Ze is op vakantie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:54 schreef Japsnars het volgende:
Kutmuziek.
Maar hoe gaat het met die chick van je?
Ai, voor hoelang?quote:
vast wel?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:03 schreef Ravenous- het volgende:
Hebben de bloody beetroots ooit een album uitgebracht?
Oh, dat valt wel te overleven.quote:
Ik overleef het al jarenquote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik overleef het al jaren
Maarja, ik ben volgens mij ook kankerstom geweest
Lang verhaalquote:
Die ligt al 2 dagen in het bosquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn zus is al 2 nachten niet thuis en neemt d'r mobiel niet op.
Ik hoop dat ze het leuk heeft
Vandaag wel jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Vandaar je hoge postcount.
Je post alleen maar in MEN.
Nee volgensmij wil hij er over heen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:13 schreef Stroopwafels het volgende:
Voor welk aantal ga je eigenlijk?
1951?
Neushoornquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee volgensmij wil hij er over heen.
Wat, had ik gelijk?quote:
quote:
Wie?quote:
Moe, mensen en dingen werken niet mee inclusief mezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Moe, mensen en dingen werken niet mee inclusief mezelf.Och och.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef DeLuna het volgende:
Huh, ik zweerde dat ik een donkere kat in de tuin zag rennen
Als je alleen de dagen dat ik heb gepost zou tellen, dan zou ik ook wel op ruim 200 uitkomen ben ik bang.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Moe, mensen en dingen werken niet mee inclusief mezelf.Ah nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Huh?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je alleen de dagen dat ik heb gepost zou tellen, dan zou ik ook wel op ruim 200 uitkomen ben ik bang.
En Nectar, tsja, dat is gewoon een kloon van gebande. Of van een gevluchte FOK!er (Emimich/Het_Hupt/Noorsbloed/etc)
Dat het een kloon is misschien wel. Ik denk dat hij henrydg is ofzo, maar niet een van die jij opnoemt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je alleen de dagen dat ik heb gepost zou tellen, dan zou ik ook wel op ruim 200 uitkomen ben ik bang.
En Nectar, tsja, dat is gewoon een kloon van gebande. Of van een gevluchte FOK!er (Emimich/Het_Hupt/Noorsbloed/etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |