quote:
Dan moet je niet zo hitsig op invoeren drukkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef Nectar het volgende:
dit krijg ik de hele tijd:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig ged
het record ga ik verbreken, hoor je dat?!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
* kijkt in posthistorie van Nectar
Sjezus, dat is toch niet normaal
Fail.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
het record ga ik verbreken, hoor je dat?!
Dat postdagrecord? Dan ben je echt levenloosquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
het record ga ik verbreken, hoor je dat?!
Gaat 'm ook niet lukken gok ik zo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat postdagrecord? Dan ben je echt levenloos
quote:De hele nacht de Beatles mam
En om elk uur dat woord
Het spijt me mam het spijt me zo
John Lennon is vermoord
De zoon van god was terug op aarde mam
Zelfde boodschap zelfde haar
En All You Need Is Love, zo mooi
Maar kennelijk niet waar
Had je moeten fokken op een iPad, dat ding geneest je aids en zorgt dat je geen rsi krijgt ook al zit je er een week achterquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:38 schreef Nectar het volgende:
ik kan niet eens fatsoenlike meer typenna al dat gefok, ik ga ff een pauze nemen denk, ik , leijkt met verstandig
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Had je moeten fokken op een iPad, dat ding geneest je aids en zorgt dat je geen rsi krijgt ook al zit je er een week achter
T is apple, dat ding kan alles behalve flash afspelenquote:
Dan weet ik nog niet of ik wel een iphone neem, misschien doe ik dan wel een ipad, als het zover isquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is apple, dat ding kan alles behalve flash afspelen
iPhone > iPad.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet of ik wel een iphone neem, misschien doe ik dan wel een ipad, als het zover is
toch een iphone dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
iPhone > iPad.
Wat moet je met een iPad?
T meest jammere aan dat ding vind ik toch wel dat die slider niet helemaal van links naar rechts gaat.. Leek me toch wel masterlijk om dan tegen iemand te zeggen: Dit is mijn iPad en dan vervolgens een half uur bezig zijn om die slider van de ene naar de andere kant te doen om nog eens aan te duiden hoe superdupermegagroot dat scherm wel niet is![]()
geen chorusquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Meeeeeen ik heb dus een tot nu toe aardig liedje geschreven maar dat fucking chorus lukt niet
Nein! AKA AKA & UMAMI - Ich & Duquote:
Ik ben goed bezig ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:58 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Nice![]()
De hele dag al honger aan 't opbouwen?
Kom eerst maar eens over mn 1337 heenquote:
Hmm, ik zal het hier ook maar eens in de groep gooienquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben goed bezig ja.
3 afbakbolletjes op de hele dag.
Ik ga gezellig met vriendinlief.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:04 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Hmm, ik zal het hier ook maar eens in de groep gooien
en word alleen maar harderquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:06 schreef Nectar het volgende:
Mijn gemiddelde post is echt ziek op dit moment
Gefrituurde garnalen en anderzulks zooi dat ik niet ken maar toch opeetquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Loempiaatjes, zalm van de grill, kipfilet gewokt in zoetzure saus
Altijd lekker om van alles te proberen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Gefrituurde garnalen en anderzulks zooi dat ik niet ken maar toch opeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |