Of allemaal overslaan en meteen neuken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wokken toch? Daarna Ierse pub? Of Engelse ? Daarna op de tafel dansen
Nou ik ben niet van de feestcomissie dus ik durf het niet te zeggen maar zou leuk zijn als je mee gaatquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon iets gezelligs, maakt me niet echt iets uit. Een kroeg is waarschijnlijk momenteel te druk voor me. Daar ben ik de laatste tijd erg gevoelig/prikkelbaar voor.
Wat zijn de klachten van de e-patiënt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Ik moet even namens Kally doorgeven dat dr laptop wat kuurtjes heeft....dus als ze even een poosje weg is ligt het daaraan.
jaja, wie heeft ze op bezoek?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Ik moet even namens Kally doorgeven dat dr laptop wat kuurtjes heeft....dus als ze even een poosje weg is ligt het daaraan.
Ok ik werd al bezorgdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen idee, ik ben overal voor inquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wokken toch? Daarna Ierse pub? Of Engelse ? Daarna op de tafel dansen
Meet-orgiequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Of allemaal overslaan en meteen neuken?
zolang jij geen boekje opendoet over vannacht moet je je mond houdenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh bummerquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
rightquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vind ook alles best, als we maar afsluiten in een kroegquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben overal voor in
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ook alles best, als we de kroeg maar afsluiten
ik wil wel live verslag hier hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ook alles best, als we maar afsluiten in een kroeg
Myr is ongesteld dus hij is nog maagdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:24 schreef crv het volgende:
[..]
zolang jij geen boekje opendoet over vannacht moet je je mond houden![]()
ik dacht precies hetzelfdequote:
Ah, Myr is nog aan het napuffen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
rightja zo zijn die kersverse ex-maagden
Moeten we nu weer dat anaal gaan uitleggen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr is ongesteld dus hij is nog maagd
sinds wanneer kun je niet batsen als er bloed uitkomtquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse een obstakel te zijn voor sommigenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moeten we nu weer dat anaal gaan uitleggen?
WAAR STOPT HET BEELD DAN? BIJ GHEUGENTELLEN OF BIJ WINDOWS ERGENS?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
ZE KRIJGT HEM NIET MEER OPGESTART...DUS ZE IS EVEN AAN HET UITZOEKEN HOE OF WAT....d_k HAD OOK WEL TIPS EN TRICKS MAAR DAT WAS HET OOK AL NIET
oeps caps solly
Nee, niet bepaald. Het roest er niet van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse een obstakel te zijn voor sommigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |