Oh sorry, de nerd kwam even op.quote:
Mijn idee. Daar valt niet veel meer aan te testen of te doen. Echt testen kan je dat op afstand niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees voor een harde schijf. Maar dit is op afstand, zonder enige webcam of andere hulpmiddelen. In de bios kun je helaas ook niet echt goed meer checken, staat daar de HDD nog wel genoemd als je die laat detecteren?
Lastig, alleen laten detecteren in de BIOS kan, maar dat zegt nog niets. Als de kop is vastgelopen staat het alsnog netjes in de BIOS, dus dat wordt door een mannetje (of vrouwtje) laten nakijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn idee. Daar valt niet veel meer aan te testen of te doen. Echt testen kan je dat op afstand niet.
Staat gewoon in BIOS.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig, alleen laten detecteren in de BIOS kan, maar dat zegt nog niets. Als de kop is vastgelopen staat het alsnog netjes in de BIOS, dus dat wordt door een mannetje (of vrouwtje) laten nakijken.
dan moet de schijf wel rot zijn. en dan gaat de laptop op zoek naar een netwerkschijf, altijd leuk en langdurig....quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Staat gewoon in BIOS.
Verder dan BIOS komt ie niet.
In het donker flash ik andere dingen dan een BIOS.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles kan in de BIOS. Het spannendste cadeau'tje in het donker, die Pheen.
Laatst nog mijn FW geflashed van de TVquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het donker flash ik andere dingen dan een BIOS.
Wat een enorm slechte nerdy opmerking Ph. Damn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het donker flash ik andere dingen dan een BIOS.
nee hoor, je komt niet lomp overquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ok, sorry als ik een beetje lomp overkom. Vind het gewoon jammer!
Zou ook wel een onderneming zijn. Maakt niet uit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef crv het volgende:
[..]
nee hoor, je komt niet lomp over![]()
![]()
Ligt enkel heel gevoelig hier
Nerdsquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een enorm slechte nerdy opmerking Ph. Damn.
Hallo Gomiquote:
Nou ja, ander keertje?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef crv het volgende:
[..]
nee hoor, je komt niet lomp over![]()
![]()
Ligt enkel heel gevoelig hier
in andere omstandigheden zou ik dat ervoor over hebben gehadquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou ook wel een onderneming zijn. Maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |