Naja, de snelheid is de afgeleide van de plaats, vandaar dat het de 2 afgeleides zijn van de x en y. En verder is het gewoon de basisformule toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja het is iets heel simpels maar weet het even niet meer.
Ongeveer jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik weet waar de kwadraten en e wortel vandaan komen! Da'sgewoon Pythagoras.Ooooh en de afgeleiden is omdattttttttttt vast omdat het anders de afstand is.
Heb ik gelijk?
Net alsof ik die basisformules nog weet mannnnquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, de snelheid is de afgeleide van de plaats, vandaar dat het de 2 afgeleides zijn van de x en y. En verder is het gewoon de basisformule toch?
Nee, maar die krijg je volgend jaar welquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Net alsof ik die basisformules nog weet mannnn
Graag gedaan geweldigerd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ik ben geweldig. Dankje Bart.
Minder spammmen, spamhoer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef Nectar het volgende:
dit krijg ik de hele tijd:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig ged
ged?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef Nectar het volgende:
dit krijg ik de hele tijd:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig ged
Het spellen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik spam niet, ik doe mee aan de spellen,
kortom, je spamtquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik spam niet, ik doe mee aan de spellen,
Ja, ze zwaaiden niet terugquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn nichtjes en oom en tante ook!
Oja. Spellen is inderdaad niet je sterkste kantquote:
Was jetzt wiederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |