Gorillaz! Die draai ik vaak in de auto! Geweldige cd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:06 schreef Albertson het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook niks. Mijn vrienden en ik spreken meestal af op wow.
tevens
Nee, waarom zou je dat zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hou van alles, zolang het voor mij maar een beetje klinkt.
Ben ik nu een muziek-sletjuh?
Ik hou idd ook van alles zolang het maar leuk isquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hou van alles, zolang het voor mij maar een beetje klinkt.
Ben ik nu een muziek-sletjuh?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hou idd ook van alles zolang het maar leuk is![]()
Alleen jaren 70 gitaarmuziek ofzo kan ik niet enorm veel van leuk vinden. Te langzaam en eentonig(te weinig verschillende geluiden)
Rot op met je stomme smiley en leg uit waarom jij een muziekslet zou zijn.quote:
Wat wil je nou, dat ik oprot of dat ik uitlegquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rot op met je stomme smiley en leg uit waarom jij een muziekslet zou zijn.
Ik heb dat dus wel gedaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef J0ttem het volgende:
Terechte klacht
Electronische nummers kunnen juist ook vol sfeer en 'gevoel' zitten. Een goeie samenhang tussen melodie, ritme, geluiden en samples vereist een hoop creativiteit en originaliteit.![]()
(niet dat iemand op de YT linkjes gaat klikken, maar ach)
Niet zo generaliseren hé patjepeeër.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat wil je nou, dat ik oprot of dat ik uitleg![]()
Maar speciaal voor jou; fokkers zijn hokjesdenkers die het niet aan kunnen als iemand er buiten valt.
Laat mij lekker raven, moshpitten en chillen op de muziek.
Ga vooral je gang. Ik vroeg me alleen af waarom je een slet bent als je een brede muzieksmaak hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat wil je nou, dat ik oprot of dat ik uitleg![]()
Maar speciaal voor jou; fokkers zijn hokjesdenkers die het niet aan kunnen als iemand er buiten valt.
Laat mij lekker raven, moshpitten en chillen op de muziek.
quote:
SWJquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
'Elektronisch' en 'muziek' in één zin noemen
Ja maar jouw oma kan niet even een gitaarsolo geven zoals Mark King van Level 42 dat kan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Penisbaard het volgende:
Muziek met 'echte instrumenten'een beetje als een gehandicapte op een voorwerp slaan, dat kan mijn oma ook.
Niet dat Mark King gitaar speelt maar achquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja maar jouw oma kan niet even een gitaarsolo geven zoals Mark King van Level 42 dat kan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja maar jouw oma kan niet even een gitaarsolo geven zoals Mark King van Level 42 dat kan.![]()
[ afbeelding ]
Als je een instrument kan bespelen(viool/saxofoon/gitaar/bas/piano/drum) ben je een muzikant.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef gniffie het volgende:
Mensen die op muziekinstrumenten spelen muzikanten noemen![]()
Als ik een huis inelkaar zet ben ik toch ook geen architect
Huuu autisten metal lang haar levenloos hurr derp!quote:
Nou was je topic zo goed, dat je nou die decadente kankersnol van Penisbaard hier ook nog bij post, ben je mij kwijtgeraakt.quote:
elk liedje is hetzelfde.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Splutje het volgende:
Ook een echte baas is natuurlijk BennyBenassi
Benny Benassi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Splutje het volgende:
Ook een echte baas is natuurlijk BennyBenassi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |