Ik kan me echt niet herinneren ooit met jou gesproken te hebben op MSN, hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, volgens mij heb ik ooit in 2003 of zo MSN gehad, en ben ik sinds een half jaar weer er op te vinden
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren ooit met jou gesproken te hebben op MSN, hoor.
Wegens een seinstoring rijden er geen treinen van en naar Delfzijlquote:
Net als socios je puddingbuks kunnen leegschieten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
supercalifragilisticexpialidocious!!
jij liegt!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wegens een seinstoring rijden er geen treinen van en naar Delfzijl
uhm... Nee!(Maar ik zou het best kunnen met de hoofdrolspeler, maar die is heteroquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net als socios je puddingbuks kunnen leegschieten?
door heel nederland. Stroom storingquote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
door heel nederland. Stroom storing
Gewoon van genieten dan, van een afstandjequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
pfff loopt hier ergens in de kroeg een leuke meid rond. Zelfs met 10 juup en een wodka redbul ga ik er niet op af. Best erg. En o ja. Dit is een tvp met waarheid
Met 11 Juup durf je het welquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
pfff loopt hier ergens in de kroeg een leuke meid rond. Zelfs met 10 juup en een wodka redbul ga ik er niet op af. Best erg. En o ja. Dit is een tvp met waarheid
omgquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
supercalifragilisticexpialidocious!!
ik zeg niks .....quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met 11 Juup durf je het welgewoon doen!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik moet plassen, maar ik ga uit principe niet in de trein naar het toilet..
men probeer het eens zonder alcoholquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |