Neem dan een Eweka account ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:13 schreef Ravenous- het volgende:
Gnignigni, 4usonly account verlengt met huistelefoon
Ja, net als de vorige keer dat ik het vroeg.quote:
Damn, te verquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Maarssen, nabij Utrecht.
www.mallejan.nl
Waarom heet het Mallejanquote:
Ik heb vandaag al (ff kijken)quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, net als de vorige keer dat ik het vroeg.
Wel je posts een beetje in de gaten houden he.
Geen idee.quote:
Tof.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar je merkt niet dat het zo groot is, ze hebben het in 3 delen gedeeld, met elk eigen wokeiland zegmaar.![]()
Dat wordt een mooi eindtotaal dan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:20 schreef Nectar het volgende:
Ik heb tot nu toe al 1115 posts geplaatst vandaag
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:20 schreef Nectar het volgende:
Ik heb tot nu toe al 1115 posts geplaatst vandaag
Hoezo is dat jammer? Dat is de enigste plek waar je niet de hele tijd bagger post aangezien alles wat je post betrekken heeft tot dat topic.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:23 schreef VASND het volgende:
Wel een beetje jammer dat bijna alles in MEN is.
Dat is geen bagger?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Dat is de enigste plek waar je niet de hele tijd bagger post aangezien alles wat je post betrekken heeft tot dat topic.
Postopkrikforum dus, meteen dichtkieperenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Dat is de enigste plek waar je niet de hele tijd bagger post aangezien alles wat je post betrekken heeft tot dat topic.
Nee? dat is meedoen met het spel.quote:
Onmogelijk :=)quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent pas baas als je én niet in MEN én niet in een SC post én niet in de nachtbagger post en dan boven de duizend hebt.
De nummer 1 poster van dit moemnt met zijn 1950 was ook alleen maar in MEN en wat SC's. dus als je dat zou afschaffen, zou de topscore misschien 400/500 zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent pas baas als je én niet in MEN én niet in een SC post én niet in de nachtbagger post en dan boven de duizend hebt.
Ja daarom, anders ga je van je leven lang niet dat record van 1950 verbreken, dit is al behoorlijk moeilijk eigenlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:29 schreef VASND het volgende:
Maar idd, als je voor de volle hap wil gaan dan is dit het effectiefste.
Wat beweegt je eigenlijk tot het verbreken van dit record? Overmatige geldingsdrang? Compensatiegedrag? Typtyfus?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja daarom, anders ga je van je leven lang niet dat record van 1950 verbreken, dit is al behoorlijk moeilijk eigenlijk.
70 cm tv hebben? M'n ouders willen hem volgens mij aan het goede doel geven ofzo, maar dat is zo lamequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet gaan afkicken van de 32" Philips met ambilight tv en het HD abonnement van UPC met 7 leuke muziekzenders.Heb nu een tv'tje wat ik nauwelijks kan zien vanuit mijn bed.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat beweegt je eigenlijk tot het verbreken van dit record? Overmatige geldingsdrang? Compensatiegedrag? Typtyfus?
Heb je geen antwoordquote:
Hoe groot is je scooter?quote:
Ja joh, dat ding is een meter diep volgens mijquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is dat zo'n ding met zo'n megaachterkant?
Jawohl maar k weet niet wat de prijs is en anders doe ik het gewoon om die titel te hebben ''meest geposte persoon op 1 dag''quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb je geen antwoord?
Je zal toch een reden hebben om je hele dag op te geven.
Neejoh, dat doen zo veel mensen elke dag; belastingdienst, parkeerwacht, noem maar op. Maar zoveel posten moet je gewoon niet willenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb je geen antwoord?
Je zal toch een reden hebben om je hele dag op te geven.
Denk niet dat dat gaat pssen dan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, dat ding is een meter diep volgens mijM'n vader en ik konden hem net omvatten tijdens het dragen
Dagje niks doen gaat toch wel boven 'meest geposte persoon op 1 dag' mja zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jawohl maar k weet niet wat de prijs is en anders doe ik het gewoon om die titel te hebben ''meest geposte persoon op 1 dag''
en het is toch zondag, ik bedoel wat kun je doen op zondag?!?! helemala niks!?!
Ik zit m'n muziek te ordenen. En te kijken hoe een dikke negerin haar boek uit zichzelf kan laten staan op haar buik, onder het lezen. Het is truly amazingquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jawohl maar k weet niet wat de prijs is en anders doe ik het gewoon om die titel te hebben ''meest geposte persoon op 1 dag''
en het is toch zondag, ik bedoel wat kun je doen op zondag?!?! helemala niks!?!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Dagje niks doen gaat toch wel boven 'meest geposte persoon op 1 dag' mja zal wel aan mij liggen.
Die doen dat niet voor de lol, maar ze verdienen er wel geld mee.. tis meer noodzaak voor hun?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, dat doen zo veel mensen elke dag; belastingdienst, parkeerwacht, noem maar op. Maar zoveel posten moet je gewoon niet willen
Ok prima. Ik dacht ik zeg het maar ff, om een nieuw koelkastdebacle te voorkomenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat pssen dan.maar toch bedankt.
Well you go girl!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:43 schreef Nectar het volgende:
[..], jongen laat me nou gewoon
ik vind het toch leuk ik wil die titel
en ik heb dit liever dan een dagje geen ene flikker doen
Geen idee, ik ken zulke mensen niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Die doen dat niet voor de lol, maar ze verdienen er wel geld mee.. tis meer noodzaak voor hun?
Ik leer Atoom- en Molecuulbouw.quote:
Hoe gaat het?quote:
Eitjequote:
Ja ik heb het moeilijke half overgeslagen want had er geen zin in en nu is alles zo simpel dat ik het vrijdag denk ik weer ben vergeten.quote:
danquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:47 schreef Stroopwafels het volgende:
Sinds wanneer is sms'en naar het buitenland maar 9 cent?
( Hi PrePay )
Eitje dusquote:
Heel gonio geskipt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik heb het moeilijke half overgeslagen want had er geen zin in en nu is alles zo simpel dat ik het vrijdag denk ik weer ben vergeten.
Ja op het tentamen gaat N2O komen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eitje dusWij moesten het even voor een compleet molecuul gaan doen met 9 koolstofatomen en nog wat zuurstofatomen
Dat was me te veel werk, dus die heb ik maar overgeslagen
Nee heb het we gedaan en ik snap alles maar moet het even doen ook (dus opdrachten maken oid) en daar heb niet zoveel in in.quote:
Goed te doen toch, als je al weet wat je krijgt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja op het tentamen gaat NO2 komen.
SP hybridisatie, LGO's, alles.
Je hebt nog ff!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee heb het we gedaan en ik snap alles maar moet het even doen ook (dus opdrachten maken oid) en daar heb niet zoveel in in.
http://www.hi.nl/Productinfo/PrePay/PrePay-tarieven.htmquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Had ik al gekeken, maar het staat er nog niet echt duidelijk op.
Ja bondorders zijn supersimpel.. Heel die orbitaal en bindingschema's zijn 'n ramp.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goed te doen toch, als je al weet wat je krijgt?Bond order is sowieso prima te doen. Al haakte ik bij sp3 wel ongeveer af
Idd, zeker omdat ze zo moeilijk ingewikkeld worden als je veel verder gaat dan O2quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja bondorders zijn supersimpel.. Heel die orbitaal en bindingschema's zijn 'n ramp.
Aah, ik zat bij sms'en naar een buitenlands nummer te kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:52 schreef VASND het volgende:
[..]
http://www.hi.nl/Productinfo/PrePay/PrePay-tarieven.htm
?
Ja precies.. hard werk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, zeker omdat ze zo moeilijk ingewikkeld worden als je veel verder gaat dan O2
Bijna op de helft dusquote:
Wees er maar trots op gij levenlozequote:
Nee, niet levenloos 1 dag aan posten hierop besteden is niet levenloos, 'sjoegerd'quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wees er maar trots op gij levenloze
Meneertje denkt wel dat ie alles isquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, niet levenloos 1 dag aan posten hierop besteden is niet levenloos, 'sjoegerd'
Haha, ik dacht dat je in die 4 weken keihard gecashed had.quote:
Ze is op vakantie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:54 schreef Japsnars het volgende:
Kutmuziek.
Maar hoe gaat het met die chick van je?
Ai, voor hoelang?quote:
vast wel?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:03 schreef Ravenous- het volgende:
Hebben de bloody beetroots ooit een album uitgebracht?
Oh, dat valt wel te overleven.quote:
Ik overleef het al jarenquote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik overleef het al jaren
Maarja, ik ben volgens mij ook kankerstom geweest
Lang verhaalquote:
Die ligt al 2 dagen in het bosquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn zus is al 2 nachten niet thuis en neemt d'r mobiel niet op.
Ik hoop dat ze het leuk heeft
Vandaag wel jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Vandaar je hoge postcount.
Je post alleen maar in MEN.
Nee volgensmij wil hij er over heen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:13 schreef Stroopwafels het volgende:
Voor welk aantal ga je eigenlijk?
1951?
Neushoornquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee volgensmij wil hij er over heen.
Wat, had ik gelijk?quote:
quote:
Wie?quote:
Moe, mensen en dingen werken niet mee inclusief mezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Moe, mensen en dingen werken niet mee inclusief mezelf.Och och.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef DeLuna het volgende:
Huh, ik zweerde dat ik een donkere kat in de tuin zag rennen
Als je alleen de dagen dat ik heb gepost zou tellen, dan zou ik ook wel op ruim 200 uitkomen ben ik bang.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Moe, mensen en dingen werken niet mee inclusief mezelf.Ah nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Huh?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je alleen de dagen dat ik heb gepost zou tellen, dan zou ik ook wel op ruim 200 uitkomen ben ik bang.
En Nectar, tsja, dat is gewoon een kloon van gebande. Of van een gevluchte FOK!er (Emimich/Het_Hupt/Noorsbloed/etc)
Dat het een kloon is misschien wel. Ik denk dat hij henrydg is ofzo, maar niet een van die jij opnoemt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je alleen de dagen dat ik heb gepost zou tellen, dan zou ik ook wel op ruim 200 uitkomen ben ik bang.
En Nectar, tsja, dat is gewoon een kloon van gebande. Of van een gevluchte FOK!er (Emimich/Het_Hupt/Noorsbloed/etc)
Henry? nee ik ben geen henry, ik ben geen kloonquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat het een kloon is misschien wel. Ik denk dat hij henrydg is ofzo, maar niet een van die jij opnoemt.
Oh, oke.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Henry? nee ik ben geen henry, ik ben geen kloon
Kudos!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik postte door een slotje heen![]()
Lieve FA's en A's.
Het zou juist wel erg zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Is dat erg dan dat ik geen kloon ben?
krentenbolquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Idd, dat is wat belangrijk is op dit momentquote:
Ik denk niet dat jij een tagje krijgtquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Idd, dat is wat belangrijk is op dit moment
Ik hoop dat ik zo'n tagje krijg als ik in de 2000 heb![]()
![]()
Die meisjes van 16 en 13 jaar uit Breda... We zijn belazerd! denk ik.quote:
Wtf.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Die meisjes van 16 en 13 jaar uit Breda... We zijn belazerd! denk ik.
Maar ik ga me dr niet in verdiepen.
Ik ben hardlopen
Niet moderator tagjequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een tagje krijgt
Ik vind het allemaal prima hoor.quote:
Vertel hem over je queeste.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:19 schreef Nectar het volgende:
SHIT!!! Ik moet van mijn vader van de pc, hij is boos, nee plz laat dit niet waar zijn
Grapjequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:19 schreef Nectar het volgende:
SHIT!!! Ik moet van mijn vader van de pc, hij is boos, nee plz laat dit niet waar zijn
Doe maar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, wil je dat ik jou ook in mij speech zet
Maak dat grapje op nog 3 plaatsen en kijk naar de reacties.quote:
MEN lokt ook de postrecords uit natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Dat touwtrektopic is ook echt best sneu eigenlijk
Lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
MEN lokt ook de postrecords uit natuurlijk.
Ik doe het wel eens als ik me verveel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef VASND het volgende:
Ik snap echt niet wat voor kneuzen daar normaal posten.
Nijnja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef VASND het volgende:
Ik snap echt niet wat voor kneuzen daar normaal posten.
Socios? Nah, die is best aardig hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef RoBro het volgende:
men is zon typisch autistensubforum waar mensen trots verkondigen hoeveel different treinstellen ze wel niet kennen
Meer de gasten die die reeksen draaiende houden, altijd dezelfden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens als ik me verveel.
Serieus? Faalhaas dat het is.quote:
Achja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Meer de gasten die die reeksen draaiende houden, altijd dezelfden.
http://www.youtube.com/user/Socios7#p/a/u/1/YGV153AqnwMquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Socios? Nah, die is best aardig hoor.
Wat een filmpjesquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Socios7#p/a/u/1/YGV153AqnwM
kom op zeg vooral dat vet kewle gefakete randstadaccent
Dus iemand is niet aardig omdat hij een accent faket?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
Zo'n kankermongool inderdaad. Ook met die stalktipsquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
citeer eens waar ik dat beweerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus iemand is niet aardig omdat hij een accent faket?![]()
link graagquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo'n kankermongool inderdaad. Ook met die stalktips
ik weet niet of hij aardig of onaardig is ik weet alleen dat die gozer postrecords probeert te plaatsen en een wallen meet topic opent is voor mij even genoeg om een beeld van hem te krijgenquote:
Oke, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik weet niet of hij aardig of onaardig is ik weet alleen dat die gozer postrecords probeert te plaatsen en een wallen meet topic opent is voor mij even genoeg om een beeld van hem te krijgen
Die ja, was al aan het zoeken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:18 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Tips om extra van vrouwen te genieten.
Deze?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:18 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Tips om extra van vrouwen te genieten.
Deze?
+1quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:23 schreef RoBro het volgende:
ik dacht oprecht dat socios het dieptepunt van vandaag was maar dat touwtrek topic is wel heel erg
QFTquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Document1 het volgende:
Je komt over als een antisociale stalker TS.
Een opschepper.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat is een patjepeeer?![]()
Mensen die elektronische muziek niet kunnen waarderen...
http://lmgtfy.com/?q=patjepeeerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat is een patjepeeer?![]()
Mensen die elektronische muziek niet kunnen waarderen...
hahaha ik ben een parvenuquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef VASND het volgende:
#
patjepeeër
` pat - je - pee - ër de -woord (mannelijk) patjepeeërs protserig persoon, parvenu
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/patjepeeër
QFTquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
... fokkers zijn hokjesdenkers die het niet aan kunnen als iemand er buiten valt.
Laat mij lekker raven, moshpitten en chillen op de muziek.
Zit ie het serieus te proberen? Kankerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is gelukt. Hij zit nu om en nabij de 1960.
Hij is al klaar dus proberen hoeft niet meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zit ie het serieus te proberen? Kanker
Mensen die denken dat mensen die denken dat fokkers hokjesdenkers zijn zijn hokjesdenkers gestapioquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
mensen die denken dat fokkers hokjesdenkers zijn zijn hokjesdenkers gestapio
ben je zo dikquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben niet in een hokje te plaatsen hoor ik altijd van andere mensen.
het is een topic in klbquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
Wat doe je nu zelf danquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
Damnquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is gelukt. Hij zit nu om en nabij de 1960.
Iemand met zelfkennisquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ben ook een hokjesdenker zal ik niet ontkennen
moet je niet in die hokjes gaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, de hokjes zijn gewoon te klein.
Is het een paar x weggelopen dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke, vanaf morgen ga ik weer op mijn eten letten.
Klote voor jequote:
Taartquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Damn![]()
Dat word trakteren op foto's van taarten
Hoiquote:
Hallo scheikundeleraar-to-be.quote:
?quote:
Nee ik ben gekapt een half jaar geledenquote:
hahaha waaromquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee ik ben gekapt een half jaar geleden
Ik heb vandaag 2025 posts geplaatstquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dude. Sick.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2025 posts geplaatsttot nu toe
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
iK heb het record op mijn naam staan
quote:
Omdat er geen ene flikker aan was..quote:
zet het op je cvquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja want 1 dagje aan fok besteden is meteen geen levenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen hebben geen leven.
Ik ga binnenkort wel ff een tray energy drink inslaan en dan vanaf 12 uur nolife postenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Welkom op het HBO.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat er geen ene flikker aan was..
En ik realiseerde dat ik niet mijn hele leven opgescheept wilde zijn met kutkoters![]()
En de opleiding was gewoon slecht en alles was bar slecht geregeld en niemand wist wat er allemaal gedaan moest worden..
Whehe, wat een kudt.quote:
Ik met mijn opleiding tot docent Nederlands.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar waarom moet je daar trots op zijn? WOEW IK HEB DE MEESTE POSTS OP EEN INTERNETFORUM!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja want 1 dagje aan fok besteden is meteen geen leven
Je denkt dat het bij 1 dag blijft, maar ondertussen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja want 1 dagje aan fok besteden is meteen geen leven
Idd, gewoon 24 uur niet slapen is genoeg. Dan haalt niemand het meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel ff een tray energy drink inslaan en dan vanaf 12 uur nolife posten
Ja. 1 dagje daaraan besteden, is toch niet erg eh?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar waarom moet je daar trots op zijn? WOEW IK HEB DE MEESTE POSTS OP EEN INTERNETFORUM!!!
Ik snap het doel er niet achter.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja. 1 dagje daaraan besteden, is toch niet erg eh?
Maar aangezien ik nog steeds lesbisch ben hebben we zat tijd om nog een keer taart te gaan etenquote:
Daarom VWO volgend jaarquote:
xyzyx had je me post gelezen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom VWO volgend jaar![]()
Had niet eens aan hbo moeten beginnen, wat een bagger..
WO is niet heel veel beter hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom VWO volgend jaar![]()
Had niet eens aan hbo moeten beginnen, wat een bagger..
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik met mijn opleiding tot docent Nederlands.
Damn respectquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2025 posts geplaatsttot nu toe
Leeuwarden, jij dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je gedaan? Zoveel docenten opleidingen zijn er toch niet in Nederland?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maar aangezien ik nog steeds lesbisch ben hebben we zat tijd om nog een keer taart te gaan eten![]()
![]()
Zwollequote:
Iets van 2200?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
NU al weer wat meer denk ik, morgen of na 00.00 weet je wat ik in totaal heb geheaaald.
Oh, echt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zwolle![]()
Echt een balle school, iedereen loopt te klagen dat alles slecht geregeld is..
Rond 0.30u komt er een lijst in GCquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
NU al weer wat meer denk ik, morgen of na 00.00 weet je wat ik in totaal heb geheaaald.
In Leeuwarden zitten de beste lerarenopleidingen van Nederland.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, echt?Mijn vriend gaat daar Geschiedenis doen.... En hij is net gestopt in Leeuwarden
Dan wil ik niet weten hoe slecht de rest isquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Leeuwarden zitten de beste lerarenopleidingen van Nederland.
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, echt?Mijn vriend gaat daar Geschiedenis doen.... En hij is net gestopt in Leeuwarden
Iedere HBO is een zooi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe slecht de rest isWat een zooi daar zeg
Mijn vriend was daar tijdens zo'n meeloopdag maar hij hoorde wel positieve dingen van de studenten zelf. Maar dat blackboard is sowieso vervelend, dat hadden wij ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja
Alles staat in "blackboard" en alles staat daar gewoon door elkaar, soms zit je een half uur te zoeken naar bestanden.. t is zelfs zo erg dat sommige leraren het niet eens terug kunnen vinden als hun computer uitvalt tijdens een presentatie
En de leraren kunnen niet ff een samenvatting geven van wat er precies in een verslag moet..
Althans dat was bij scheikunde, bij geschiedenis was het wel iets beter dacht ik, vriend van mij doet ook geschiedenis maar heb hem al een tijdje niet gesproken
Ik heb ook geen negatief woord gehoord tijdens de open dagquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend was daar tijdens zo'n meeloopdag maar hij hoorde wel positieve dingen van de studenten zelf. Maar dat blackboard is sowieso vervelend, dat hadden wij ook
Wij ook, ik snap echt niet dat sommige leraren hun diploma hebben gehaald. En dat moet dan HBO gaan lesgevenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb ook geen negatief woord gehoord tijdens de open dag![]()
Maar het kan best zijn dat het bij geschiedenis beter geregeld is, wij hadden een paar echt hopeloze leraren er tussen zitten.. en dat op een leraren opleiding__!
Ik kom je wel felicteren, uurtje wakker blijven moet nog wel lukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |