv ik moet je gelijk geven.... Sommigen vrouwen kunnen echt niet autorijdendamn wat een debielen op de weg!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Jaquote:
nog steedsquote:
Gewoon iets gezelligs, maakt me niet echt iets uit. Een kroeg is waarschijnlijk momenteel te druk voor me. Daar ben ik de laatste tijd erg gevoelig/prikkelbaar voor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat wil jij doen dan?
Ik zeg maar wat hoor
Nee kennis afgezet en gelijk wat blijven drinkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef crv het volgende:
[..]
nog steeds
Waar zijn jullie wezen shoppen ? groningen
Klaarquote:
Of allemaal overslaan en meteen neuken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wokken toch? Daarna Ierse pub? Of Engelse ? Daarna op de tafel dansen
Nou ik ben niet van de feestcomissie dus ik durf het niet te zeggen maar zou leuk zijn als je mee gaatquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon iets gezelligs, maakt me niet echt iets uit. Een kroeg is waarschijnlijk momenteel te druk voor me. Daar ben ik de laatste tijd erg gevoelig/prikkelbaar voor.
Wat zijn de klachten van de e-patiënt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Ik moet even namens Kally doorgeven dat dr laptop wat kuurtjes heeft....dus als ze even een poosje weg is ligt het daaraan.
jaja, wie heeft ze op bezoek?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Ik moet even namens Kally doorgeven dat dr laptop wat kuurtjes heeft....dus als ze even een poosje weg is ligt het daaraan.
Ok ik werd al bezorgdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen idee, ik ben overal voor inquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wokken toch? Daarna Ierse pub? Of Engelse ? Daarna op de tafel dansen
Meet-orgiequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Of allemaal overslaan en meteen neuken?
zolang jij geen boekje opendoet over vannacht moet je je mond houdenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh bummerquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
rightquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vind ook alles best, als we maar afsluiten in een kroegquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben overal voor in
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ook alles best, als we de kroeg maar afsluiten
ik wil wel live verslag hier hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ook alles best, als we maar afsluiten in een kroeg
Myr is ongesteld dus hij is nog maagdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:24 schreef crv het volgende:
[..]
zolang jij geen boekje opendoet over vannacht moet je je mond houden![]()
ik dacht precies hetzelfdequote:
Ah, Myr is nog aan het napuffen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
rightja zo zijn die kersverse ex-maagden
Moeten we nu weer dat anaal gaan uitleggen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr is ongesteld dus hij is nog maagd
sinds wanneer kun je niet batsen als er bloed uitkomtquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse een obstakel te zijn voor sommigenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moeten we nu weer dat anaal gaan uitleggen?
WAAR STOPT HET BEELD DAN? BIJ GHEUGENTELLEN OF BIJ WINDOWS ERGENS?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
ZE KRIJGT HEM NIET MEER OPGESTART...DUS ZE IS EVEN AAN HET UITZOEKEN HOE OF WAT....d_k HAD OOK WEL TIPS EN TRICKS MAAR DAT WAS HET OOK AL NIET
oeps caps solly
Nee, niet bepaald. Het roest er niet van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse een obstakel te zijn voor sommigen
Ow ja en als ik eventueel zwanger ben, dan moeten we het volgend jaar nog een keer over doen hoorquote:
quote:
Haha, okay. Dan toch maar wokken met de meet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:24 schreef crv het volgende:
zolang jij geen boekje opendoet over vannacht moet je je mond houden![]()
nee dat duurt meestal 9 maandenquote:
BOOt.....zegt DKquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
WAAR STOPT HET BEELD DAN? BIJ GHEUGENTELLEN OF BIJ WINDOWS ERGENS?
Ik ook,lolly.
Dat is toch ook koken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:29 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Haha, okay. Dan toch maar wokken met de meet?
hoezo, dan ga je toch gewoon aan de spaquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja en als ik eventueel zwanger ben, dan moeten we het volgend jaar nog een keer over doen hoor
KOMEn er piepjes uit het apparaat?quote:
Ja maar hij is nog maagdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse een obstakel te zijn voor sommigen
Haha ja echt! Nemen we de kleine Fabregas gewoon mee. Je moet het ze met de paplepel ingietenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja en als ik eventueel zwanger ben, dan moeten we het volgend jaar nog een keer over doen hoor
w8 ff bellen......ja...nee wel als ze op een toets xdruk en naar bios ga maar bij opstarten nietquote:
Op de een of andere manier heb ik het idee dat Socios een kinky beest isquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar hij is nog maagdmisschien vind hij dat vies
Sinasquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:30 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo, dan ga je toch gewoon aan de spa
quote:
Ah, jammer, anders was het het geheugen dat deaud was. Maakt de harde schijf apart geluid? of helemaal geen? Wat ook niet goed isquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
w8 ff bellen......ja...nee wel als ze op een toets xdruk en naar bios ga maar bij opstarten niet
zo'n kind geef je toch een fantaquote:
ze hoort nietsssssssssquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jammer, anders was het het geheugen dat deaud was. Maakt de harde schijf apart geluid? of helemaal geen? Wat ook niet goed is
Dat thuisfront hoeft niet mee en kun je er niet een weekendje Nederland van maken? Doe je gelijk een familie/vrienden/Fok weekend. Je hebt nog 2 maanden de tijd!quote:
hier kan/wil ik niet te diep op ingaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat thuisfront hoeft niet mee en kun je er niet een weekendje Nederland van maken? Doe je gelijk een familie/vrienden/Fok weekend. Je hebt nog 2 maanden de tijd!
Hmm ok, sorry als ik een beetje lomp overkom. Vind het gewoon jammer!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
hier kan/wil ik niet te diep op ingaan.
Laten we maar zeggen dat ik het erg jammer vindt
Ik vrees voor een harde schijf. Maar dit is op afstand, zonder enige webcam of andere hulpmiddelen. In de bios kun je helaas ook niet echt goed meer checken, staat daar de HDD nog wel genoemd als je die laat detecteren?quote:
say what?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees voor een harde schijf. Maar dit is op afstand, zonder enige webcam of andere hulpmiddelen. In de bios kun je helaas ook niet echt goed meer checken, staat daar de HDD nog wel genoemd als je die laat detecteren?
Oh sorry, de nerd kwam even op.quote:
Mijn idee. Daar valt niet veel meer aan te testen of te doen. Echt testen kan je dat op afstand niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees voor een harde schijf. Maar dit is op afstand, zonder enige webcam of andere hulpmiddelen. In de bios kun je helaas ook niet echt goed meer checken, staat daar de HDD nog wel genoemd als je die laat detecteren?
Lastig, alleen laten detecteren in de BIOS kan, maar dat zegt nog niets. Als de kop is vastgelopen staat het alsnog netjes in de BIOS, dus dat wordt door een mannetje (of vrouwtje) laten nakijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn idee. Daar valt niet veel meer aan te testen of te doen. Echt testen kan je dat op afstand niet.
Staat gewoon in BIOS.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig, alleen laten detecteren in de BIOS kan, maar dat zegt nog niets. Als de kop is vastgelopen staat het alsnog netjes in de BIOS, dus dat wordt door een mannetje (of vrouwtje) laten nakijken.
dan moet de schijf wel rot zijn. en dan gaat de laptop op zoek naar een netwerkschijf, altijd leuk en langdurig....quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Staat gewoon in BIOS.
Verder dan BIOS komt ie niet.
In het donker flash ik andere dingen dan een BIOS.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles kan in de BIOS. Het spannendste cadeau'tje in het donker, die Pheen.
Laatst nog mijn FW geflashed van de TVquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het donker flash ik andere dingen dan een BIOS.
Wat een enorm slechte nerdy opmerking Ph. Damn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het donker flash ik andere dingen dan een BIOS.
nee hoor, je komt niet lomp overquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ok, sorry als ik een beetje lomp overkom. Vind het gewoon jammer!
Zou ook wel een onderneming zijn. Maakt niet uit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef crv het volgende:
[..]
nee hoor, je komt niet lomp over![]()
![]()
Ligt enkel heel gevoelig hier
Nerdsquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een enorm slechte nerdy opmerking Ph. Damn.
Hallo Gomiquote:
Nou ja, ander keertje?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef crv het volgende:
[..]
nee hoor, je komt niet lomp over![]()
![]()
Ligt enkel heel gevoelig hier
in andere omstandigheden zou ik dat ervoor over hebben gehadquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou ook wel een onderneming zijn. Maakt niet uit.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:55 schreef Chowi het volgende:
Ik was vergeten een TVP te plaatsen! Daarom hier een foto van een lief konijntje.
[ afbeelding ]
Liefs, Chowi..
van harte flashquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was even naar Vndc. Mijn oma was gisteren jarig en mijn vader morgen. Samen zijn ze vandaag precies 153
Bongquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was even naar Vndc. Mijn oma was gisteren jarig en mijn vader morgen. Samen zijn ze vandaag precies 153
Hej CRVquote:
Het zijn ook altijd de vrouwen die op dit soort dingen reageren.quote:
quote:
Dank, jij ook Miauwquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Mij nmoeder en mijn broer zijn vrijdag samen 100 jaar
French coffee? Ken voornamelijk de Irish coffee en die heb ik vanavond ook opquote:
Allebei een mond vol koffie nemen en dan tongzoenenquote:
Hey Kalquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
Nou ja gelukkig heb ik ook nog een pc, kut laptop
Desktops ftw toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
Ubuntu is wel okejquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer techvraagbaak geweest over msn over de desire. En dan krijg je nog een mail van iemand met windows problemen. Installeer dan linux, probleem opgelost .
Ubuntu!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer techvraagbaak geweest over msn over de desire. En dan krijg je nog een mail van iemand met windows problemen. Installeer dan linux, probleem opgelost .
Hoiquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
quote:
Mijn probleem niet wat diegene wil, ja, games spelen. En elk half jaar een nieuw epc, maar een legale windows ho maar.quote:
Jij bedankt voor je hulpquote:
Preciesquote:
Prima, een rustige zondagavond en lekker aan de Gauloise, jij?quote:
Daarom...Ubuntu, okej niet ideaal voor games maar het werkt en is legaal en goed te begrijpenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn probleem niet wat diegene wil, ja, games spelen. En elk half jaar een nieuw epc, maar een legale windows ho maar.
slapen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik.....ja ja toe maar, jullie weten het wel
Leuk! Thanks.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:03 schreef Chowi het volgende:
Hoe was je date met Myr trouwens, Socios?
Ik ken Gauloise(s) alleen maar als sigarettenmerk. Dat zal wel heel barbaars zijn hè?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Prima, een rustige zondagavond en lekker aan de Gauloise, jij?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie treinen gespot samen of wat?quote:
Maar dat klopt ook gewoonquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ken Gauloise(s) alleen maar als sigarettenmerk. Dat zal wel heel barbaars zijn hè?.
Hier gaat het goed, alleen ben ik nog steeds brak van gisteravond.
Nee, we hebben vanmiddag wel een heel stuk samen met de trein gereist.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef Chowi het volgende:
Hebben jullie treinen gespot samen of wat?
Ow, de manier waarop je het zei, deed vermoeden dat het een drank was ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook gewoon![]()
![]()
En dus brak? Ik gelukkig niet maar ga ook optijd te bed en drink geen druppel
Ze is blijven slapen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, we hebben vanmiddag wel een heel stuk samen met de trein gereist.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, we hebben vanmiddag wel een heel stuk samen met de trein gereist.
Geen roker dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow, de manier waarop je het zei, deed vermoeden dat het een drank was ofzo.
Hoi DeLunaquote:
quote:
Whehehe Socios heeft met zijn yoghurtbuks Myraela's doos volgebutst.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:12 schreef Chowi het volgende:
Whehehe Socios heeft met zijn yoghurtbuks Myraela's doos volgebutst.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehehe Socios heeft met zijn yoghurtbuks Myraela's doos volgebutst.
Haha, niets is minder waar. Ik rook zelf sigaretten en ik verkoop ze zelfs.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen roker dus
Naast Marlboro is Gauloises een van de hoofdmerken
[..]
Hoi DeLuna.
Mooi meid! Werk en prive strikt gescheiden houden! Nu kan je die fout niet meer maken!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ben me sleutels kwijtop elk plekje gezocht waar ze zouden kunnen liggen. En nu ben ik lichtelijk in paniek omdat ook de sleutels van mijn werk eraan zitten
Dat is klote, hopelijk vind je ze snel terugquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ben me sleutels kwijtop elk plekje gezocht waar ze zouden kunnen liggen. En nu ben ik lichtelijk in paniek omdat ook de sleutels van mijn werk eraan zitten
zelfde als irish maar dan met cognacquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
French coffee? Ken voornamelijk de Irish coffee en die heb ik vanavond ook op
Tofquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, niets is minder waar. Ik rook zelf sigaretten en ik verkoop ze zelf.
Ik wist wel dat het een sigarettenmerk was, maar het kon zijn dat het óók een drank was (net als met Corona; het bier of de sigaren).
AFgezien van dat C-A haar sleutels niet kan vinden, wel volgens mijquote:
valt het op?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej CRV
Jij bent ook vaak aanwezig hier
had je ze bij je ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ga zo maar zoekenalles overhoopt halen denk ik
Het is een Belgisch biermerk, lees ik net.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tof.
Snap je redenatie en logica wel idd
Gauloise zou mooi als drankje klinken idd
Een klein beetje maarquote:
Nooit van gehoord, tot dit moment danquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is een Belgisch biermerk, lees ik net.
nou ik heb vlagenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een klein beetje maar
Sommige zijn nog veel vaker actief, maar ikzelf heb dat al jaren niet meer, alleen rond mijn registratiedatum was ik erg vaak aan het posten maar sindsdien is dat sterk afgenomen
Ik heb geen idee, volgens mij heb ik ooit in 2003 of zo MSN gehad, en ben ik sinds een half jaar weer er op te vindenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef Chowi het volgende:
Pheno, sinds wanneer heb ik jou in godsnaam in mijn MSN?.
das isnds je dus de boel aan het inruimen bentquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben ze al kwijt sinds vrijdag
Nou, waar heb je allemaal geneukt, al die plekken weer even langsgaan!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben ze al kwijt sinds vrijdag
Zie nu pas dat je al een hele tijd geregistreerd staat op FOK!, maar je viel me niet eerder op tot het WK destijdsquote:
Ah da's wel vervelend jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
AFgezien van dat C-A haar sleutels niet kan vinden, wel volgens mij
Ik kan me echt niet herinneren ooit met jou gesproken te hebben op MSN, hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, volgens mij heb ik ooit in 2003 of zo MSN gehad, en ben ik sinds een half jaar weer er op te vinden
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren ooit met jou gesproken te hebben op MSN, hoor.
Wegens een seinstoring rijden er geen treinen van en naar Delfzijlquote:
Net als socios je puddingbuks kunnen leegschieten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
supercalifragilisticexpialidocious!!
jij liegt!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wegens een seinstoring rijden er geen treinen van en naar Delfzijl
uhm... Nee!(Maar ik zou het best kunnen met de hoofdrolspeler, maar die is heteroquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net als socios je puddingbuks kunnen leegschieten?
door heel nederland. Stroom storingquote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
door heel nederland. Stroom storing
Gewoon van genieten dan, van een afstandjequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
pfff loopt hier ergens in de kroeg een leuke meid rond. Zelfs met 10 juup en een wodka redbul ga ik er niet op af. Best erg. En o ja. Dit is een tvp met waarheid
Met 11 Juup durf je het welquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
pfff loopt hier ergens in de kroeg een leuke meid rond. Zelfs met 10 juup en een wodka redbul ga ik er niet op af. Best erg. En o ja. Dit is een tvp met waarheid
omgquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
supercalifragilisticexpialidocious!!
ik zeg niks .....quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met 11 Juup durf je het welgewoon doen!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik moet plassen, maar ik ga uit principe niet in de trein naar het toilet..
men probeer het eens zonder alcoholquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
doe ik. Nu weer kwijtquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon van genieten dan, van een afstandje
Heeejj daraere meiske...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met 11 Juup durf je het welgewoon doen!
Ughh neequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik moet plassen, maar ik ga uit principe niet in de trein naar het toilet..
uit het raampje hangenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
nee metquote:
ik kots pas bij 16quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeejj daraere meiske...Kennnene we elkaar fan Fokkkkckk?
![]()
Ach bietje kots in uwe truike dat gaat er in de was wel uit![]()
Dat maakt vast indruk!
Ja nou ja dat kansloos toekijken maakt indrukquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeejj daraere meiske...Kennnene we elkaar fan Fokkkkckk?
![]()
Ach bietje kots in uwe truike dat gaat er in de was wel uit![]()
Dat maakt vast indruk!
Waarom?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Gevondenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
das isnds je dus de boel aan het inruimen bent
Je faalt als je zelfs drie vrouwen jou leuk vinden en je doet niets. of ze zijn lelijk, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
ze is er nog. En 3 andere vrouwen houden me .in het oog. Ik weet niet meer
Fijn fijn fijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden
Ze zaten dus in een verhuisdoos
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden
Noem je het tegenwoordig zo?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden
Ik zou ook niks doen. Hell, ik zou het niet eens in de gaten hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je faalt als je zelfs drie vrouwen jou leuk vinden en je doet niets. of ze zijn lelijk, dat kan natuurlijk ook.
Behalve als ik echt moet. Want ik ga geen pijn lijden omdat vieze wcquote:
Maar dat heeft crazy wel. Hij moet NU naakt op de bar gaan dansen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou ook niks doen. Hell, ik zou het niet eens in de gaten hebben
I'll stand the pain!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Behalve als ik echt moet. Want ik ga geen pijn lijden omdat vieze wc
Je moet ook niet gaan zittenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vieze shit jeweetzellef! En uit het raam kan niet, ramen kunnen niet open.
Of gewoon eerst even hallo zeggenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat heeft crazy wel. Hij moet NU naakt op de bar gaan dansen!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden
Kally je bent weer levendquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Kally het volgende:
Zo ben ik weer, moest ff wat updates doen
gaat dat zo snelquote:
Oh nee echt niet, ik ben geen watje maar dat vind ik echt vreselijkquote:
ach ik ben wel wat gewend! Ik heb een week met een urineweginfectie rondgelopen, zonder naar de dokter te gaan(maar toen zat ik op dewn duur wel in het ziekenhuisquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Behalve als ik echt moet. Want ik ga geen pijn lijden omdat vieze wc
Jaaaaa nou ja op de pc ipv laptopquote:
Dan kwam er nu geen bloed meer uit me kut. 9 maanden niet ongesteld, ik zou er bijna zwanger voor willen worden.quote:
Ja maar PEE-whatsinaname-eighty-nine heeft wel een fire hose volgens de laatste inzichtenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat ik niet wil plassen in de trein
Au.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ach ik ben wel wat gewend! Ik heb een week met een urineweginfectie rondgelopen, zonder naar de dokter te gaan(maar toen zat ik op dewn duur wel in het ziekenhuis)
ok....en nu met ondertitelingquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar PEE-whatsinaname-eighty-nine heeft wel een fire hose volgens de laatste inzichten
Hij kan pissen zonder te hoeven gaan zittenquote:
Ik ook ik hangquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij kan pissen zonder te hoeven gaan zitten
Tja ach het wentquote:
maar het wiebelt en ik heb geen richtinggevoelquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij kan pissen zonder te hoeven gaan zitten
Dat deed ik ook een keer tot de trein ineens een vervelend stukje spoor over gingquote:
Alles wentquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar het wiebelt en ik heb geen richtinggevoel
Hoe was je weekend?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar het wiebelt en ik heb geen richtinggevoel
Ik ga niet in de treinquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een keer tot de trein ineens een vervelend stukje spoor over ging
Zo wordt het nooit wat tussen ons Kallyquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet in de trein![]()
Ik zit nooit in de trein
Ja maar dan kun je me juist zoveel lerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat tussen ons Kally![]()
Er staan toch wel bomen in die 1 minuut?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh nog 9 minuutjes trein en 1 minuut lopen *o*
En dan eindelijk opluchting!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh nog 9 minuutjes trein en 1 minuut lopen *o*
Nou ik plas er nooit meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet in de trein![]()
Ik zit nooit in de trein
Je wordt Modquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een topic gesloten![]()
![]()
Lieve FA's en A's.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik plas er nooit meerik was blij dat ik teenslippers aan had, al was dat een weird gevoel
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Dat is een mod eens overkomen, had al rechten maar was nog niet officieel blauw. Post ie door het slotje van een vol topic heen.IEdereen wist meteen dat hij mod zou worden.
Heb je niet hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kwam vandaag ook door zwolle!! 2 x !! Mochht ik lapo hebben moet iemand andeers ff openen!
Ik durfde toen amper nog te posten en ik was iets van 3 dagen zwart met rechten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Dat is een mod eens overkomen, had al rechten maar was nog niet officieel blauw. Post ie door het slotje van een vol topic heen.IEdereen wist meteen dat hij mod zou worden.
En ik was het gelukkig niet, was mijn collega wk-mod., toendertijdquote:
Dan heb ik rechten zonder dat ik het weet. Ook leuk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik iets van twee wekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durfde toen amper nog te posten en ik was iets van 3 dagen zwart met rechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |