Ik kan me echt niet herinneren ooit met jou gesproken te hebben op MSN, hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, volgens mij heb ik ooit in 2003 of zo MSN gehad, en ben ik sinds een half jaar weer er op te vinden
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren ooit met jou gesproken te hebben op MSN, hoor.
Wegens een seinstoring rijden er geen treinen van en naar Delfzijlquote:
Net als socios je puddingbuks kunnen leegschieten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
supercalifragilisticexpialidocious!!
jij liegt!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wegens een seinstoring rijden er geen treinen van en naar Delfzijl
uhm... Nee!(Maar ik zou het best kunnen met de hoofdrolspeler, maar die is heteroquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net als socios je puddingbuks kunnen leegschieten?
door heel nederland. Stroom storingquote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
door heel nederland. Stroom storing
Gewoon van genieten dan, van een afstandjequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
pfff loopt hier ergens in de kroeg een leuke meid rond. Zelfs met 10 juup en een wodka redbul ga ik er niet op af. Best erg. En o ja. Dit is een tvp met waarheid
Met 11 Juup durf je het welquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
pfff loopt hier ergens in de kroeg een leuke meid rond. Zelfs met 10 juup en een wodka redbul ga ik er niet op af. Best erg. En o ja. Dit is een tvp met waarheid
omgquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
supercalifragilisticexpialidocious!!
ik zeg niks .....quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met 11 Juup durf je het welgewoon doen!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik moet plassen, maar ik ga uit principe niet in de trein naar het toilet..
men probeer het eens zonder alcoholquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
doe ik. Nu weer kwijtquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon van genieten dan, van een afstandje
Heeejj daraere meiske...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met 11 Juup durf je het welgewoon doen!
Ughh neequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik moet plassen, maar ik ga uit principe niet in de trein naar het toilet..
uit het raampje hangenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
nee metquote:
ik kots pas bij 16quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeejj daraere meiske...Kennnene we elkaar fan Fokkkkckk?
![]()
Ach bietje kots in uwe truike dat gaat er in de was wel uit![]()
Dat maakt vast indruk!
Ja nou ja dat kansloos toekijken maakt indrukquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeejj daraere meiske...Kennnene we elkaar fan Fokkkkckk?
![]()
Ach bietje kots in uwe truike dat gaat er in de was wel uit![]()
Dat maakt vast indruk!
Waarom?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Gevondenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
das isnds je dus de boel aan het inruimen bent
Je faalt als je zelfs drie vrouwen jou leuk vinden en je doet niets. of ze zijn lelijk, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
ze is er nog. En 3 andere vrouwen houden me .in het oog. Ik weet niet meer
Fijn fijn fijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden
Ze zaten dus in een verhuisdoos
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden
Noem je het tegenwoordig zo?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden
Ik zou ook niks doen. Hell, ik zou het niet eens in de gaten hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je faalt als je zelfs drie vrouwen jou leuk vinden en je doet niets. of ze zijn lelijk, dat kan natuurlijk ook.
Behalve als ik echt moet. Want ik ga geen pijn lijden omdat vieze wcquote:
Maar dat heeft crazy wel. Hij moet NU naakt op de bar gaan dansen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou ook niks doen. Hell, ik zou het niet eens in de gaten hebben
I'll stand the pain!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Behalve als ik echt moet. Want ik ga geen pijn lijden omdat vieze wc
Je moet ook niet gaan zittenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vieze shit jeweetzellef! En uit het raam kan niet, ramen kunnen niet open.
Of gewoon eerst even hallo zeggenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat heeft crazy wel. Hij moet NU naakt op de bar gaan dansen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |