Ow ja en als ik eventueel zwanger ben, dan moeten we het volgend jaar nog een keer over doen hoorquote:
quote:
Haha, okay. Dan toch maar wokken met de meet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:24 schreef crv het volgende:
zolang jij geen boekje opendoet over vannacht moet je je mond houden![]()
nee dat duurt meestal 9 maandenquote:
BOOt.....zegt DKquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
WAAR STOPT HET BEELD DAN? BIJ GHEUGENTELLEN OF BIJ WINDOWS ERGENS?
Ik ook,lolly.
Dat is toch ook koken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:29 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Haha, okay. Dan toch maar wokken met de meet?
hoezo, dan ga je toch gewoon aan de spaquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja en als ik eventueel zwanger ben, dan moeten we het volgend jaar nog een keer over doen hoor
KOMEn er piepjes uit het apparaat?quote:
Ja maar hij is nog maagdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse een obstakel te zijn voor sommigen
Haha ja echt! Nemen we de kleine Fabregas gewoon mee. Je moet het ze met de paplepel ingietenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja en als ik eventueel zwanger ben, dan moeten we het volgend jaar nog een keer over doen hoor
w8 ff bellen......ja...nee wel als ze op een toets xdruk en naar bios ga maar bij opstarten nietquote:
Op de een of andere manier heb ik het idee dat Socios een kinky beest isquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar hij is nog maagdmisschien vind hij dat vies
Sinasquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:30 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo, dan ga je toch gewoon aan de spa
quote:
Ah, jammer, anders was het het geheugen dat deaud was. Maakt de harde schijf apart geluid? of helemaal geen? Wat ook niet goed isquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
w8 ff bellen......ja...nee wel als ze op een toets xdruk en naar bios ga maar bij opstarten niet
zo'n kind geef je toch een fantaquote:
ze hoort nietsssssssssquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jammer, anders was het het geheugen dat deaud was. Maakt de harde schijf apart geluid? of helemaal geen? Wat ook niet goed is
Dat thuisfront hoeft niet mee en kun je er niet een weekendje Nederland van maken? Doe je gelijk een familie/vrienden/Fok weekend. Je hebt nog 2 maanden de tijd!quote:
hier kan/wil ik niet te diep op ingaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat thuisfront hoeft niet mee en kun je er niet een weekendje Nederland van maken? Doe je gelijk een familie/vrienden/Fok weekend. Je hebt nog 2 maanden de tijd!
Hmm ok, sorry als ik een beetje lomp overkom. Vind het gewoon jammer!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
hier kan/wil ik niet te diep op ingaan.
Laten we maar zeggen dat ik het erg jammer vindt
Ik vrees voor een harde schijf. Maar dit is op afstand, zonder enige webcam of andere hulpmiddelen. In de bios kun je helaas ook niet echt goed meer checken, staat daar de HDD nog wel genoemd als je die laat detecteren?quote:
say what?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees voor een harde schijf. Maar dit is op afstand, zonder enige webcam of andere hulpmiddelen. In de bios kun je helaas ook niet echt goed meer checken, staat daar de HDD nog wel genoemd als je die laat detecteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |