Ze is op vakantie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:54 schreef Japsnars het volgende:
Kutmuziek.
Maar hoe gaat het met die chick van je?
Ai, voor hoelang?quote:
vast wel?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:03 schreef Ravenous- het volgende:
Hebben de bloody beetroots ooit een album uitgebracht?
Oh, dat valt wel te overleven.quote:
Ik overleef het al jarenquote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik overleef het al jaren
Maarja, ik ben volgens mij ook kankerstom geweest
Lang verhaalquote:
Die ligt al 2 dagen in het bosquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn zus is al 2 nachten niet thuis en neemt d'r mobiel niet op.
Ik hoop dat ze het leuk heeft
Vandaag wel jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Vandaar je hoge postcount.
Je post alleen maar in MEN.
Nee volgensmij wil hij er over heen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:13 schreef Stroopwafels het volgende:
Voor welk aantal ga je eigenlijk?
1951?
Neushoornquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee volgensmij wil hij er over heen.
Wat, had ik gelijk?quote:
quote:
Wie?quote:
Moe, mensen en dingen werken niet mee inclusief mezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Moe, mensen en dingen werken niet mee inclusief mezelf.Och och.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef DeLuna het volgende:
Huh, ik zweerde dat ik een donkere kat in de tuin zag rennen
Als je alleen de dagen dat ik heb gepost zou tellen, dan zou ik ook wel op ruim 200 uitkomen ben ik bang.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Moe, mensen en dingen werken niet mee inclusief mezelf.Ah nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Huh?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je alleen de dagen dat ik heb gepost zou tellen, dan zou ik ook wel op ruim 200 uitkomen ben ik bang.
En Nectar, tsja, dat is gewoon een kloon van gebande. Of van een gevluchte FOK!er (Emimich/Het_Hupt/Noorsbloed/etc)
Dat het een kloon is misschien wel. Ik denk dat hij henrydg is ofzo, maar niet een van die jij opnoemt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je alleen de dagen dat ik heb gepost zou tellen, dan zou ik ook wel op ruim 200 uitkomen ben ik bang.
En Nectar, tsja, dat is gewoon een kloon van gebande. Of van een gevluchte FOK!er (Emimich/Het_Hupt/Noorsbloed/etc)
Henry? nee ik ben geen henry, ik ben geen kloonquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat het een kloon is misschien wel. Ik denk dat hij henrydg is ofzo, maar niet een van die jij opnoemt.
Oh, oke.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Henry? nee ik ben geen henry, ik ben geen kloon
Kudos!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik postte door een slotje heen![]()
Lieve FA's en A's.
Het zou juist wel erg zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Is dat erg dan dat ik geen kloon ben?
krentenbolquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Idd, dat is wat belangrijk is op dit momentquote:
Ik denk niet dat jij een tagje krijgtquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Idd, dat is wat belangrijk is op dit moment
Ik hoop dat ik zo'n tagje krijg als ik in de 2000 heb![]()
![]()
Die meisjes van 16 en 13 jaar uit Breda... We zijn belazerd! denk ik.quote:
Wtf.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Die meisjes van 16 en 13 jaar uit Breda... We zijn belazerd! denk ik.
Maar ik ga me dr niet in verdiepen.
Ik ben hardlopen
Niet moderator tagjequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een tagje krijgt
Ik vind het allemaal prima hoor.quote:
Vertel hem over je queeste.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:19 schreef Nectar het volgende:
SHIT!!! Ik moet van mijn vader van de pc, hij is boos, nee plz laat dit niet waar zijn
Grapjequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:19 schreef Nectar het volgende:
SHIT!!! Ik moet van mijn vader van de pc, hij is boos, nee plz laat dit niet waar zijn
Doe maar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, wil je dat ik jou ook in mij speech zet
Maak dat grapje op nog 3 plaatsen en kijk naar de reacties.quote:
MEN lokt ook de postrecords uit natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Dat touwtrektopic is ook echt best sneu eigenlijk
Lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
MEN lokt ook de postrecords uit natuurlijk.
Ik doe het wel eens als ik me verveel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef VASND het volgende:
Ik snap echt niet wat voor kneuzen daar normaal posten.
Nijnja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef VASND het volgende:
Ik snap echt niet wat voor kneuzen daar normaal posten.
Socios? Nah, die is best aardig hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef RoBro het volgende:
men is zon typisch autistensubforum waar mensen trots verkondigen hoeveel different treinstellen ze wel niet kennen
Meer de gasten die die reeksen draaiende houden, altijd dezelfden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens als ik me verveel.
Serieus? Faalhaas dat het is.quote:
Achja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Meer de gasten die die reeksen draaiende houden, altijd dezelfden.
http://www.youtube.com/user/Socios7#p/a/u/1/YGV153AqnwMquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Socios? Nah, die is best aardig hoor.
Wat een filmpjesquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Socios7#p/a/u/1/YGV153AqnwM
kom op zeg vooral dat vet kewle gefakete randstadaccent
Dus iemand is niet aardig omdat hij een accent faket?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
Zo'n kankermongool inderdaad. Ook met die stalktipsquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |