Dan pak ik wel een goed boek als het om de tekst moet gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Muziek is niet zo relevant. Het gaat om de teksten.
Tja, als ik een minuut moet luisteren naar iets wat nergens naar klinkt, geen behoefte aan de rest.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Walgelijk slechte intro toch? Nodigt totaal niet uit!
Langzaam kan ook goed zijn. Maar deze intro is langzaam en bagger.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vind deze vrij langzaam idd. Maar in sets is elektronsiche muziek sowieso beter.(waar die langzame build up ook handig voor is)
Dat moet je zelf weten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dan pak ik wel een goed boek als het om de tekst moet gaan.
Daar ben ik het mee eens. De tekst is slechts een klein deel van het geheel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dan pak ik wel een goed boek als het om de tekst moet gaan.
Tot 3minuten is er een melodietje van 3 noten die constant word herhaald. Dan een minuutje een piano deuntje nieteens ondersteund door muziek, en de overige drie minuten word herhaalt met het 3noten-deuntje dat ook in het begin zat... Dat ghosts n stuff is dan een heel stuk diepgaander.quote:
Sowieso clubgangers.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:04 schreef Albertson het volgende:
Dit topic. Zie je jezelf al in een club dansen op jouw bagger?
Dat dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Elektronische muziekTechno, psytrance en progressive ftw!
Live (rock ) 'muziek' met gitaar
De gitaar is misschien wel het beste dat de mensheid ooit uitgevonden heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Elektronische muziekTechno, psytrance en progressive ftw!
Live (rock) 'muziek' met gitaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |