quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:55 schreef Chowi het volgende:
Ik was vergeten een TVP te plaatsen! Daarom hier een foto van een lief konijntje.
[ afbeelding ]
Liefs, Chowi..
van harte flashquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was even naar Vndc. Mijn oma was gisteren jarig en mijn vader morgen. Samen zijn ze vandaag precies 153
Bongquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was even naar Vndc. Mijn oma was gisteren jarig en mijn vader morgen. Samen zijn ze vandaag precies 153
Hej CRVquote:
Het zijn ook altijd de vrouwen die op dit soort dingen reageren.quote:
quote:
Dank, jij ook Miauwquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Mij nmoeder en mijn broer zijn vrijdag samen 100 jaar
French coffee? Ken voornamelijk de Irish coffee en die heb ik vanavond ook opquote:
Allebei een mond vol koffie nemen en dan tongzoenenquote:
Hey Kalquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
Nou ja gelukkig heb ik ook nog een pc, kut laptop
Desktops ftw toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
Ubuntu is wel okejquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer techvraagbaak geweest over msn over de desire. En dan krijg je nog een mail van iemand met windows problemen. Installeer dan linux, probleem opgelost .
Ubuntu!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer techvraagbaak geweest over msn over de desire. En dan krijg je nog een mail van iemand met windows problemen. Installeer dan linux, probleem opgelost .
Hoiquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
quote:
Mijn probleem niet wat diegene wil, ja, games spelen. En elk half jaar een nieuw epc, maar een legale windows ho maar.quote:
Jij bedankt voor je hulpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |