quote:
SWJquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
'Elektronisch' en 'muziek' in één zin noemen
Ja maar jouw oma kan niet even een gitaarsolo geven zoals Mark King van Level 42 dat kan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Penisbaard het volgende:
Muziek met 'echte instrumenten'een beetje als een gehandicapte op een voorwerp slaan, dat kan mijn oma ook.
Niet dat Mark King gitaar speelt maar achquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja maar jouw oma kan niet even een gitaarsolo geven zoals Mark King van Level 42 dat kan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja maar jouw oma kan niet even een gitaarsolo geven zoals Mark King van Level 42 dat kan.![]()
[ afbeelding ]
Als je een instrument kan bespelen(viool/saxofoon/gitaar/bas/piano/drum) ben je een muzikant.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef gniffie het volgende:
Mensen die op muziekinstrumenten spelen muzikanten noemen![]()
Als ik een huis inelkaar zet ben ik toch ook geen architect
Huuu autisten metal lang haar levenloos hurr derp!quote:
Nou was je topic zo goed, dat je nou die decadente kankersnol van Penisbaard hier ook nog bij post, ben je mij kwijtgeraakt.quote:
elk liedje is hetzelfde.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Splutje het volgende:
Ook een echte baas is natuurlijk BennyBenassi
Benny Benassi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Splutje het volgende:
Ook een echte baas is natuurlijk BennyBenassi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |