quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden
Ze zaten dus in een verhuisdoos
Kally je bent weer levendquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Kally het volgende:
Zo ben ik weer, moest ff wat updates doen
gaat dat zo snelquote:
Oh nee echt niet, ik ben geen watje maar dat vind ik echt vreselijkquote:
ach ik ben wel wat gewend! Ik heb een week met een urineweginfectie rondgelopen, zonder naar de dokter te gaan(maar toen zat ik op dewn duur wel in het ziekenhuisquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Behalve als ik echt moet. Want ik ga geen pijn lijden omdat vieze wc
Jaaaaa nou ja op de pc ipv laptopquote:
Dan kwam er nu geen bloed meer uit me kut. 9 maanden niet ongesteld, ik zou er bijna zwanger voor willen worden.quote:
Ja maar PEE-whatsinaname-eighty-nine heeft wel een fire hose volgens de laatste inzichtenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat ik niet wil plassen in de trein
Au.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ach ik ben wel wat gewend! Ik heb een week met een urineweginfectie rondgelopen, zonder naar de dokter te gaan(maar toen zat ik op dewn duur wel in het ziekenhuis)
ok....en nu met ondertitelingquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar PEE-whatsinaname-eighty-nine heeft wel een fire hose volgens de laatste inzichten
Hij kan pissen zonder te hoeven gaan zittenquote:
Ik ook ik hangquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij kan pissen zonder te hoeven gaan zitten
Tja ach het wentquote:
maar het wiebelt en ik heb geen richtinggevoelquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij kan pissen zonder te hoeven gaan zitten
Dat deed ik ook een keer tot de trein ineens een vervelend stukje spoor over gingquote:
Alles wentquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar het wiebelt en ik heb geen richtinggevoel
Hoe was je weekend?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar het wiebelt en ik heb geen richtinggevoel
Ik ga niet in de treinquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een keer tot de trein ineens een vervelend stukje spoor over ging
Zo wordt het nooit wat tussen ons Kallyquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet in de trein![]()
Ik zit nooit in de trein
Ja maar dan kun je me juist zoveel lerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat tussen ons Kally![]()
Er staan toch wel bomen in die 1 minuut?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh nog 9 minuutjes trein en 1 minuut lopen *o*
En dan eindelijk opluchting!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh nog 9 minuutjes trein en 1 minuut lopen *o*
Nou ik plas er nooit meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet in de trein![]()
Ik zit nooit in de trein
Je wordt Modquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een topic gesloten![]()
![]()
Lieve FA's en A's.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik plas er nooit meerik was blij dat ik teenslippers aan had, al was dat een weird gevoel
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Dat is een mod eens overkomen, had al rechten maar was nog niet officieel blauw. Post ie door het slotje van een vol topic heen.IEdereen wist meteen dat hij mod zou worden.
Heb je niet hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kwam vandaag ook door zwolle!! 2 x !! Mochht ik lapo hebben moet iemand andeers ff openen!
Ik durfde toen amper nog te posten en ik was iets van 3 dagen zwart met rechten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Dat is een mod eens overkomen, had al rechten maar was nog niet officieel blauw. Post ie door het slotje van een vol topic heen.IEdereen wist meteen dat hij mod zou worden.
En ik was het gelukkig niet, was mijn collega wk-mod., toendertijdquote:
Dan heb ik rechten zonder dat ik het weet. Ook leuk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik iets van twee wekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durfde toen amper nog te posten en ik was iets van 3 dagen zwart met rechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |