Helpt dat om een koortslip te voorkomen?quote:
nee wel tongzwellingenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helpt dat om een koortslip te voorkomen?
Socios, ouwe rukker hoe was hetquote:
ik ga ook weer even Twitterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren ook een tweet geplaatst. Iets van mijn 5de in een maand of 8
is zo te achterhalen via de propertiesquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren ook een tweet geplaatst. Iets van mijn 5de in een maand of 8
oh anderen wel hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik tot nu toe ook niet gedaan
Ik mis een PIquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
ik NUL, doe niet aan die onzin. hou me alleen op in kwaliteitsfora
help me.quote:
die vergeet ik altijdquote:
Kippebouilonquote:
kipquote:
Weet ik nog niet, hangt van mijn psychische gesteldheid af.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
Bos en Pheno gaan jullie naar die meet?
zitten en zuupen....quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hangt van mijn psychische gesteldheid af.
En ook wat we gaan doen, om eerlijk te zijn.
ook halloquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Crv ik moet je gelijk geven.... Sommigen vrouwen kunnen echt niet autorijdendamn wat een debielen op de weg!!!
Dat zegt mijn vrouw nu ook altijdquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Crv ik moet je gelijk geven.... Sommigen vrouwen kunnen echt niet autorijdendamn wat een debielen op de weg!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Jaquote:
nog steedsquote:
Gewoon iets gezelligs, maakt me niet echt iets uit. Een kroeg is waarschijnlijk momenteel te druk voor me. Daar ben ik de laatste tijd erg gevoelig/prikkelbaar voor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat wil jij doen dan?
Ik zeg maar wat hoor
Nee kennis afgezet en gelijk wat blijven drinkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef crv het volgende:
[..]
nog steeds
Waar zijn jullie wezen shoppen ? groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |